۲۹۶ فوتی در شبانه روز گذشته/حال ۴۹۶۹ بیمار وخیم است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۴ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۱۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۰۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۹۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه ۴۹۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۵۵ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند همچنین استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    چب نوشتی؟؟
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    مشرق داداش عدد ها را جا انداختی
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    پس اعداد وارقامش کو؟
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 0
    بزنید دو دستی بر سرتون چون زمستان از راه می رسه. طرح دورکاری کارمندان خوب بود چی شد؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟کجا رسید؟؟؟
  • حمید IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب امدی سنگ دل این زودتر میخواستی حالا چرا؟
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    1 0
    امشب برای سلامتی همه مریضان اسلام ۷۰ بار سوره حمد خواندم به امید شفای مریضان اسلام. اللهم اشف کل مریض بحق الحسین علیه السلام.
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    اینها نمایشی بیش نیست برخی پزشکان سود جو به عمد برخی شاغلین مبتلا را وادار به حضور در سر کار می کنند به خود بیمار می گویند نرو سرکار اما استعلاجی نمی دهند!!! تمام علایم بیماری را دارد به یکی که خانه دار است می گوید صد در صد کرونا داری به انکه وابسته بیمار است و همان علایم را دارد اما شاغل است می گوید مشکوک به کرونا !!!! کارفرما بیمار را اجبار به حضور بر سر کار می کند حتی با علایم ....شارلاتانیزم انسانی
  • وروجک IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    با سلام. مقایسه آمار کرونا در ماه اردیبهشت با همکاری ستاد مردمی سراسر کشور مبتلایان روزانه تقریبا 1500 نفر و مرگ کمتراز 40 نفر اما به هردلیل بی دلیل مردم را ازصحنه خارج کردید و حالا مبتلایان روزانه بیش از 6000 نفر و مرگ بیش از 300 نفر. خسته نباشید خداقوت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس