انتشارات سروش

انتشارات سروش چاپ پنجم کتاب «اصول کاربردی خبرنگاری» تألیف حجت‌الله عباسی را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش مشرق، کتاب«اصول کاربردی خبرنگاری» از نخستین کتاب‌ هایی است که با موضوع خبر و خبررسانی در رادیو و تلویزیون به زبان فارسی تألیف شده‌ است. مباحث این کتاب همه از دل تجربه و کار عملی برآمده‌ و همۀ اجزای آن از شناخت و نگارش خبر، اصول کاربردی خبرنگاری، اصول کاربردی خبررسانی و پخش خبر، مهندسی خبر و تعیین موضوع، تا مفاهیم و اصطلاحاتی که بیشتر در خبر رادیو و تلویزیون مرسوم است، هدف واحدی را تعقیب می‌ کنند. کتاب به شکل درسنامه‌ای برای دانشجویان رشتۀ علوم ارتباطات تدوین شده است و درعین‌ حال برای تمام کسانی که در تهیه ،تدوین و انتشار خبر در رادیو و تلویزیون فعالیت می‌کنند، مفید است.

چاپ پنجم این اثر در ۲۱۲ صفحۀ وزیری، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۲۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

مخاطبان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس بگیرند.همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی @soroushpub_com ،واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۹۴۹۱۳۰ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس