خیابان‌های خلوت پاریسدر روزهای کرونایی

همزمان با افزایش شیوع کرونا در فرانسه، دولت این کشور اعلام کرد که قانون منع رفت و آمد به ۲۰ استان گسترش خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، در چارچوب تشدید تدابیر سخت‌گیرانه در راستای مقابله با ویروس کرونا مقارن با افزایش شدید آلودگی به کووید- ۱۹ در این کشور، دولت فرانسه اعلام کرد که بیش از ۲۰ استان و منطقه دیگر در وضع هشدار حداکثری قرار گرفته اند. بر این اساس، به‌زودی در این استان ها نیز مقررات منع رفت و آمد به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

کرونا در اروپا؛ از انتقال وزیر خارجه بلژیک به ICU تا پیش‌بینی افزایش مرگ‌ومیرها در آلمان

پیش از این در ۹ استان بزرگ فرانسه که در وضع هشدار حداکثری بسر می‌بردند از جمله استان ایل دو فرانس به مرکزیت پاریس قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۶ بامداد به اجرا در آمده بود.

ببینید:

عکس/ خیابان‌های خلوت پاریس در روزهای کرونایی

این در حالی است که ۲۷ مهر ماه اعلام شد که اجرای مقررات منع آمد و شد شبانه از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی در شهر پاریس و بسیاری از شهرهای این کشور آغاز شد.

در این راستا معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های پر رفت و آمد پاریس خالی از شهروندان شد. دولت پاریس ۱۲ هزار نیروی پلیس و ژاندارمری را مسئول کنترل اجرای این مقررات کرده بود.

گفتنی است که امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه پیشتر اعلام کرده بود که قانون منع رفت و آمد شبانه از ۱۷ اکتبر ماه جاری در پاریس پایتخت این کشور و بسیاری از شهرهای دیگر برقرار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس