طاهری و گرشاسبی

بعد از استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی پرسپولیس، به طرز عجیبی نام یکی از مدیران گذشته این باشگاه برای بازگشت به صندلی مدیریت مطرح شده است.

به گزارش مشرق، استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی پرسپولیس تحت شرایط خاصی که برای او در هفته گذشته ایجاد شد، با توجه به یکباره بودنش باعث شد تا انتخاب مدیرعامل یا سرپرست را سخت کند.

مسئولان پرسپولیس فکر چنین روزهایی را نمی کردند. البته در راس باشگاه، وزارت ورزش فکرش را هم نمی کرد تیمی که توانسته راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود، به یکباره تحت تاثیر یکسری مسائل حاشیه ای که شاید باید خیلی زودتر برای رفع و رجوع آنها درایت می شد، اسیر این حواشی و این چنین در عرصه مدیریت زمین گیر شود. 

از روزی که رسول پناه استعفا کرد تا امروز گزینه های مختلفی برای مدیریت مطرح شده است. از علی رغبتی و محمد علیپور دو عضو هیات مدیره گرفته تا اسامی مثل حمید گرشاسبی و رضا درویش. البته این وسط عده ای همیشه فعال در فضای مجازی و اهل لابی بدون هیچ پشتوانه مدیریتی محکم و خوشنامی، از تک و تا خود را نینداخته و به طرز لوث شده ای نامشان را برای سرپرستی این باشگاه مطرح کردند. البته برخی پیشکسوتان هم در تلاش هستند تا گزینه های مورد نظر خود را به وزارت معرفی کنند که البته تا این لحظه در ارائه نامی که مورد تایید دستگاه های ذی ربط باشد، ناکام مانده اند. 

همه این اسامی در حالی نام هایشان مطرح می شود که هیچ یک جزو گزینه های انتخابی نیستند. علی رغبتی که خود پیش از رسول پناه از هیات مدیره استعفا کرده اما وزارت ورزش موافقت نکرده است. رغبتی که در نقل و انتقالات این فصل سرخپوشان نقش بسزایی داشت، برای مدیرعاملی برنامه ای ندارد. او روز گذشته هم تاکید کرد که گزینه نیست و نمی خواهد مدیرعامل شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس

در مورد محمد علیپور دیگر عضو هیات مدیره هم ماجرا از این قرار است که به او مدیرعاملی پیشنهاد شده اما با توجه به اینکه رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی است و باید از ریاست فدراسیون استعفا کند، این پیشنهاد را رد کرده است. 

اما در مورد حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس که اتفاقا به دلیل بازنشستگی از مدیریت در این باشگاه کنار گذاشته شد، به طرز عجیبی اخبار در حال چرخیدن است. این در شرایطی است که اعضای هیات مدیره هیچ نظری روی وی ندارند. 

تکلیف مدیرعامل اسبق سرخپوشان کاملا مشخص است. او بازنشسته است و به همین دلیل در پیکان هم نتوانست به کارش ادامه دهد اما چه شده که در این چند روز در فضای مجازی موجی ایجاد شده که هواداران خواهان بازگشت گرشاسبی هستند، از نکات قابل توجه است.

اینطور که شواهد و قرائن نشان می دهد، برخی که در دوره های اخیر مدیریتی پرسپولیس همواره در این باشگاه حضور داشته اند و تغییر مدیریت ها هم باعث نشده تا بی سمت بمانند، در حال رایزنی با نمایندگان مجلس بوده تا از این راه وزارت ورزش را برای انتخاب دوباره چنین گزینه هایی تحت تاثیر قرار دهند.

عده ای بر این باور هستند که گرشاسبی با استفاده از ماده ۶۰ و ایثارگری می‌تواند مجوز حضور در پرسپولیس را بگیرد و مشکلی برای حل قانون منع بکارگیری بازنشستگان ندارد اما استعلام های گرفته شده از سوی وزارت ورزش نشان می دهد که شرایط قانونی را ندارد. 

هنوز هم رد پای حواشی ایجاد شده در زمان مدیریت گرشاسبی گریبان سرخپوشان است و تکلیف پاداش آسیایی در زمان مدیریت او مشخص نیست اما با این حال عده ای با سواستفاده از احساسات هواداران به دنبال ایجاد موجی برای سهم خواهی های تمام نشدنی خود در این باشگاه هستند. این سهم خواهی به اوج خود رسیده و انتظار می رود وزارت ورزش هر چه زودتر با ترمیم هیات مدیره، به انتخاب مدیرعامل جدید اهتمام ورزد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 0
    چطور فتح الله و فتحی شد؟اها اون تیم فراقانونیه گرشاسبی نمیذارن بیاد چون اجازه نمیده پولا پرسپولیسو خرج یه جا خاص کنن همین
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      0 0
      فقط رسول پناه. خواسته ما هواداران تاجی بازگرداندن رسول پناه به لنگ است
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    انصاری فرد خوب بود ظاهرا
  • کاوه IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 1
    این خبر کاملا تحریف شده است گرشاسبی را برداشتند و عرب را اوردند که پاداش اسیایی پرسپولیس را غیب کنند دوم پرسپولیس مگر از بودجه دولت درامد دارد که مشمول قانون بازنشسته ها شود وزارت که کمک مالی ندارد فقط گند زده به این تیم. سوم مگر پرسپولیس هیئت مدیره دارد که نظر داشته باشند رغبتی استعفا داده علیپور اصلا معلوم نیست کیه رسول پناه که رفته. این خبر فقط سرکاریه و بنفع ادم های مجهول الهویه.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    3 0
    گرشاسبی بهترين مدير اين چند سال اخير پرسپوليس بوده. بايد ديد شما طرفدار کی هستيد که اينجوری مطلب کار ميکنيد. ولی معمولا مديرايی که به رسانه ها زد و بند ميکنن برای اخبار اينجوری؛ مديرای لايقی نيستند.
  • سعید IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    لعنت بر شما دروغگوها. چرا موقعی که به بهانه بازنشستگی گرشاسبی رو از پرسپولیس بردن و مدیرعامل پیکان کردن صداتون درنیومدکه بازنشستس؟؟؟؟ چرا این تیمو خصوصی نمیکنید تا از شر این دولت لعنتی و شما راحت بشیم؟؟؟
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اگر دکتر محمد دادکان به داد هر دو تیم استقلال بخصوص پرسپولیس برسه . هنر مردان کارآزموده همین جاها نیاز و موثر است
  • محسن IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    پاداش، فینال دوره گذشته را وزارت ورزش،... کرد وبرای این فینال ودو میلیون وهفتصد وپنجاه هزار دلاری که تاکنون ازبابت ریسیدن به فینال بحساب باشگاه رفته برنامه دارند شاید مهدی تاج قلبش خوب شد اومد مدیرعامل شد .. الله الاعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس