کتاب «حضرت بقیه الله» - کراپ‌شده

چاپ هفتم کتاب "حضرت بقیه الله" تألیف استاد محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش مشرق؛ کتاب حاضر یکی از هشت کتابی است که حاصل تبدیل سخنرانی‌های استاد آیت‌الله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی است و به موضوع مهدویت و زندگی و امامت حضرت ولی عصر(عج) پرداخته است. کتاب با شناخت حضرت مهدی علیه السلام آغاز می‌کند.

میلاد مقدس، نایبان خاص، و بحث در معنای بقیه الله را در این بخش می‌خوانیم. غیبت کبرای آن حضرت را ادامه کتاب می یابیم که در آن از روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر داده‌اند سخن گفته شده است و اینکه غیبت آزمایشی بزرگ است و در زمان غیبت تشرف که انواعی دارد ممکن است. کتاب ویژگی دیگری نیز دارد و آن اینکه امام مهدی را از منظر اهل سنت نیز به خواننده معرفی می‌کند. عصر ظهور آن حضرت نیز در این کتاب فصلی را به خود اختصاص داده است. علائم ظهور و قیام آم حضرت و حهان پس از قیام مهدی در این قسمت تشریح شده است.

و در پایان به مبحث رجعت پرداخته است و عرض اخلاص و اطاعت و عشق به آستان مبارک ولایت.

چاپ هفتم این اثر در ۲۱۶ صفحۀ رقعی، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۹۴۹۱۳۰ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    بَقِيَّتُ اللَّهِ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ ۚ وَمَا أَنَا عَلَيْكُم بِحَفِيظٍ
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    السلام علیک یا بقیة الله. ارواحنا فداه. آجرک الله آقا جان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس