کد خبر 1134312
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، آهنگری تراگتورسازی ایران و رینگ‌سازی مشهد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه و بیمه نوین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۸هزار و ۳۰۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۷۴هزار و ۴۸واحد به کار خود پایان داد و ۳میلیارد و ۲۲۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۴۹۰میلیارد تومان در ۳۵۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، آهنگری تراکتورسازی ایران و رینگ‌سازی مشهد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کالسیمین، پتروشیمی شیراز و ایران تایر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۹۳۴میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۱۳میلیارد تومان در ۵۸۲هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و بیمه نوین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، صنایع ماشین‌های اداری ایران و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس