کد خبر 1133713
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
هشدار صلیب سرخ درباره وخامت حال اسیر فلسطینی

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از وخامت حال ماهر الاخرس اسیر فلسطینی که از حدود سه ماه پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، نماینده این کمیته در فلسطین تصریح کرد که پزشکان صلیب سرخ با اسیر الاخرس ملاقات کرده و وضعیت او را از نزدیک تحت نظر دارند و او اکنون پس از گذشت ۸۸ روز اعتصاب غذا وضعیت بسیار خطرناکی دارد.

به گفته وی ،از نظر پزشکی، الاخرس وارد مرحله خطرناکی شده است.

بیشتر بخوانید:

تجمع همبستگی با اسیر فلسطینی در طرابلس

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نماینده صلیب سرخ افزود که کارکنان کمیته بین المللی صلیب سرخ اوضاع اسرای اعتصاب کننده غذا را تحت نظر دارند تا مطمئن شوند که آیا رفتار محترمانه ای با آنها می شود و درمان و داروی لازم در اختیارشان قرار می گیرد و سازمان زندان های رژیم صهیونیستی اجازه ارتباط آنان با خانواده هایشان را می دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

جهاد اسلامی: اسیر فلسطینی آزاد نشود، اسرائیل با گزینه نظامی ما روبه‌رو می‌شود

آخرین ملاقات با الاخرس امروز پنجشنبه انجام شده است.کمیته بین المللی صلیب سرخ تمام طرف های ذی ربط را به تحرکی فوری برای نجات جان این اسیر فلسطینی فراخواند.

لازم به ذکر است که ماهر الاخرس هم اکنون در بیمارستان اسرائیلی کابلان در فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ بستری است و وضعیت بسیار نامناسبی دارد.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی اخیرا با آزادی وی مخالفت کرد و با وجود پیشنهادهایی که به الاخرس درباره تعلیق اعتصاب غذا در قبال آزادی پس از ۲۶ نوامبر داده شده، او حاضر به شکستن اعتصاب غذای خود نشده و همچنان بر ادامه اعتصاب تا لحظه آزادی اصرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس