کد خبر 1134653
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
تغییر موضع کومان درباره مسی پس از پیروزی در لیگ قهرمانان

یک رسانه اسپانیایی خبر داد در صورت اثبات توهین سرمربی بارسلونا بعد از بازی ال کلاسیکو به داور محرومیتی چند جلسه ای در انتظار اوست.

به گزارش مشرق، دیدار ال کلاسیکو شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ میان بارسلونا و رئال مادرید برگزار شد که در نهایت شاگردان زیدان با نتیجه ۳ بر یک در این بازی حساس به پیروزی رسیدند.

نشریه «اسپورت» کاتالونیا امروز خبر داد رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا احتمال دارد به دلیل اظهاراتش بعد از این بازی علیه کمک داور ویدئویی محروم شود.

کومان بعد از این باخت کمک داور ویدئویی  را متهم کرده بود علیه بارسلونا کار می کند. سرمربی هلندی در نشست خبری بعد از بازی گفته بود: بعد از بازی به طرف داور رفتم و به او گفتم می خواهم روزی متوجه شوم کمک داور ویدئویی در اسپانیا چگونه کار می کند. این پنجمین بازی من با بارسلونا است و در تمام بازی ها VAR بر ضد بارسلونا بود.

وی افزود: کمک داور ویدئویی در بازی با سویا در خطای پنالتی روی مسی هیچ واکنشی نشان نداد. در بازی ختافه بازیکنان رقیب را مجازات نکرد. نمی دانم چرا همیشه تصمیمات VAR علیه بارسلونا است.

در صورتیکه اظهارات سرمربی بارسلونا توهین به داور بازی تلقی شود طبق قانون محرومیت ۴ تا ۱۲ جلسه ای در انتظار کومان است و باید جریمه ای بین ۶۰۰ تا ۳ هزار یورو پرداخت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس