ربیعی: «مسئول قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا» تعیین می‌شود

سخنگوی دولت گفت: از دوشنبه محدودیت‌های شدید در ۴۳ شهرستان اِعمال و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی سخنگوی دولت در تشریح مصوبات امروز جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به منظور پشتیبانی، ایجاد هماهنگی، پیگیری و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا به زودی، «مسئول قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا» تعیین و اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مرگ ۱۶۰۰ نفر در ۵ روز بر اثر کرونا

وی افزود: همچنین از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه تا پایان آبان‌ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبه‌ای یک دوم ( ۵۰درصد)  کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها می‌باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ستاد ملی کرونا مصوب کرد در ۴۳ شهرستان که بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل عدم مراعات پروتکل‌های بهداشتی و میزان شیوع در وضعیت قرمز قرار دارند؛  از روز دوشنبه هفته جاری محدودیت‌های شدید اعمال خواهد شد. لیست این شهرستان‌ها به استانداران اعلام می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: در این محدودیت‌ها گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: بدیهی است مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیازهای ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و... به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس