کد خبر 1135545
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
تعریف تعصب، از شجاع خلیل زاده تا محمد انصاری

شجاع خلیل زاده می‌گوید قصدی برای جریحه دار کردن خاطر هواداران پرسپولیس نداشته است و به سقارش یکی از مسئولین باشگاه اینکار را انجام داده و نمی‌توانسته به خواست او عمل نکند.

به گزارش مشرق، بوسه شجاع خلیل زاده بر لوگوی باشگاه الریان قطر پیام‌های زیادی برای هواداران فوتبال داشت. هوادارانی که طی هفته‌های گذشته بارها و بارها بخاطر امثال خلیل زاده تحصن به را انداختند و جلوی مجلس، وزارت ورزش و حتی ساختمان باشگاه‌ها جمع شدند و اعتراض کردند برای ماندن امثال خلیل زاده‌ها در تیم‌های محبوشان.

دز اینکه یک بازیکن باید نسبت به باشگاه و تعهدی که به آن دارد کوشا باشد و از هیچ تلاشی برای موفقیت باشگاه و تیمش دریغ نکند هیچ شکی نیست,، اما وقتی با بازیکنانی مواجه هستیم که اینجا بصورت مستقیم از جیب مردم دریافت می‌کنند و بظاهر خود را سینه چاک هوادار و باشگاه معرفی می‌کنند ولی با شنیدن جیرینگ جیرینگ سکه‌های تیم‌های آنطرف آبی خیلی راحت قید تعصب و غیرت را می‌زنند در بدترین شرایط تیم و باشگاه را رها می‌کنند و میروند داستان فرق می‌کند.
بدتر اینکه با دهن کجی به هوادار و باشگاه و به اسم اختلاف با یک نفر حرکتی انجام می‌دهند که نمک می‌پاشد روی زخم دل هواداران نگران تیم ها. شجاع خلیل زاده اولین بازیکن از این دست بازیکنان نیست و بدون تردید آخرین آن‌ها هم نخواهد بود. قبلا هم داشتیم بازیکنانی که ارادت خود را به تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس نشان داده اند، پس جا دارد هواداری که خود این روزها و در این وانفسای اقتصادی محتاج نان شبش است قدری بیشتر بیاندیشد و کمتر سنگ چنین ستاره‌های پوشالی را به سینه بزند. بازیکنی که مدعی است هوادار مدیریت را بیشتر از او قبول داشته در حالیکه تجربه تاریخی فوتبال ایران چنین موضوعی را رد می‌کند.
بیشتر بخوانید:

شجاع خلیل زاده می‌گوید قصدی برای جریحه دار کردن خاطر هواداران پرسپولیس نداشته است و به سقارش یکی از مسئولین باشگاه اینکار را انجام داده و نمی‌توانسته به خواست او عمل نکند، جا دارد هواداران پرسپولیس از او بپرسند که اگر فردا همین مسئول از تو خواست که کاری دیگر انجام دهی هم انجام میدهی؟ یا اینکه چرا از جمع بازیکنان تازه الریان فقط از خلیل زاده خواسته شده بر لوگوی باشگاه بوسه بزند؟ شجاع خلیل زاده در پرسپولیس شناخته شده و بزرگ شد، در اینکه مسئولین باشگاه در حق او انصاف را رعایت نکردند هم می‌توان حرف‌های زیادی زد هرچند که خودش هم زیاده خواه بود، اما این دهن کجی نه به مسئولیی که امروز دیگر در پرسپولیس نیست بود که یک توهین آشکار به تیم پرهوادار فوتبال کشور و حتی فوتبال ایران بود.

تعریف تعصب، از شجاع خلیل زاده تا محمد انصاری


هواداری که برای امثال شجاع خلیل زاده سینه چاک می‌کند بد نیست حالا متوجه شود که تفاوت بازیکنی، چون محمد انصاری با امثال شجاع خلیل زاده در این مواقع مشخص می‌شود. محمد انصاری همان بازیکن اخلاق مداری که شاید توجه داشته باشید شاید بلحاظ فنی کمی پایین‌تر باشد، اما پرسپولیس را در بدترین شرایط محرومیت از نقل و انتقالات ترک نکرد. او به پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه چینی پاسخ منفی داد و در پرسپولیس ماند در حالیکه همان سال خیلی‌ها رفتند و امروز مدعی‌تر از قبل برگشته اند خیلی‌ها که اگر می‌ماندند تیم برانکو قهرمان آسیا می‌شد، اما مثل شجاع خلیل زاده رفتار کردند و رفتند. محمد انصاری، اما ماند در فینال لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شد مصدومیتی شدید که هنوز هم درگیر آن است. انصاری حتی با این مصدومیت برای پرسپولیس بازی کرد و اوضاعش بدتر شد ولی امروز همین پرسپولیس او را در لیست مازاد قرار داده و جالب اینکه هوادار هم دفاعی نمی‌کند، چرا؟ چون محمد انصاری و امثال او که البته در فوتبال ایران کم هستند مثل امثال خلیل زاده هوچی گری بلد نیستند.

باید تاسف خورد به حال این فوتبال و باشگاه هایش که همیشه برای امثال شجاع خلیل زاده در آن جا هست چه بعنوان بازیکن و چه بعنوان سرمربی، اما برای امثال محمد انصاری نه، هیچ جایی نیست و آن‌ها فقط تا وقتی سرپا باشند می‌توانند باشند و دیده شوند.

بوسه شجاع خلیل زاده بر لوگوی پیراهن الریان خیلی تلخ بود، اما حداقل این واقعیت را برای هوادارن فوتبال روشن کرد که حواسشان باشد روی دیوار چه کسانی برای خودشان یادگاری می‌نویسند.
منبع: جوان آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • داور IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    42 1
    درود به شرف محمد انصاری،انصاری باید در پرسپولیس بماند تا پهلوانی در این فوتبال زنده بماند
  • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    30 0
    شاید ما هم جای خلیل زاده بودیم از این همه پول نمیگذشتیم، مشکل از هواداره که خیلی بعضی از بازیکنارو باد میکنه ولی رفتاری که با انصاری و ربیع خواه شد بی نهایت زشت و دور از جوانمردی بود
  • کامران IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    32 0
    کی رو با کی دارین مقایسه می کنید!!!؟؟؟ من استقلالیم ولی حاج محمد انصاری یه تار موش به کل اینجور بازیکنها می ارزه
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      0 3
      انصاری قبلا بازیکن استقلال بود
  • با ما چرا؟؟؟! IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    11 0
    دیده بودم تو را جور دیگر.. این تو نیستی باور ندارم.. دوستت داشتم آری عزیزم.. داشتم حیف دیگر ندارم.. می‌روم یک جای دور عزیزم.. اگر مثل من ساده بودی، چه می‌شد.. دل به من داده بودی، چه می‌شد.. از تب‌وتاب نیافتاده بودی، چه می‌شد.. سرانجام کارِ تو با من چه می‌شد.. روزگار تو با من چه می‌شد.. هرچه کردم بمانی، نماندی، نمی‌شد [که نمی‌شد که نمی‌شد.. (روحت شاد قیصر آقای امین‌پور)]
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    7 0
    آفرین متن خوب و درستی بود
  • ناشناس IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    4 10
    آقا من پرسپولیسی نیستم ولی خدا وکیلی اون همه تعصب آقای انصاری به تیم بعد از بسته شدن پنجره با وجود داشتن پیشنهاد خوب از چین که موند و نرفت چه برخوردی باهاش شد ؟؟ نمیخوانش.... الان شجاع 31 سالشه پیشنهاد بالای 60، 70 میلیاردی اومده اونم رفته این کجاش بی تعصبیه ...شما جای شجاع بودی انصافا چکار می کردی ؟؟؟ منطقی باشیم لطفا ...
  • Roojaa IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    14 0
    احتمالا خودِیحیی هم نمیدونه باکنارگذاشتنِ امثال انصاری و ربیع ، ضربه سختی به تیم میزنه که چند هفته ازبازی ها بگذره متوجه میشه!!...سهمیهٔ لیگ برتری که پرشده،آیا بازیکن خارجی میخواد بیاره ؟! یا از دسته پایینتر؟؟!!بارفتاری که باانصاری کرد، یاد این شعر می افتم:جهان پیراست وبی بنیادازاین فرهادکش فریاد......که کردافسون نیرنگش ملول ازجان شیرینم
  • ایران IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    22 0
    بازهم جوان انقلابی پای این خاک و بوم ایستاد .... درود بر شرفت حاج محمد انصاری
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 15
    شما باید بدانید که در مورد فوتبال حرفه ای مطلب می نویسید. وقتی که شجاع با کمتر از نصف دریافتی از باشگاه قطری راضی به تمدید با پرسپولیس بود ولی چراغ سبزی ندید شما انتظار دارید چه عملی انجام دهد. اگر انصاری مانده است خودش می داند شاید در آن برهه نمی توانست یا هر دلیل دیگر . اگر انصاری می ماند نباید بقیه را با او مقایسه کنید. هر کس می تواند در چهارچوب قوانین عمل کند.شما که این مطلب را می نویسی راضی می شوی با کمتر از نصف حقوقت باز هم در همین موقعیت کار کنی؟
  • دانیال IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 6
    یک لنگی کامل
  • هموطن IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 0
    لایک به مطلب
  • حمزه IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 0
    نه هرکه آیینه سازد سکندری داند تعصب وعشق را بعمل ثابت میکنند (مثل حاج محمدانصاری) نه مثل مدعیان بی عمل.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 1
    مشکل عمیقتر از این چیزهاست. عده ای با تیپ و عقاید امثال انصاری مشکل دارند و حاضرند بی انصاری کلا از همه چیز حذف شوند ولی با انصاری قهرمان نشوند. با این اوضاع حق با شجاع هست و بقیه بازیکنان هم باید داستان محمد انصاری را به یاد داشته باشند که هیچ توجهی به هوادار و تیم نداشته باشند و صرفا به منافع شخصی خودشان توجه کنند. تیم بی رحم و هوادار فراموشکار است
  • reza IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    رسول پناه استعفا.تیم فینال . این هم اوضاع پرسپولیس. همه رفتند کسی دور و برم نیست. خوشبختی استقلال و اصفهانیها را نگاه کنید. واقعا اگر استقلال یا اصفهان رفته بودن فینال این وضعیتشون بود. خودشون رو جر میدادند برای گرفتن برای میزبانی استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس