کد خبر 1133635
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶
روغن نارگیل

پزشکان فیلیپینی معتقدند استفاده از روغن نارگیل می‌تواند ایمنی بدن انسان در مقابله با ویروس کرونا را افزایش دهد.

به گزارش مشرق، برخی از پزشکان در فیلیپین مزایای روغن نارگیل را مشخص کرده و معتقد هستند که این روغن باعث افزایش ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا می شود.

به گزارش سایت روسی Argumenti.ru، پزشکان فیلیپین طی آزمایش بر روی ۵۶ بیمار مبتلا به ویروس خفیف کوید ۱۹ به این نتیجه شگفت آور رسیده اند.

بیشتر بخوانید:

افزایش مصرف خودسرانه دارو در ایام کرونا

دانشمندان شورای تحقیقات و نوآوری پزشکی در فیلیپین تأکید می‌کنند که مولکول‌های روغن نارگیل خالص می‌توانند میزان ذرات ویروس کرونا را که باعث ایجاد کوید ۱۹ در خون می‌شود، ۶۰ تا ۹۰ ٪ کاهش دهند.

همچنین طبق یافته‌های این گروه روغن نارگیل قادر است عمر سلول‌های بدن انسان را افزایش دهد.

محققان اذعان کرده اند که آن‌ها انتظار نداشتند در ابتدای آزمایش‌های خود به این نتایج دست یابند.

در حال حاضر یک مطالعه دقیق درباره رابطه بین مصرف روغن نارگیل و حالت های سخت بیماری کرونا در بیمارستانی در فیلیپین در حال انجام است.

منابع یا مطالعات دیگر این نتایج را تأیید نکرده اند و این نشان دهنده نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتر در این زمینه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 0
    از دم اسب حیوان نجیب و رانیتیدین و شیر مرغ و جون آدمیزاد دیگه هر چیز رو دارن مز مزه میکنن و ربط میدن به کرونا. این بازیها چیه آخه؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • FR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    ظاهراً روغن‌های نارگیل باد کرده و کسی نمیخرد. اگر قاتلش بود تا الان همه درمان شده بودند. مشرق مگه روغن فروش شدی و ما خبر نداریم؟
    • مهدی IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      شما پزشکان مخالف گیاه درمانی برای کساد نشدن دکانتان صبح تا شب ، درمانهای گیاهی را به تمسخر میگیرید! شماها یکی از عوامل اصلی مرگ و میر مردمان هستید!!! نارگیل یکی از ضدعفونی کننده های قوی است. این کشف اینها چیز جدیدی نیست. اکثر ضدعفونی های گیاهی خصوصا مواردی که ریه را ضدعفونی میکند کرونا را درمان میکند مگر مواردی که شخص ریه سالم نداشته باشد یا...
    • DE ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      آقا مهدی , عزیز دل برادر هیچکس گیاه درمانی را مسخره نمیکند گیاه درمانها را ما مسخره میکنیم که فکر میکنند اصلا میفهمند چه میگویند و اِلا ما کم گیاه درمان متعهد و باسواد و زحمت کشیده نداریم . آخه هر ننه قمری یک روپوش سفید پوشیده یواشکی یک کتاب گیاه درمانی هم بغل ترازوش قایم کرده وجبی و الکی بدون اینکه بداند کار قلب و ریه چیست گیاهان را خروار خروار و گونی گونی میخرد و گرمی و مثقالی میفروشد و صاحب ملک و مال باغ ....شده از آقای دکتر هم کمتر به او بگویی بهش بر میخورد این ......
  • DE ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 0
    آیا روغن نارگیل قاتل ویروس کروناست؟ اگر 100 درجه داغش کنید روی هر ویروسی بریزید کشته میشه ولی خود نارگیل ضد ویروس گروناست اگه بزنیش محکم تو سر ویروس کرونا کشته میشه . این خوراکیهایی را که تجویز میکنند اگر انسان باو کند و بخورد اگر از ویروس کرونا هم نمیرد از پرخوری و اضافه وزن حتما خواهد مُرد.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    4 0
    من خیلی وقته نارگیل تو بازار نمیبینم پس برای اینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس