ترامپ: ۹ یا ۱۰ کشور عربی آماده عادی سازی روابط با اسرائیل هستند

رئیس‎جمهور آمریکا در ادامه اظهارات تبلیغاتی خود در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مدعی شده که ۹ یا ۱۰ کشور عربی آماده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری آی‎۲۴، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا که این روزها از مساله عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی برای تبلیغات انتخاباتی خود سوء استفاده می‎کند، گفت که ۹ یا ۱۰ کشور عربی آماده عادزی سازی روابط با تل آویو هستند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ بدون اشاره به جدول زمانی مشخص برای عادی سازی روابط این کشورها افزود: همه این کشورها روابط خود را عادی سازی خواهند کرد و پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست که قراردادهای بیشتری به امضا خواهد رسید.

رژیم صهیونیستی اخیر روابط خود را با کشورهایی مانند امارات، بحرین و سودان را عادی سازی کرده است که این مساله خشم ملت‎های منطقه را به همراه داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    چشم ترامپ پرستان روشن
  • DE ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    ترامپ : بعضی از سیاسیون این کشورها روابط خود را عادی سازی خواهند کرد و پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روابط دیگر ارزشی برای من ندارد چون یا رای آوردم یا نیاوردم . اگر رای نیاوردم که سالها جنگ و دعوا دارم روابط عربها به من چه . اگر رای آوردم که دیگه خرم از پل گذشته . فقط یه جنگ داخلی برای سالها در میان مسلمانان درست کردم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس