قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از طریق نقد صریح و دلسوزانه و نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده یا خلاف قانون عمل می‌شود دولت را به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز (دوشنبه ۵ آبان ۹۹) با اشاره به اقدام توهین آمیز اخیر مقامات فرانسوی نسبت به پیامبر اسلام (ص)گفت:  این اقدام مقامات فرانسه قلب موحدان عالم را به درد آورد آنها که کوچکترین کلمات را در قبال خود تحمل نمی‌کنند حال برای دشمنی با اسلام و تمام ادیان آسمانی زشتی و بی‌حرمتی را به نهایت رساندند و نشان می‌دهند که بویی از انسانیت، مهربانی، صلح و مودت میان انسان‌ها نبرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش قالیباف به دشمنی وقیحانه فرانسه با پیامبر اسلام

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ‌اقدامات شنیع اخیر حاکمان فرانسه را به شدت محکوم می‌کنیم و با صدای بلند می‌گوییم که نور پیامبر اسلام و پیام خداوند با این اقدامات کور، بی‌حاصل و ضد انسانی قابل خاموش کردن نیست و بی‌شک مکر دشمنان اسلام به خود آنها باز خواهد گشت.

وی افزود:‌درس پیامبر در سراسر عمر مبارک خود به همه مسلمانان حفظ وحدت کلمه، رعایت اخلاق و مهربانی با بندگان خدا بود. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انشاالله همه با تأسی از ایشان علاوه بر عمل به وظایف خود در مقابل مردم جوانب اخلاق را در عبارات و انتقادات رعایت کنیم و کاستی‌ها و ناکارآمدی‌ها را با هدف حل مشکلات مردم به سمت تلاش بی‌وقفه و عمل به قانون هدایت کنیم.

بیشتر بخوانید:

مجلس یازدهم برای نظارت بر دولت روحانی چه کرده است؟ + جدول

قالیباف خاطرنشان کرد:‌اطمینان دارم که همه نمایندگان محترم از این پس حرف‌هایی را که مردم به آنها می‌زنند و گله‌های مردم از مسئولین اجرایی را در سینه خود محفوظ می‌دارند و آن را به تلاش برای به هر حرکت درآوردن چرخ‌های اقدام در همه بخش‌های اجرایی کشور با اولویت مسائل اقتصادی، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و نظارتی مجلس تبدیل می‌کنند و دولت را از طریق نقد صریح و دلسوزانه، نظارت و کنترل بر بودجه و اجرای قوانینی که معطل مانده است یا خلاف قانون عمل می‌شود به مجلس و مردم پاسخگو می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بر لزوم حمایت معیشتی از مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر تاکید کرده‌اند مجلس در گام‌های پایانی اجرایی سازی طرح حمایت معیشتی از مردم است و با تفاهم با دولت نخواهیم گذاشت در این شرایط دشوار معیشتی مردم احساس کنند که در وسط مشکلات تنها هستند و کسی در اندیشه کوچک شدن سفره آنها نیست.

وی افزود: ‌انشالله به زودی با حفظ کرامت ملت شریف و سرافراز ایران، با همراهی مدیران اجرایی تامین کالاهای اساسی خانوارها آغاز خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • هدایتی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    5 0
    یکی از گزینه های تورم و گرانی و به هم ریختگی بازارهای مالی ارز - طلا - سکه - و بورس به هدف انحراف افکار عمومی و واریز 27 هزار میلیارد تومان به «حساب خاص» رئیس جمهور/ تشکیل خزانه سوم در وزارت نفت ؛ می تواند در جهت تحکیم ادامه مدیریت پست های مهم کشور و نفوذ در شرکت های مهم فولادی و صنعت نفت و پتروشیمی و سایر شرکت های اثر گذار در سرنوشت کشور باشد.!!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      0 0
      آفرین دقیقا
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    چیزی از مردم نمونده
  • .... IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    آقایان محترم اولا بیایید گرانیها را درست کنید و نظارت را درست کنید ،ظرف چند روز گذشته انواع گوشت 50درصد بیشتر شده ،درصورتی کهاز اول سال 15درصد برای یکبار حقوق کارمند و کارگر را زیاد می کنید و روزانه اجناس را گران می کنید. دوما مثل قضیه کمک هزینه معیشتی که میگن به 60میلیون میدن ولی معلوم نیست این 60میلیون کی و کجا هستند نشه ، الان در خانواده ما که همه حقوق بگیر و کارمند و کارگر هستیم و حتی بین فامیل و همکاران از هر که سوال می کنیم میگن یارانه ای نمیگیرند خواهشا مجلس و قوه قضایه ورود کنند ما کارمندان را در این تورم افسار گسیخته رها نکنید.ببینید این 60میلیون کیا هستند؟!
  • DE ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    آقای قالیباف مردم گله مندند دولت که نمی شنود شما لطفا به داد ملت برسید
  • سلیمانپور IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    مجلس اگرفقط به یک طرح خود ، یعنی واگذاری زمین به ۶ دهک پایین کشور عمل کند بطور یقین و قطعی یک نشاط وصف ناپذیر در بین مردم بوجود آمده و علاوه بر کاهش محسوس قیمت مسکن ، جهش تولید و اشتغال زایی بالایی ایجاد خواهد شد و آبی برآتش گرانیهای افسار گسیخته ریخته شده و تحریم تا حد زیادی تآثیر خود را از دست خواهد داد
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    همه چی گرون شده فوق العاده گران
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    2 0
    امروز بعداز عهدی و بوقی بیرون رفتم خدا شاهده مثل اصحاب کهف بودم هیچی نخریدم
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 1
    درود بر سردار قالیباف عزیز
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    با دستور نظارت اقتصاد درست نمی شود
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 1
    قالی باف مرد میدان وعمل
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اقاي قاليباف: گازانبري دولتو بگيريد. شما كه يد طولايي دراين امور داريد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس