دادستانی نظامی خراسان شمالی پیگیر مرگ یک اسفراینی شد

دادستان نظامی خراسان شمالی از شکایت اولیا دم مرد اسفراینی خبر داد و گفت: این شکایت با عنوان تیراندازی منجر به قتل در شهرستان اسفراین مطرح شده که دادستانی نظامی پیگیر موضوع برای حصول نتیجه این شکایت شد

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه مجتبی زارع درباره فیلم پخش‌شده در رسانه‌ها در خصوص مرگ یک فرد در شهر اسفراین توضیحاتی داد و اظهار کرد: روز گذشته اولیاء دم این جوان با حضور در دادسرای نظامی خراسان شمالی شکایتی با عنوان تیراندازی منجر به قتل مطرح کردند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ادعاهای اولیاء دم متوفی، طی تماس تلفنی در حضور اولیاء دم از مدیرکل پزشکی قانونی استان درخواست کردیم تا با دقت و سرعت جسد کالبدگشایی و علت فوت و نوع صدمه‌های واردشده مشخص شود.

دادستان نظامی خراسان شمالی تصریح کرد: سپس دستوراتی در چند بند به ضابطان قضایی برای بررسی نحوه مرگ مقتول صادر شد تا محل درگیری را دقیقاً بررسی و فیلم دوربین‌های مداربسته موجود در محل را جمع‌آوری و ارسال نمایند.

دادستان نظامی خراسان شمالی گفت: همچنین درباره دستور قضایی تعقیب و تیراندازی، صورت‌جلسات تنظیم‌شده و مشخصات مأموران دخیل در ماجرا از مراجع ذی‌ربط استعلام به‌عمل‌آمده است.

زارع افزود: تحقیق از شهود معرفی‌شده توسط اولیاء دم نیز در دست انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس