کرونا

آیا آگاهان نه چندان خوش‌بین، حق ندارند که به وجود رابطه‌ای بین آزمایشاتی چون همان «کارآزمایی» پیش‌گفته و جهش ویروس کرونا و افزایش عجیب قدرت آن در ایران، مشکوک شوند؟

سرویس سیاست مشرق- در حالی که در دست‌کم دو هفته اخیر، ویروس کوید ۱۹ در ایران با جهشی عجیب و هولناک، بر تعداد قربانیان خود افزوده است به رقم حیرت‌آور ۳۳۷ مرگ در روز رسیده، متاسفانه کشورمان در جایگاه‌های بالای تلفات حاصل از این بیماری قرار گرفته است.

اما در لا به لای اخبار شوم و مایوس‌کننده درباره طغیان کوید ۱۹ در کشور، برخی اخبار نیز در حوزه بهداشت و درمان منتشر می شود که جای تامل و موشکافی بسیار دارد.

رضا ملک زاده، معاون تحقیقات وزیر بهداشت و عضو "کمیته اجرایی مطالعه کارآزمایی بالینی برای درمان کووید-۱۹" سازمان بهداشت جهانی خبر داد:

"با گذشت حدود هشت ماه از انجام بزرگترین مطالعه کارآزمایی بالینی سازمان بهداشت جهانی برای درمان بیماری کووید -۱۹ نتایج نهایی بررسی ها بر روی اولین گروه از بازوهای درمانی تحت کارآزمایی بالینی اعلام شد

بر اساس نتایج مطالعه چهار داروی ضد ویروس " رمدسیویر"، "لوپیناویر"، "اینترفرون - بتا"  و "هیدروکسی کلروکین" تاثیری بر درمان، کاهش طول مدت بستری، نیاز به تهویه مکانیکی و مرگ و میر ناشی از بیماری مبتلایان به کووید -۱۹ بستری در بیمارستات نشان ندادند. "

اما نکته بسیار مهم در این اطلاعات این‌جاست که در این کارآزمایی بالینی بین‌المللی، جمهوری اسلامی ایران یکی از فعال‌ترین مشارکت‌کنندگان بوده است.

این کارآزمایی با مشارکت بیش از ۱۱ هزار بیمار بستری مبتلا به کووید-۱۹ بستری در حدود ۵۰۰ بیمارستان از ۳۰ کشور از شش منطقه جهان از جمله ایران صورت گرفته و ۳۰۰۰ بیمار در ۲۹ بیمارستان کشور در این برنامه مشارکت داده شدند.

نکته اما این‌جاست، که در حالی که دستگاه بهداشت و درمان کشور در روندی عجیب تلاش می کند «شاگرد اول» کارآزمایی‌هایی این چنین باشد و اطلاعات کوید ۱۹ و مبتلایان به آن به راحتی در اختیار این نوع برنامه‌ها قرار می گیرد که هر اهل فنی به خوبی از پشت‌پرده‌های آن آگاه است، نه تنها هیچ کمکی به جمهوری اسلامی در مهار این بیماری و کاستن از این تلفات نمی شود، که شاهدیم در هفته‌های اخیر، کرونا دست به طغیان زده و روزانه جان صدها هموطن ما را می گیرد.

به راستی این سوال مطرح می شود که چطور ۳۰۰۰ بیمار ایرانی در برنامه‌ای در این سطح شرکت داده شده‌اند، اما هیچ اطلاعاتی درباره ماهیت این برنامه، هویت طراحان و مدیران آن و سرنوشت اطلاعات به دست آمده از این طریق، به ملت داده نمی شود؟

هر اهل تحقیقی که فقط کمی روی ساختار سازمان بهداشت جهانی، حامیان مالی و هویت گردانندگان اصلی آن پژوهش کند، آشکارا در می یابد که این سازمان و اصولا مافیای درمان در دنیا تحت سلطه‌ی شبکه جهانی یهود و بنیادهای صهیونیستی وابسته به خاندان‌های زرسالار چون  راکفلر و روتشیلد، ابر هلدینگ‌های صهیونیستی چون گلدمن ساکس، موسساتی چون «روتاری اینترنشنال» و «بنیاد بیل و ملیندا گیتس» و امثال این‌ها است.

بیل گیتس و همسرش (ملیندا) تولیدات شرکت های دارویی بنیادشان را در کشورهای آفریقایی تست می کنند

شبکه جهانی و ستمگر و جنایتکاری که در تلاش است روزنه‌های ورود ساده ترین داروها و تجهیزات درمانی به جمهوری اسلامی را بگیرد و بنا بر آن چه نظریه‌پرزدازان صهیونیست چون برژیسنکی تجویز کرده‌اند، نسل شیعیان را در روندی خزنده و صبورانه از بیخ بزند، حالا از در «پروژه‌های تحقیقی» به راحتی به کشور ورود می کند، کل تشکیلات بهداشت و درمان کشور را در اختیار می گیرد تا اطلاعات بنیادین مربوط به حوزه سلامت و اثرات ویروس کوید ۱۹ بر ژن ایرانی‌جماعت را به راحتی جمع‌آوری کند.

در همین زمینه بخوانید:

بررسی ژنتیک ایرانی‌ها، توسط «فرقه‌ای خاص» در آمریکا +عکس

از قضاء همین شبکه، که راه ورود پانسمان کودکان دچار سندرم پروانه‌ای را به ایران سد می کند، همان است که به گفته‌ی وزیر بهداشت، از طریق مافیای اقتصادی پارسیان هند (که یکی از بازوهای قوی زرسالاران صهیونیست جهانی است)، مقدمات ورود میلیون‌ها دوز واکسن آنفولانزا را به کشور فراهم می کند! آیا باید باور کنیم که شیاطین انسان‌نمایی که عضو این شبکه مخوف جهانی هستند، دلشان به حال سلامت ملت ایران سوخته است؟

آیا قرار است ایران به یک آزمایشگاه بزرگ تبدیل شود که به راحتی اطلاعات استراتژیک و حیاتی حوزه سلامت ایرانیان از آن استحصال شود؟ آیا آگاهان نه چندان خوش‌بین، حق ندارند که به وجود  رابطه‌ای بین آزمایشاتی چون همان «کارآزمایی» پیش‌گفته و جهش ویروس کرونا و افزایش عجیب قدرت آن در ایران، مشکوک شوند؟

از طرفی خبرهایی مبنی بر جمع آوری و تشکیل بانک اطلاعات بهداشتی ایران توسط سفارتخانه های خارجی را به گوش می رسد. سفارت‌خانه ها دنبال جمع آوری اطلاعات پزشکان و کادر درمانی و تجهیزات پزشکی بیمارستان ها و کادر درمان و داروهای تجویزی و... و. هستند تا عملیات ارتباط گیری و خروج و جذب کادر پزشکی کشور را دنبال کنند.

مضافا این که نگرانی‌هایی جدی درباره پروژه‌های فروش میلیاردی دارو از طرف شرکت‌های خارجی(که به دنبال سواستفاده زا وضعیت تحریمی هستند)، با کارگزاری شبکه‌های فاسد لانه کرده در حوزه دارو و درمان و احتمال تبدیل کردن جمهوری اسلامی به آزمایشگاه بزرگ بررسی عوارض داروهایی که هنوز در هیچ‌کجا تست نشده‌اند، از سوی اهل فن و دلسوزان ابراز می شود.

همین تابستان سال گذشته بود که یک شبکه گسترده از مسوولان رده بالای حوزه دارو و درمان در جریان فساد گسترده در واردات دارو و حیف و میل و تاراج منابع کشور، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند که در بین آن‌ها عالی‌ترین مقام سابق حوزه غذا و دارو و معاون او هم حاضر بودند. سازمان دیدبان عدالت و شفافیت، در نشست مطبوعاتی که سال گذشته درباره پرونده فساد در حوزه دارو برگزار کرد، از ورود داروهایی خطرناک به کشور خبر داد که در یک مورد موجب نابینایی چند ده نفر از هموطنان شد.

متاسفانه باید اذعان کرد که حوزه بهداشت و درمان کشور سال‌هاست که به یکی از شاهراه‌های «نفوذ» پنهان دشمن در کشور تبدیل شده که از قضاء، چون دور از صحنه مجادلات سیاسی روز است، عمدتا پنهان از حوزه رصد و پایش و برخورد می ماند.

به عبارت دیگر، در حالی که بخشی قابل ملاحظه از پایوران این حوزه، با جان خود، در خط مقدم جهاد درمانی در مبارزه با ویروس کرونا هستند و ده‌ها نفر از کادر درمان و پزشکان و پرسنل بیمارستانی ما در این راه به مقام رفیع شهادت نائل آمده‌اند، شبکه‌هایی پرقدرت در این حوزه رخنه کرده‌اند که پا روی خون آن جهادگران می گذارند و با تسهیل معابر نفوذ و حتی کارگزاری برای آن، ضربات بعضا جبران ناپذیر و عمیق به ملت ایران وارد می کنند که آثار آن بعضا تا چند نسل زدودنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 191
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 62
  • عباس محمدی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    سلام همانطوری که از اول معلوم بود توطئه بهداشت جهانی با همکاری اصلاح طلبان در ایران اجرا شده و می شود یک نمونه اش استفاده از وایتکس(کلر) برای ضدعفونی که ریه را از بین می برد است
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      47 6
      اما این قضیه و ماجرای تامین بودجه کاخ سازی برای دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از منابع مبارزه با کرونا در کنار بی خیالی تعمدی حضرات نشون داده که دولت کوتاهی می کنه
    • TR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      82 15
      من خودم بسیاری از علائم کرونا را داشتم اما دکتر نرفتم با همان داروی امام کاظم علیه السلام و بخور جوش شیرین الان حالم کاملا خوب شده. از هر صد نفری که به دستورات عمل کرده همه 100 نفر شفا یافته اند و حتی یک نفر را سراغ ندارم که استفاده کرده باشد و پشیمان باشد. چه نفعی می برید که حاضر نیستید حتی برای امتحان و آزمایش هم که شده ببینید چرا این دارو ها جواب داده؟
    • حسين IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      32 5
      آمار مبتلايان در هر كشوري به مردم بستگي دارد و امار فوت شدگان به اقدامات كادر پزشكي. حال كمي به آمار توجه كنيد ما آمار مبتلايانمان در جهان و منظقه كم است. اما امار فوت شدگانمان از تمام كشورهاي همسايه و نيز اكثر كشوهاي جهان بيشتر است. اين يعني مردم به نسبت بقيه كشورها مراعات كرده اند اما كادر پزشكي در درمان دارن اشتباه مي كنند. اما تمام رسانه ها صبح تا شب دارند مردم را سرزنش مي كنند كه چرا ماسك نمي زنند. چرا كسي نمي گويد چرا كشته هاي ما بيشتر از بقيه كشورهاست در حالي كه مبتلايانمان كمتر است؟؟!!!
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      26 2
      وزیر بهداشت هم نکنه این مخالفت هاش با روحانی ، شومن بازی باشه برای کسب اعتماد مخالفین روحانی برای انجام همین برنامه دشمن؟!!
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      22 2
      ۰۷:۵۱ داروی امام کاظم را از کجا تهیه کنیم
    • به 10.29 IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      11 2
      داروی امام کاظم علیه السلام را از عطاری های سنتی و خوشنام می توانید تهیه کنید. اما می توانید هم که خودتان در خانه آن را بسازید.
    • اکبر IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      11 12
      این همون ویروسی هست که اوایل بهش میگفتین : "ویروس کذایی" "توطئه دشمن". الان هم که میگید توطئه سازمان بهداشت جهانیه. دست بردارید از این توهمات. مسولان ما یاد گرفتن که همیشه بی کفایتی و سوء مدیریتشون رو به دشمن خیالی نسبت بدن.
    • IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      4 2
      مشرق اين گزارش که ديدم نزديک بود اشکم دربياد! به طرز عجيبي تو قضيه کرونا همه خودشون به خواب زدند واقعا ديگه نااميد شده بودم. جدا از مسائلي که شما به درستي اشاره کرديد بي شمار گزارشات مردمي مبني بر اينکه فوتي ها غير کرونايي اونها رو به عنوان فوتي کرونايي جا زدند وجود داره، کاش اين موضوع رو هم بررسي مي کرديد...
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      0 0
      نکته مهم در مورد میزان مرگ بر اثر کرونا و مقایسه کشورها با هم در این زمینه تعریف های مختلف کشورهای مخنتل از مرگ کرونایی هست پنجشنبه معاون وزیر بهداشت در گفتگو با پیک نیمروزی خبر رادیو ایران میگفت که انگلیس کسی رو مرگ کرونایی تعریف کرده که حداقل بیش از بیست روز از شناسایی اون فرد و بستری کردنش گذشته باشه و بعد فوت کرده باشه اما ایران هر کسی به هر علتی فوت کنه فقط آزمایش پی سی آر اون مثبت بوده باشه رو مرگ کرونایی تعریف کرده
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      0 0
      مشرق ماجرای کرونا در ایران فرق دارد و عده ای در صدد افزایش کشته ها هستند تا با افزایش امار فوتیها نظام را بی عرضه و مستاصل نشان دهند و باب مذاکره خائنانه دیگری باز شود و ...
  • شبیه راز IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    60 9
    چه عجب. واقعاً هوش بالایی نمی‌خواد تا کسی به این نتیجه برسه که افزایش شدید فوتی ها نتیجه موش آزمایشگاهی شدن بیماران ایرانی برای درمان های سازمان بهداشت جهانی است. در این مسیر پزشکان فهیم را هم حذف میکنند .
    • NL ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      13 32
      جدی؟ آمریکا هم موش آزمایشگاهیه؟ یا فقط شما متوهما کشف کردید اینو؟ تا دیروز که می گفتید ویروس وجود نداره. توهمه. ساخته امریکاست. حالا که امریکا خودش هم به فنا رفته و چینی های بی شرف کمتر از همه خسارت دیدند شده توطئنه بهداشت جهانی؟ با تحلیل شما ویروس قطعا ساخته ی چینه. چون کمترین ضرر به چین وارد شده . حتی رشد اقتصادیش مثبت هم بوده.
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      19 8
      جناب انگار دقت نکردی بالای ۸۰ درصد مرگ و میر در آمریکا برای سیاهپوستانه و یه درصدی هم رنگین پوست هستن با این اوصاف از سفید پوستها در حدود بیست هزار نفر مردن، همین که سیاهپوستها در آمریکا میمیرن نشون میده کرونا برای آمریکا چه نفعیاتی داشته!
    • NL ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      10 11
      آمار چند تا موسسه رو چک کردم. جایی به رنگ پوست اشاره نشده.
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      3 7
      خوب موسساتی رو بگرد که به رنگ پوست هم اشاره بکنه! ما رو باش با کیا بحث میکنیم!؟
    • NL ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      5 1
      نابغه جان اخه جایی نیست که مرده ها رو بر اساس رنگ پوست طبقه بندی کنند. سند ادعا رو مدعی باید بیاره نه من. چقدر اخه خزعبل میگید شماها خخخخخخخخخخخ
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      2 4
      هلندی! تو اول جواب منو بده. ۲۷ درصد آزمایشات WHO تو ایران انجام میشه.ایرانی که ۱ درصد مبتلایان رو داره تقریبا. اگه این اسمش موش آزمایشگاهی شدن نیست پس چیه؟
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      0 0
      کدوم نادانی گفته ویروس وجود نداره و توهمه؟! اروپایی ها و آمریکایی هایی که کرونا پارتی میگیرن نظرشون دربارع وجود ویروس چیه؟!
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    64 11
    این همه آدم با داروهای طب اسلامی به راحتی درمان شدند و وزرات بهداشت جمهوری اسلامی هنوز چشم به راه یک سازمان صهیونیستی مانده.
    • NL ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      45 27
      این بچه های طب اسلامی چرا دو تا مقاله درست درمون منتشر نمی کنند در خصوص اسناد درمانیشون که ما ها رو از غفلت و نادانی نجات بدن؟
    • ج IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      45 11
      مقاله هست ولی کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد
    • IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      46 6
      در هفت سال گذشته تمام فعالیتهای رسمی طب سنتی رو تعطیل کردن ...
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      30 6
      کدوم عاقلی حاصل زحماتش رو با هزار خواهش و تمنا در اختیار دشمنانش قرار میده؟
    • TR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      40 7
      چرا مقاله منتشر نمی کنند؟ چون نشریات پزشکی به اصطلاح معتبر ایرانی و بین المللی مطلقا چنین مقالاتی را چاپ نمی کنند. البته نشریات داخلی طب اسلامی داریم ولی کسی آنها را نمی خواند.
    • NL ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      5 13
      چرا اسم این نشریات طب اسلامی در هیچ نظام رتبه بندی علمی حتی در داخل کشور وجود نداره؟ چطوره که مقاله های طب سنتی چین چاپ میشه اما مقاله های طب اسلامی چاپ نمیشه از 40-50 سال پیش؟ نکنه مشکل از جای دیگه است؟
    • به NL ۲۱:۳۶ IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      12 1
      مشکل از وزارت بهداشت است که مخصوصا در دولت روحانی به طب اسلامی اعلان جنگ داده است. از بین بردن طب اسلامی یکی از دستورات سازمان بهداشت جهانی است. پس آن را بیهوده با طب چینی مقایسه نکن. مهم این است که ما نتیجه از آن گرفته ایم. تو نمی خواهی بنشین منتظر که برایت بیل گیتس واکسن بسازد.
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      1 1
      هلندی! آزمایشات علمی طب سنتی نیازمند هزینست. تامین هزینه مشکلی نداره اما اجازه داده نمیشه. شما انتظار دیگه ای داری؟ ضمنا به سخنان فعالین این حوزه گوش بدین لطفا کلیپا تو اینترنت هست
    • از تهران به هلند IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      تو شرایط یکسان قرار بده واسه طب نوین و طب سنتی، ما آزمایش میکنیم و مقاله هم میدیم.کما اینکه دانشگاه های علوم پزشکی کشور دانشکده طب سنتی دارند و مقاله ISI هم چاپ میکنند. بیش از صد دانشگاه معتبر طب سنتی در سراسر جهان وجود داره. از مالزی و اندونزی تا روسیه و ارمنستان.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    41 4
    درود بر شما اگر نجنبید و دستورات شیطانی سازمان بهداشت جهانی در این کشور مرحله به مرحله اجرا شود عواقب شومی خواهد داشت که ممکن است نسل ما را تباه سازد پاندمی دروغین کرونا صرفا برای تغییرات جمعیتی و ایجاد نظم نوین جهانی است
    • سید IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      15 0
      این که مشخصه، حتی آرم سازمان بهداشت جهانی هم شیطان پرستیه!
  • کارشناس IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    27 10
    چون ملت به خاطر گرانی میمیرند نه کرونا. ملتی که نمیتوانند حداقلهای مورد نیاز خود را برای مقاوم سازی بدن دریافت کنند. یک عده هم فریب پیشگیری توسط ماسک را میخورند و با خیال راحت با ماسک به هم نزدیک میشوند
    • F IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      3 0
      واقعا هم همین طوره.اگه کسی کرونا بگیره و وضعیت مالیش خوب نباشه واقعا بخاطر بی پولی از دست میره.لعنت به همشون... خدایا همه این بلاها بخاطر نبود مهدی فاطمه(عج)هستش...خودت رحمی کن و ظهور آقامون رو برسون و ریشه ظلم رو بکن...آمین
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    13 7
    خدا به ما رحم کنه...
    • حامد IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      19 1
      خودمون هم باید به خودمون رحم کنیم.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    40 6
    دمت گرم مشرق ، یاد مصاحبه چند وقت پیش رئیس جمهور برزیل افتادم که گفت:سازمان بهداشت جهانی کودکان را به همج... و خودارضایی تشویق می کند.بهداشت جهانی، همانند دیگر سازمان‌های جهانی به دنبال پیاده کردن اهداف خاصی در کشورهای هدف هستند. که تحت پروتکل‌های بهداشتی عرضه می‌شوند. سازمان صهیونیستی ماسونی بهداشت جهانی
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    15 1
    برای اینکه هر کس ساز خودش را می زند وبا خیال خودش فکر می کند به منافع خودش بهتر میرسد
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    39 5
    نسل شیعیان وقتی رو به تحدید رفت که فرزندان سوم به بعد از داشتن دفترچه بیمه و کالا برگ و ... محروم شدند
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    27 0
    ما ماندم توی این مملکت دیگه بابد به کی اعتماد کنیم؟
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    30 2
    همین کاهش سریع جمعیت هم زیر سر همیناست
  • NL ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    12 22
    آآآقا تبریک. وطنم پاره تنم. رتبه بندی کرونا اعلام شد. ایران اول. روسیه دوم. مکزیک سوم. عراق ششم. آمریکا دهم. خسته نباشید عرض میکنم خدمت دولت و ملت و همه اون عزیزانی که معتقد بودند کرونا توطئه جهانیه. حاجی گل کاشتید. بالاخره اول شدیم تو دنیا بعد منچستر. بر طبل شادانه بکوب.
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      20 9
      امثال شما هم لاشخور این وضع موجود و ضد البته از مسببان این روند هستید
    • IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      22 2
      چرا وقتی بستریهای ایران از خیلی از کشورها کمتره اما تعداد مرگ و میر بالاتره اون هم با وجود رد اثر رمدسیویر در درمان؟
    • IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      16 2
      این وزارت بهداشت که عواملش شدن عامل سازمان بهداشت جهانی غیر قابل اعتماد نیستند؟
    • NL ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      4 4
      منظورت از سازمان بهداشت جهانی همون سازمانیه که بیشترین همکاری رو با چین در زمینه لاپوشانی ویروس ووهان کرد؟
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      9 6
      سکوت کن پیرمرد آلبانی نشین وضع فعلی دستپخت شما منافقین وطن فروش است
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      1 0
      نکته مهم در مورد میزان مرگ بر اثر کرونا و مقایسه کشورها با هم در این زمینه تعریف های مختلف کشورهای مخنتل از مرگ کرونایی هست پنجشنبه معاون وزیر بهداشت در گفتگو با پیک نیمروزی خبر رادیو ایران میگفت که انگلیس کسی رو مرگ کرونایی تعریف کرده که حداقل بیش از بیست روز از شناسایی اون فرد و بستری کردنش گذشته باشه و بعد فوت کرده باشه اما ایران هر کسی به هر علتی فوت کنه فقط آزمایش پی سی آر اون مثبت بوده باشه رو مرگ کرونایی تعریف کرده
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      1 0
      ویروس ووهان ساخت کجاست رو کار ندارم که انشاا... روزی مشخص بشه. اما چرا قبلا تو یه کتاب صهیونیستی پیشبینی شده بود سال ۲۰۲۰ ویروسی میاد و جهان رو میگیره؟! و این که به گفته رئیس مرکز CDS آمریکا ویروس ووهان از زمان همه گیری آنفلوانزای h1n1 در آمریکا وجود داشته یعنی از پاییز سال قبل. بقول میرسلیم اینو چی میگی؟! نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    30 5
    اللهم عجل لوليك الفرج....
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    18 2
    ای دستت میرسد کاری بکن.....
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    15 9
    چون بیخیال شدید نه قرنطینه نه ضد عفونی هیچ کاری نمیکنید
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    26 2
    متاسفانه شبکه نفوذ بسیار پیچیده عمل می کنه و ما هم بسیار ساده انگارانه باهاش برخورد می کنیم
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    11 11
    لطفا گناه عدم مدیریت صحیح و فرهنگ غلط بهداشتی 80 در صد از جامعه را که همه داریم مشاهده میکنیم را بدون تامل بگردن کسان دیگر نیندازید. اگر تلاش متفکرانه نداشته باشیم در همه چیز عقب میمانیم. ما تعداد مبتلایان خاموشمان بسیار بالاست و اینها در جامعه بقیه افراد را که ایمنی پایین تری دارند آلوده میکنند. کافی است یک سری به مترو و ادارات و دادگاهها و غیره بزنید ببینید اصلا با این حجم آدم متراکم تا چند هفته آینده مصیبت بزرگتری خواهیم داشت.
    • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      8 5
      تو نمودارهای خود وزارت بهداشت فقط زمانی ابتلاها افزایشی میشه که مسافرتها زیاد میشه اینقدر حرف از مترو و اتوبوس و اداره نزنید
    • IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      8 0
      مبتلای خاموش کدومه؟ سوال اساسی اینجا اینه که چرا وقتی بستریهای ایران کمتر از جاهای دیگه است مرگ و میر ایران بیشتره با وجود اینکه تاثیر رمدسیویر هم در درمان کرونا رد شده؟! چه اراده ای پشت این آمارهاست؟ من خودم برای یکی از بستگان که کرونا داشت و مسن و از کار افتاده بود تو بخش کرونا همراه ایستادم اگه رسیدگی فامیل نبود ایشون فوت میشد در بیمارستانها هیچ رسیدگی استانداردی وجود نداره، خودم هم کرونا گرفتم با ویتامینهای تزریقی گروه ب حالم دگرگون شد و انگار دوباره زنده شدم چرا در بیمارستانها از تزریق ویتامین امتناع میکنن
    • NL ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      3 12
      تو نمودارهای خود وزارت هیچ نوع تغییری در شیب نمودار بعد از تعطیلات رسمی اتفاق نیفتاده. یک جهش ناگهانی بوده حدود 10 روز بعد از عزاداری های محرم و یک جهش دیگه حدود 20 مهر که بعد از بازگشائی مدارسه. دروغگ دشمن خداست اخوی.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      9 1
      اصلا ارتباطی با عزاداری های مومنین فهیم که با رعایت کامل دستورالعمل ها بود نداره بلکه ۱۰ روز بعد از مراسم محرم یا ۱۰ روز بعد از تعطیلات دهه اول محرم که مردم به شمال و شرق و غرب هجوم بردن و در واقع مسافرت کردن، چرا تمام حقیقت رو نمیگی، چرا به تعطیلات بعد از ماه رمضان اشاره نمیکنی که مسافرتها سیر صعودی گرفت و ده روز بعدش ابتلاها بالا رفت چرا صفت خودت رو به دیگران نسبت میدی
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      0 0
      این پرچم کدوم امریکای خراب شده‌ای هست که با اون از بالا تا پایین شده طرفدار وزارت بهداشت؟
    • NL ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      1 2
      داداش اون پرجم نیست به خاطر استفاده از وی پی ان هست
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      2 1
      باشه شماها خوبید! سفر به شمال و باز بودن مراکز تفریحی و تجاری و همچنین دایر بودن اتوبوس و مترو باعث افزایش آمار نشده ولی عذاداری امام حسین ع باعثه افزایش آمار شده! معلومه لیبرال دو آتیشه هستی ای که پرچم هلند داری! اگر پول میگیری و ازشون حمایت میکنی که ماله کشی و در این ناکارآمدی سهیم و اگر مفتی داری طرفشونو میگیری پس ضرر کردی!
  • US ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 29
    دستاوردهای دولت اقای روحانی را دست‌کم نگیرید این دولت بهترین دولت بعد از انقلاب است
    • امیر IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      8 0
      بازم قرصاتو نخوردی؟؟؟؟!!!!!
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      5 0
      حتما از اون یه درصد زالو صفتی
    • ایناروس IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      3 0
      برو بابا
    • مریم IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      7 0
      الحق که بهترین دولت در قفل کردن جامعه و ایجاد مشکلات مردمه.
    • زهرا IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      2 0
      اقازاده ای؟؟
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      آره اصلا این دولت خیلیییی خوبه ما بدیم ما
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    21 5
    جا دارد رسانه هایی چون مشرق در این زمینه بیشتر ازاین شفاف سازی کنند ومساله را بیشتر از این موشکافی کنند
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    9 2
    روحانی مچکریم!!!!!
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    14 3
    بهترين راه درمان با طب سنتي است به اين طب وارداتي اميد نداشته باشيد
  • حسین IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    5 2
    عجب :)))))
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    17 3
    سوال و جواب خودش توی تیتر خبر هست چون شاگرد اول همکاری با سازمان صهیونیستی بهداشتیم آمار مرگ و میر بالاست این حقیقتی تلخه
  • محمد IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    12 6
    این مطالب و خیلی بیشتر از این سالهاست توسط اطباء آماتور طب اسلامی مطرح میشه ولی در بین مسئولین گوش شنوایی نیست. البته باید مردم به پزشک و دارو اعتماد داشته باشند. با این توضیح ساختار بهداشت و درمان نیاز به توجه و ویرایش داره. ممنون از مشرق به خاطر درج این مطلب بسیار مفید.
  • GB ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    13 5
    سازمان بهداشت جهانی که بخشی از بودجش توسط راکفلر صهیونیست تامین میشه در واقع یک سازمان تروریستی هست که فقط رنگ و لعابش بهداشت است و برخی هم خواسته یا ناخواسته با آن همکاری میکنند باید جلوی اجرای طرح های شیطانی آن ها گرفته شود...
  • GB ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    21 7
    برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان ارواحنا فداه صلوات... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
    • sn IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      2 0
      داروی امام کاظم را بین مردم رواج دهید با داروهای طب اسلامی در منزل درمان کنید دیگه بحث فایده ندارد بایدخودمان اقدام کنیم می بینید که عمدن چیزی میگن ملت مشغول بحث بشن بیشتر بتونن خیانت کنن پس باید کاردرست را انجام دهیم
    • بیگ زاده IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      1 0
      عزیزان طب سنتی جواب داده خداروشکر ما در اقوام و دوستان کسانی که از داروی امام کاظم و بخور جوش شیرین ودم نوشها خدا رو شکر جواب گرفتند حتی برادرم ریه هاش در گیر شد با استراحت وخوردن این داروها خوب شد
  • جوان IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    13 6
    از همه اینها عجیب تر مخالفت و بایکوت گسترده وزارت بهداشت و ستاد کرونا با راه کاهای طب ایرانی اسلامی است ! .. این درحالی است که خودشان هیچ راه کاری جز قرنطینه و ماسک و ترساندن مردم ندارند که عملا تا بحال بی نتیجه بود .. ضمن اینکه عقل سلیم حکم میکنه حتی اگر درصدی هم احتمال یک راه کار بدون ضرر مثل داروهای گیاهی طب اسلامی (مانند داروی امام کاظم و ... ) وجود داشته باشد، حداقل این راه کار تست شود ...
  • فرهنگی IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    14 1
    سلام چه عجب یه تحلیل متفاوت درباره کرونا به خدا من از اول هم مشکوک بودم به همه هم میگفتم ولی همه مسخره ام می کردند چطور ممکنه آمار مرگ و میر در کشورهای افریقا و افغانستان و عراق و پاکستان ....با وضعیت بهداشتی بسیارضعیف تر از ایران ازماپایین تر باشدمن نمی دونم مسابقه "من بدبختم "جرا اینقدر بین مسئولین بیمارستان های ایران راه افتاده تورو خدا به مسئله ایجاد ترس و واهمه بین مردم ورود کنید الان تقریبا سه ماهه در ادارات و و فروشگاه ها زدن ماسک اجباری شده چرا آمار پایین نیومده چرا درصد بهبودی کرونا در ایران بسیار پایین تر از کشورهای دیگر است
  • US ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 2
    کرونا هشداری بود به دنیا ...
  • CA ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 9
    اون وقت یه سوال، چرا آمریکا از این سازمان صهیونیستی زر وزور و تزویر خارج شد پس ؟
    • BE ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      4 1
      پولشو مستقیم میده به صهیونیستا !! بدونه واسطه !!
  • حسين DE ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    9 3
    تو خود حديث مفصل بخوان ازاين مجمل.
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 17
    درود بر دکتر نمکی عزیز
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    7 2
    ظاهرا داروي ديگري براي كرونا استفاده ميشود در كشور هاي ديگر به نام فاويرپراوير ؛آيا آن هم در ايران بررسي و تست شده؟
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    11 5
    ترامپ لعنتی با این سن و سال و وزن چرا ریه درگیر نشد و نمُرد . و زود سرحال شد .. باور کردنی نبود ... هنوز شک دارم که او واقعا مریض شد . و یا چگونه . اینگونه شد . چرا بقیه نمیشن
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    12 9
    بخدا راه درمان کرونا مثل سرماخوردگیه با خارج کردن فضولات از ریه و سر و اصلاح معده با جوشانده و تقویت بدن با مواد غذایی سالم فقط همین. نه ماسک می خواد و نه بستری و نه الکل و شوینده و دستکش و .... این چیزا نه درمان میکنه و نه جلوی موجودی که تو سر سوزن صدها هزار هستند رو می تونه بگیره !
  • Hossein CA ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 3
    واقعا شوخی میکنید یا جدی هستید؟ همینجوری ویروس تو ایران جهش زده هیچ جای دیگه ثبت نشده این ویروس در عرض دو هفته از چین به ایران رسید و کل دنیا رو گرفت اگر اینطور بود الان امار مرگ و میر تو همه دنیا زیاد بود نه فقط تو ایران به تعداد تخت به جمعیت نگاه کنید و مخصوصا تعداد ونتیلاتور متوجه بحران میشید نیاز به جهش ژنتیک نیست تو امریکا هم امثال پوپولیست های اینچنینی تحقیقات علمی رو مسخره میکنن و همشو توطئه میمینن. کشوری که مردمش سرانه مصرف آنتی بیتیکش وحشتناک بالاست طبیعیه سیستم ایمنی ضعیفتری داشته باشه در مورد شیوعش از همه بیشتر چین مشکوکه. امریکا دیوونه نیست اینطوری خودزنی کنه شما بهتر دنبال انتقام چین از امریکا سر انفلانزای پرندگان بگردی به سرنخ های بهتری میرسید. خلاصه عوض گمراه کردن مردم بهشون اطلاعات مفید بدید که جلو انتشارشو بگیرید نه اینکه چیزهای دیگرو مقصر کنید تا کی همه مقصرن ....
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      0 0
      همه اش شلخته گویی، جناب یکیش خود من تو عمرم کمتر از تعداد انگشتهای دست از آنتی بیوتیک استفاده کردم اما چی شد که دو بار کرونا گرفتم؟ و بار دوم به جای اینکه ملایم تر بگیرم خیلی شدیدتر گرفتم اما با مصرف ویتامین حالم از این رو به رو شد، آیا در بیمارستانها ویتامین تزریقی نمیدن در حالی که همین ویتامینهای گروه ب در تسریع روند بهبودی در حد معجزه عمل میکن
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    6 5
    دسایس شیطانی صهیونیسم همیشه بوده ولی بالا رفتن مرگ و میر رابطه مستقیم با دیر بستری کردن بیماران دارد آنقدر مریض بیچاره این دکتر آن دکتر میرود و کسی بستری نمیکند و سر آخر وقتی خیلی اوضایش وخیم شد بستری میکنند که دیگر دیر شده است و احتمال برگشت کم میشود این داروها را که ذکر کردی غیر بستری ها فقط تعداد کمی مصرف کرده اند حالا چه با نقشه چه بی نقشه باید بیمارستان های صحرایی را فورا به دستگاه اکسیژن و مراقبتهای خاص مجهز کنند و تعداد بستری را بیشتر کنند و موقتا تهران را یک هفته تعطیل مطلق کنند تا اندکی زنجیره کند شود بیشتر که به دلایل اقتصادی امکان ندارد بهرحال کرونا یک ابتلای واقعی است و فقط راهش اول استمداد از خداوند باریتعالی است بعد جدیت در فعل و رفتار خودمان و دولتمردان و مراقبت جدی خود مردم است گاها شلختگی در رفتار اجتماعی در کشور ما زیاد است ولی مردم باید متوجه باشند کرونا با کسی شوخی ندارد البته کرونا یکی از تهدیدهای تمرکز جمعییت در شهرهای بزرگ را برای ما روشن تر کرد تراکم متروها و اتوبوس ها و سایر نقاط پر جمعییت شدت سرایت را بیشتر کرده است
  • NZ ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    چین تا بحال چکار کرده؟چطور آمار مرگ و میر چین بشدت پایین آمد؟ و چرا در به اشتراک گذاشتن اطلاعات زیرکانه عمل کنند؟ مضاف بر این لطف بفرمایید گزارشی تهیه کنید که سرانجام ۱۹ کامیون قاچاق دارو در عراق به کجا رسید؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 1
    چرا طب سنتی به این وضع افتاد چین استفاده کرد ایران مسخره کرد یک جایی خوندم از طریق وزارت بهداشت اطلاعات کل ایرانی ها لو رفته
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 1
    زنده باد سربازان گمنام امام زمان (ع) در وزارت اطلاعات
  • مهدی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    5 0
    چراوزیر بهداشت رابخاطراین همه کم کاری ومصلحت اندیشی سیاسی که به قیمت جان بسیاری از هم وطنان ماتمام شد موردبازخواست واستیضاح قرار نمی دهند .واقعا حفظ مصالح و منافع یک عده افراد بالاتراز حفظ جان میلیونهاایرانی است
  • داود IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    7 1
    من هم به کرونا مبتلا شدم که با طب سنتی و دستورات غذایی و دارویی آن الحمدلله خوب شدم و بدون عارضه،اما وقتی شیوه مداوا و روش درمان بیمارستان ها را میبینم برام جای سواله که انگار برنامه ای برای کشتن مردم ایران وجود داره
  • محمد NL ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 2
    جوونا خیلی کم رعایت میکنن همه فکر میکنن کرونا و مرگ واس همسایست دولتم ک کلا واداده ن جریمه ای ن ممنوعیت سفری معلومه همین میشه دیگ!!!
  • BE ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    4 0
    هزار بار نوشتم -- این سازمان -- یک سازمان مخوف مافیایی تحت کنترل شرکتهای داروی و بنیاد راکفلر و در سالهای ۲۰۰۰ , ۲۰ سال گذشته ب گ کثافت هم بهشون اضافه شده....هرکی از این سازمان پیروی کند مشخص که از کجا پیروی میکنه ...
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    4 0
    در این وزارت بهداشت غربی رو ببندید کل مردم ایران سالم می ماند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 7
    الان راهکار چی باید باشه؟تو تمام دنیا برای درمان کرونا از یک سری دارو استفاده کردند که رو بعضی بیماران جواب داده وبرای بعضی هم نجات بخش نبوده .نویسنده عزیز از نسل کشی شیعیان ایرانی وکاهش نسل اونها توسط سازمان بهداشت جهانی میگه اون شرکت تولید کننده واکسن هندی رو وابسته به زرسالاران یهود میدونه .یک عده هم ازداروی امام کاظم میگن که اگر جوابگو بود امروز تلفات انقدر زیاد نبود .مشکل اصلی مردم وعدم رعایت دستورات وشیوه نامه ها هست .مسافرت وعروسی وختم وعزا برگزار می کنند بعد انتظار کاهش تلفات دارند .با این روند اقتصادی نرخ رشد جمعیت ایران تا چند سال دیگه منفی خواهد شد واصلا احتیاجی به نسل کشی نخواهد بود .
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      2 1
      چرا میزنید به اون راه؟ چرا وقتی بستریها در ایران کمتره، مرگ و میر بیشتره؟ چرا با وجود درمانهای دستوری سازمان جهانی بهداشت، ایران مرگ و میر بیشتری داره
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      4 2
      وقتی وزارت بهداشت داروی منسوب به امام کاظم را خرافه می نامد و بی اثر معرفی می کند طبعا اکثر مردم مصرف نمی کنند. آمار هم بالا می رود. اما مردم هند و پاکستان که هلیله سیاه - از اجزای اصلی داروی مذکور- را به عنوان بخشی از غذای روزانه مصرف می کنند در مقایسه با ایران به خوبی از پس این بیماری تا الان برآمده اند.
    • . IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      7 1
      هر کس از از داروهای طب اسلامی استفاده کرده نتیجه دیده، اینکه میگید اگه داروی امام کاظم موثر بود چرا آمار رفته بالا خود فریبی هست. خوب میدونید که خیلی از افراد جامعه استفاده نمی کنن و خبر هم ندارن.
    • مجتبی DE ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      6 1
      بنده خودم و خانوادم از داروی امام کاظم علیه السلام استفاده میکنیم و هممون حالمون خوبه ، خودم که از اول کرونا تا الان دستکش و ماسک به هیچ عنوان استفاده نکردم حتی بیمارستان رفتم برای بچه برادرم نیاز به عمل داشت بدون دستکش و ماسک رفتم ، دوستان عزیز لطفا از داروهای طب اسلامی استفاده کنید مطمئنا نتیجه شو خواهید دید و از زندگیتون لذت خواهید برد
    • NL ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      2 1
      مجتبی جان ما هم از اول کرونا از آب لوله کشی شهری استفاده می کنیم و کرونا نگرفتیم.
    • NL ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      1 0
      مجتی جان خدا میدونه بعد از این که بدون ماسک رفتی بیمارستان و کرونا گرفتی و خودت هم نفهمیدی چند نفر رو مبتلا کردی و به کشتن دادی و چند تا خانواده رو عزادار کردی. فقط خود خدا میدونه.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    علم فعلی پوزیتیویستی هست یعنی ازمون و خطا روی جان ادمها . از بچه های طب سنتی خوشم نمیاد چون قد هستن ولی این گروه حداقل سم به دست مردم نمیدن!
    • NL ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      0 0
      بعد عذرمیخوام بچه های طب سنتی به چه روشی آزمایش میکنند؟ یعنی مثلا فلان ماده باعث درمان ریه عفونی میشه چه روشی به جز آزمایش بالینی وجود داره برای اثباتش؟
  • ر ل IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    شورای عالی امنیت ملی کجاست؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 1
    متاسفانه همین وزارت بهداشت عمله طرح انقطاع نسل ایرانی دردهه های گذشته بود و هیچگاه مورد مواخذه و بازپرسی قرارنگرفت الان هم عمله طرح های سازمان به ظاهر صهیونی بهداشت جهانی است .لیبرالیستهای احمق و غربگرا که زوال تمدن غرب را بصورت حسی و بصری می بینند بصورت موریانه دربدنه وزارت بهداشت حضور دارند و روزی چند بار به مقام شامخ غرب تعظیم می کنند.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    5 0
    نمکی باید پاسخگوی خوش خیالی ها نسبت به سازمان بهداشت جهانی باشد تعویق ساخت واکسن کرونا مبهم شدن وضعیت ساخت کیت افزایش مرگ و میر اینها دخالت عوامل نفوذ است نمایندگان مجلس ورود کنند امید و انتظار از شماهاست
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    4 0
    پیشنهاد میکنم که روی این داروی گیاهی ایرانی یه اسم قلمبه سلمبه ی انگلیسی یا یونانی بگذارند و نگویند که داروی گیاهی است تا بتوانند مجوز بگیرند
  • عبدالله IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 0
    با سلام من در عجبم با این همه پزشکی که در بیمارستان هستن چرا حزفای درست رو نمیزنن چرا به بعضی ها که کرونا ندارن میگن مبتلا شدی وهیچ کس صداش در نمیاد. شمارو به هر چی میپرستید این اطلاعات جدید رو بیشتر تو فضای مجازی انتشار بدید تا به دست مردم برسه این آگاه سازی واجبه که الان کشر رو یه مشت خائن دارن اداره میکنن . چرا ماسک زدنها بیشتر شد آمار هم رفت بالا چر با داروهای گیاهی که واقعا جواب داده اهمیت نمیدن چرا انقدر که به داروی شیمیایی میپردازن نسبت به داروی گیاهی گارد میگیرن و پس یمزنن. اینا چه شیشه خورده ای دارن که اینطوری میکنن. ازون طرفم ملت ما رو به کاهشه داریم پیر میشیم و تولد نداریم. این دولت خودصهیونیسم جهانیه
  • حاج کاطم IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 0
    جایزه شاگرد اولی یک بیلاخ بزرگ است
  • یا زهرا IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    آفرین به مشرق ممنون که اطلاع رسانی میکنید.
  • حسين DE ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    ما تبديل شديم به موش آزمايشگاهى.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    علاوه برمسائل مطرح شده درگزارش شما كه اصلا نمى توان به ان بى اعتنا ماند چندسؤال بى جواب هم وجوددارد ١-اگرتمام مردم به فرض محال به دستورالعمل هاى بهداشتى سازمان بهداشت جهانى ترجمه شده توسط مترجم ونشرداده شده توسط جناب نمكى عمل كنند ايا بازهم مردم به كرنا مبتلا ميشوندياخير ٢-مطلب طورى تبليغ ميشود كه گناه كار مردمند كه دستورالعمل ها رعايت نمى كنند ووزارت بهداشت منفعل درامرتوليد دارو واكسن واستفاده بهينه ازامكانات درمانى موجودمقصروضع موجودنيست ٣-اگرقراراست وزيربهداشت زيرمجموعه سازمان بهداشت جهانى ومترجم اوامرانها باشد چه احتياجى به وزير هست يك مترجم بهتر مى تواند كاروى را انجام دهد؟
  • بدری IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    6 0
    با سلام من خواهرم ودامادم ده ها نفر از اعضای خانوادم کرونا گرفتن مادرم با اینکه عمل باز قلب کرده دیابت وفشار خون داره با توصیه های استاد بزرگوارم وباداروهای گیاهی بطور کامل درمان شدند لطفا مردم حال که وزارت بهداشت به سلامتی مردم اهمیت نمیده خودتون به داد هموطنان وعزیزان برسید
  • رقیه امیریان IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    6 1
    خانواده من مبتلا به کرونا شدن دکترگفت بایدبیمارستان بستری بشن چون شوهرم دیابتی هست ولی من قبول نکردم بااینکه حالش بد بود درمنزل بااستفاده از داروی گیاهی به لطف خداوند بهبودی کامل یافتند خداوند به ایشان عمرطولانی و باعزت عطا کند
  • بی بی عشق IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 1
    لطفا گیاهان دارویی که استفاده نمودین برای کرونا و جواب گرفتین را معرفی کنین ممتون
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    من هم از همین داروی امام کاظم (ع) که توسط آیت الله تبریزیان معرفی شده بود چند بار برای درمان سرما خوردگی استفاده کردم و نتیجه گرفتم.
  • حاج کاطم IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 1
    رفتم عطاری داروی امام گرفتم داد بیست تومن انداخته یا گرون شده؟ دادم ب ی بیمار کرونایی تست کنه ،اگه این صفحه رو پیدا کنم نتیجه رو اعلام میکنم، البته دلیلم برای خرید این بود که داروهای شیمیایی خودشون مستقیم وارد عمل میشن که نمیتونن بسازن ،اما داروی امام سبستم ایمنی بدن رو تقویت میکنه که خودش بتونه مقابله کنه ،خب تمام بیماری ها سر ضعف بودن سیستم ایمنی نسبت ب بیماری هست دیگه ،بقولی میگه ماهیگیری یادت میده ماهی دستت نمیده از نظر من منطقیه، به همین دلیل گرفتم برای خودمم تهیه خواهم کرد ، کلا ما از قطعه سازی ماشین که بی کیفیت میسازن که چرخشون بچرخه هی زود خراب شه مردم بخرن
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      4 1
      به جای خرید خود دارو، ترکیباتش رو از عطاری های معتبر تهیه کنید و خودتون بسازید. خیلی ارزون تر میشه.
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      2 1
      ما دارو امام کاظم (ع) رو در تهران میخریم، آخرین باری که خریدیم حدودا دو ماه یا سه ماه پیش خریدیم، هر قوطی تقریبا قیمتش 5 هزار تومان یا 6 هزار تومان هست. اندازه قوطی ها هم 29 میلی متر در 45 میلی متر هست
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      0 0
      محله ما میده 8 تومن
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      0 0
      ما دارو امام کاظم (ع) رو در تهران میخریم، آخرین باری که خریدیم حدودا دو ماه یا سه ماه پیش خریدیم، هر قوطی تقریبا قیمتش 5 هزار تومان یا 6 هزار تومان هست. اندازه قوطی ها هم 29 میلی متر در 45 میلی متر هست
  • عباس IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    وظیفه دولت و مجلسه که کشور در شرایط جنگ و وضعیت وخیم و شکننده و اضطراری قرار داره؟
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 1
    به نظر من همه کرونا و امثال اینا همه بازی سیاسیه سوال من اینه که مکتب اسلام غنی از هر جنبه میباشد چرا مسئولان بهداشت ما حتی حاضر به امتحان از داروهای طب اسلامی و سنتی کشورمان نیستند داروی امام کاظم (ع) بهترین دارو برای پیشگیری همه ویروسها از جمله کرونا و حتی درمان کرونا و دبگر ویرسها هست چرا امتحان نمیشه چرا مردم عزیز کشورم بی جهت باید در اثر چنین ویروسی باید جان خودشونو از دست بدهند ؟به امید روز متکی همه جانبه به دین مبین اسلام
  • غریبه IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    چرا کرونا در ایران اینهمه قربانی میگیره؟
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    مشرق ازت ممنونم. درود بر شرفت. خدا به نسلت برکت بده.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    یه تجربه رو میخواستم به دوستان بگم.از خانواده بزرگ ما حدود دوازده نفر کرونا گرفتند که همه بعد چهلوهشتساعت علایم نشون داد ولی هیچ کس به بیمارستان مراجعه نکرد مطب دکتر رفتیم ولی بیمارستان نه.با تقویت بدن وبخور جوش شیرین ونوشیدن مایعات فراوان بعد از بیست روز همه بهبود پیدا کردیم ولی رفتن بیمارستان بخاطر عدم رسیدگی کامل و اینکه منبع میکروب و ویروسه اشتباهی جبران ناپذیره.
  • مرصاد IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    ما ؛ مردم خوش استقبال و بد بدرقه ای هستیم ! ابتدای کرونا یادتان هست ؟ همه جهادی پای کار بودند و تا حدود زیادی هم موفق شدیم ! اما اکنون ... !!
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    4 1
    سلام من خودم تو تیر ماه یه سرماخوردگی ساده گرفتم دم کرده آویشن و عسل چند باری خوردم عالی بود بعد یه هفته متوجه شدم که بویایی و چشاییم رو از دست دادم و کمی تنگی نفس دارم ،حتی برای تست کرونا نرفتم ولی خودم کاملت حس کردم. که کرونا گرفتم مثل سرماخوردگی بود ،البته توصیه میکنم که برای درمان کرونا از روشهای درمان استاد تبریزیان استفاده کنید چون ایشون از احادیث برای درمان انواع بیماریها استفاده میکنند .
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 12
    اگر آقای قالیباف آمده بوده همه را درست می‌کرد.
  • ناشناس DE ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 1
    مردم دیدند که این افراد فریبکار اصلاح طلب تنها به فکر خود و نزدیکانشان هستند و برای حفظ منافع خود بهر خیانتی دست می زنند و باید به لطف خدا و کمک مطبوعات مستقل و و طندوست و صادق مثل مشرق به روشنگری مردم بپردازند تا فریب این جماعت را نخورند که متأسفانه دشمن در کمین است و منتظر فرصت ! و آنگونه که امام راحل فرمودند نگران عوامل نفوذی و خود فروش داخلی باشید که درخت از تو می پوسد.!!
  • رضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    بنظرم بیشتر امارسازی هیچکس نمیتوته ویروس انفولانزا از کرونا تشخیص بده هر چی ادم میمیره هم بعنوان کرونا ثبت میشه
  • IN ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 1
    داروی ضد کرونای گیاهی معجزه می‌کنه در عرض دو سه روز
    • A IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      0 1
      سلام،همه از دارو گیاهی میگن چطور می شه مطمئن شد؟
    • به A IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      7 3
      چشم. یک اسم انگلیسی رویش می گذاریم تا از شغا بخش بودنش مطمئن شوید!! اینهمه آدم دارند می گویند استفاده کرده و نتیجه گرفته اند اما شما زیر بار نمی روید! اما کافیست یک دارو با اسم غربی و محصول آمریکا یا اروپا بیاید تا بشود برایتان نسخه شفابخش!
    • به به A NL ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      1 0
      حدود 90 درصد بستری شده های در بیمارستان که مرخص شده اند سرم بهشان تجویز شده. بنابراین سرم درمان کروناست. ادعاهای شما همینقدر خنده داره.
    • از تهران به هلند IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      اونایی هم که مُردن همه بهشون سرم وصل شده بوده. پس سرم عامل مرگشون بوده.استدلال تو هم همینقدر مضحکه. در ضمن اونایی که دارو سنتی استفاده کردن ، اکثرا میگن نتیجه گرفتن. اگه طالب علمی و دلسوز علم ،پس بجای اراجیف بیا بگو که محققین برن دارو های سنتی رو آزمایش کنن ببینن چه ماده ای داخلش هست که کرونا رو درمان میکنه . بعد بیان داروی امروزی و مدرن و استریلشو بسازن.
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 0
    جنایات این متخصصان بی تعهد ضد انقلابی در کاهش رشد جمعیت در دهه 70 و نفوذ دادن هواداران خود در دانشگاهها قابل ترمیم نیست. اینها بی هنران دیروز و مدعیان امروز هستند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 0
    سرطان اصلاحات خدا رسواترتون کنه
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 0
    پس بگو چرا آمار روز به روز بالاتر می ره
  • دلشکسته IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 3
    من خودم و خانوادم کرونا گرفتیم با داروی امام کاظم علیه السلام و حجامت درمان شدیم و صدها نفر توصیه کردیم و همه بدون مراجعه به بیمارستان حتی با بیماری زمینه ای براحتی درمان شدند. خدا لعنت کنه مسئولین کشور که با جان مردم دارن بازی میکنن
  • مریم IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 1
    اگرازداروهای طب سنتی استفاده بشه بهتره چراکسی فکرمردم نیست مگرمسولان کشورایرانی نیستند واقعاباعث تاسف است
  • علی US ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 1
    اگه جلوه این رفتارسازمان غذاو داروگرفته نشه بایدشاهدمرگومیربیشترباشیم علم پزشکی را ایرانیان به جهان غرب هدیه دادن ولی متآسفانه درغرب ازعلم پزشکی برای نابودی بشر استفاده میشه چرا ازطب سنتی و ایرانی کمک نمیگیرند به نظرمن طبسنتی توان مقابله باکرونارا دارد وقتیکه جانبازان شیمیائی را درمان میکنندنمیتوانند کرونارا درمان کنند
    • NL ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      1 6
      چرا داروی امام کاظم رو صادر نمی کنید که دنیا رو نجات بدید؟
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      6 1
      چون پزشکی در ایران و جهان یک صنعت مافیایی است که با طب اسلامی دشمنی دارد. وقتی در خود ایران وزارت بهداشت آن را خرافه و بیهوده می خواند می خواهی کشورهای دیگر آن را بخرند؟
    • NL ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
      2 3
      چقدر جالب. عالم و آدم داخل ایران و خارج ایران مافیا هستن و دشمن شما. فقط و فقط شما خوبی.
    • به سرور هلند IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      ببین اولا داروی امام کاظم رو همین دولت خودمون قبولش نداره.پس چجو میخای به کشورای دیگه بقبولونیش؟بماند که گفته ها حاکی از اینه که طبق یکی از بند های برجام،تکثیر هر دارویی تو ایران ممنوعه مگر با تایید WHO پس اینم ماحصل دسترنج غربگدا هاست. بگذریم. دوما زمانی که پزشک میشه سیاستمدار، زمانی که در ایران عده ای از پزشکان مریض ها رو به چشم پول ببینند، آیا بیماری ها رو ریشه ای درمان میکنن؟! و اینکه پزشکان سیاستمدار اگر مافیا نیستن پس چه هستند؟
  • محمودامیری IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    5 0
    باید نیروهای فداکار اطلاعات سپاه به این موضوع ورود کنند تا جلوی این مافیای خطرناک گرفته شود.
  • پارسا IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 1
    اون بابایی که میگه چرا از ویروس کرونا تو چین خبری نیست برو به نگاه بکن ببین چیکار کردن اونا تحقیق کردن و به نتیجه عملی رسیدن که وقتی تو درمانشون از طب سنتی استفاده کردن آمار فوتشون تقریبا به صفر رسیده اول تحقیق کن بعد حرف بزن
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    5 0
    مابااسرائیل درجنگیم مامیگوئیم اسرائیل رانابودمیکنیم مادرحال شعاردادنیم ولی انهاباعوامل نفوذی خوددرکشوردرراس انهادربین مسئولین کارشانراعملی میکنند.بایدمردم رااگاه کنند.تابه حکومت ومسئولان دست نشانده دشمن فشاروجلوانهاگرفنه شود.بخداایران درخطراست ورهبرتنها.
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
      0 0
      درسته ما همیشه فقط شعار دادیم و درصد بالایی از مردم متاسفانه اهل حرف هستن تا اهل عمل. ما حتی کارای فرهنگی و جنگ نرم رو هم با سهل انگاری و انفعال رفتار کردیم. متاسفم حرفای تلخی زدم اما هزاربار متاسفم که حقیقته اما اونا اتاق فکر دارن. برنامه دارن. کار میکنن وقت و انرژی میذارن بایدم نتیجه بگیرن. نتیجه یه بخش از برنامه هاشون نسل کشی شیعه هست که شاهدش هستیم لطفا به معنا و مفهوم دعاهاتون توجه بفرمایین الهی عظم البلاء و برح الخفاء امیدوارم به تلنگرها توجه کنیم و از غفلت و انفعال بیدار شیم درود بر فعالان و دلسوزان عرصه سلامت و اساتید محترم طب اسلامی حتی اگه سیاستهای غلط درحال اجرا باشه پزشکان و پرستاران دلسوز بسیاری داریم که باید قدردان زحماتشون باشیم و قدردان نعمتهای بزرگ الهی همچون وجود اساتید ارجمند استاد خیراندیش و استاد تبریزیان هم هستیم در سایه الطاف بیکران امام عصر(عج)سلامت باشید
  • حسن IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    5 0
    همان کاری که با کنترل جمعیت در دوره سازندگی کردند وطی چند سال توانستند رشد جمعیت را منفی کنند
  • سعید DE ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 1
    سلام هم وطن داور امام کاظم عالیه عرق پرسیاوشان و سرم شستشویی بینی وحلق اینو محقق المانی خیلی روش تاکید دارند من هم این کار رو کردم
  • محمود IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 1
    به نظر من بیماران کرونایی بهتره در منزل قرنطینه بشن اگر برن بیمارستان احتمال مرگ بیشتر میشه .به نظر شما این همه لجبازی برای سرکوب طب سنتی چیه حالا به اثبات رسید
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 0
    سازمانی که مانع آمریکا در تحریم دارویی نمیشود،چرا باید بله قربان گوش شویم،
  • پیام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 1
    چرا که با مقاومت در مقابل طب اسلامی و ایرانی، بنوعی جلوی درمان رسمی صدها بیمار که هر روز پرپر می شوند را گرفته است؟
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 0
    ممنون از مطلب مفیدتون
  • وحید IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 1
    بخور جوش شیرین به عنوان داروی کشف شده کرونا توسط دانشمند متعهد ایرانی براحتی کرونا را درمان می کند! ولی وزیر بهداشت اعتنایی به آن نمی کند!؟
  • درمان IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 1
    داروی معجزه آسای امام کاظم علیه السلام استفاده کنید همچنین حجامت و مصرف روزانه سیاهدانه عسل و آب سیب و بخور نعنا و آویشن و ...
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    چرا دولت مانع نمیشه آخه
  • سرباز امام زمان GB ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    4 1
    نسخه درمان و پیشگیری طب سنتی کرونا: یک قاشق عسل را در یک لیوان آب ولرم مخلوط کرده یک قاشق چای خوری آبلیمو طبیعی اضافه کرده هر شش ساعت یک لیوان میل نمایید اگر کرونا داشته باشید با قدرت درمان میشود و اگر کرونا نداشته باشید سیستم ایمنی بدن را بالا برده و پیشگیری از ابتلا به ویروس میکند.گوش شيطون کر
  • علی عسکری رحمت اباد IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 1
    سلام انشاءالله خداوند دست نفوزیها از کشور قطع کند
  • مرضیه IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 1
    دقیقا با نظر شما موافقم ومطمئنم که دستهای کثیف پشت پرده ایی هستند که نسل شیعیان را دراین منقرض کنند ومتاسفنه وزارت بهداشت ماهم ندانسته اهداف آنها را دنبال میکند...
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 1
    واقعا همان که امام فرمودند:ما به این زودی ازدست تربیت یافتگان شرق وغرب رهایی پیدانخواهیم کرد خدا لعنت کنه این وطن فروشای بی دین رو تاکی تا کجا به چه قیمت
  • ماترون IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 0
    اگر ویروس گرفتید به هیچ وجه بیمارستان نرید حتی انفلوانزا
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 0
    تو این دولت جون انسان مهم نیست ...
  • داوودی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 1
    خودحسن روحان هم از داروی امام کاظم استفاده می کنه داروی امام کاظم هرشب ۲۵عددسیاه دانه به همراه عسل ودمنوشهای آویشن؛زنجبیل شلغم و... اثرات فوق العاده ای داره بعد حتمانیاز به دادن مقاله نیست علم پزشکی یک علم تجربی وقتی تجربه این همه افراد میگه که اینها مفید بوده واثر داده پس تاثیر داره از گیاهان دارویی استفاده کنید البته موارد بهداشتی که تاکید اسلام هم است چون نظافت دستهای الوده مسواک زدن خواب به موقع حفظ آرامش باخواندن نماز که ذکر اعظم است علی بذکرالله تطمئن القلوب و...در کنار این موارد باید باشد.
  • مجید IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 1
    از داروی امام کاظم اگه استفاده بشه جلوی این بیماری کرونا گرفته میشه
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 1
    همین سازمانهای بین اللمللی برای ما برنامه چیدند که الان به این وضع افتادم رشد نگران کننده نرخ جمعیت
  • سرباز علی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    خدا به تمامی کسانی که به این کشور با یک دست گرانی و فقر و تبعیض و رانت و فساد و خفت و خواری در برابر بیگانه را به مردم تحمیل میکنند و با دست دیگرشان دارن مردم مظلوم را قربانی سوء مدیریتشون در قضیه کرونا می کنند ...
  • وزارت بهداشت واقعا هدفش چیست؟ IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 0
    هموطن این موارد را هم بررسی کنید بگذارید تاریخچه برخی رفتارهای وزارت بهداشت و اخیرا سازمان غذا و دارو در همراهی با بهداشت جهانی را با هم مرور کنیم در دهه هفتاد تغییر رویه نمک سنتی دارای ید طبیعی و پتاسیم که متعادل کننده فشار خون و اثر آن بود به کلرید سدیم خالص با مقداری ید صنعتی تحت پوشش بیماری هایی که ارتباط کم ان و بیماری زایی انها در مقیاس پایین بوده است.الزام وزارت بهداشت به شکل قانونی بر استفاده از این نمکها هنوز هم الزامی است. پایش این اثر 20 ساله در کمپین به ظاهر ملی فشار خون سال 98 اثراتش را به طور کامل نشان داده و اطلاعات ان به سازمان بهداشت جهانی تحویل شد سپس فقط 3 ماه بعد گسترش ویروس به طور ناگهانی در کشور و در یک نقطه ویژه کشور یعنی قم توسط فردی که هیچگاه معلوم نشد ایا واقعا کرونا داشته توزیع و با رفتار معاونت بهداشت که بعدا مثلا خودش هم آلوده و درمان شد قرنطینه به عهد قدیم و تحجر نسبت داده شد.اثرات این نمک ها فشار خون بالا بدون درمان و بالا رفتن میزان سکته های قلبی و مغزی و سرطان ها در میزان زیاد است. دوم تغییر ساختار در دسترس بودن شکر قهوه ای به شکر سفید مطلق که نکته مهمش استفاده گسترده از نگهدارنده هایی نیترات خاص که میزان جذب و تغیر ساختار بدن را نسبت به بیماری های قندی بالا می برد.حتی نوشابه ها و انواع کیک و بیسکویت هم این ساختار نگهدارنده را دارند اثراتش بیماری قند و دیابت های مختلف بدون درمان قطعی با اثراتی چون سکته قلبی کوری زخم های سخت قطع عضو و بسیاری از مشکلات مشابه سوم تغییر به ظاهر ساختاری از روغن جامد به مایع گیاهی البته هیچگاه نه کسی پرسید و نه دانست چگونه این روغن ها که امروزه مشخص شده دراین سالها همه آنها تراریخته و وارداتی بوده اند چه اثرات مخربی بر ایرانیان گذاشته است. اثرات مصرفی بیماری چربی خون سکته قلبی و عروقی سکته های مغزی سرطان ها بیماری های جدیدی که درمانهایش هم وارداتی است و اصرار به مصرف همان روغن ها توسط وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو یکی از نکات مهم در این رویه های متاسفانه خیانت بار اینست که تحت پوشش قانون نظارت از استاندارد خارج و سازمان غذا و دارو در این وزارت خانه سبز شد و به همه چیز هم مجوز سلامت و سیب سبز می دهد حتی سموم و رنگهای شیمیایی به ظاهر خوراکی اینها نه تهمت است نه تخریب عملکرد بخش بهداشت کشور خودتان بپرسید
  • جعفر GB ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    مرگ بر هرچه غرب گرا و خیانت کار تو این مملکت هست
  • صمصام IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    دم همه مشرقیا گرم، شما چشم و گوش مردم هستید، انقدر بر طبل رسوایی خائنین بکوبید تا اونها که خواب اند بیدار بشن.
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 0
    هرچه از گروهای مافیایی بگی باز هم کمه، فقط خدا میدانه که صهیونیست ها چه نفوذی در دیگر کشورهای جهان دارند؛ وچحدشمنی با بشریت مخصوصا مسلمانان و بیشتر با مذهب شیعه دارند. اما وعده الهی است که جهان به اهلش که حق است و شیعیان بفرموده پیامبر گرامی اسلام بحق هستند، خواهد رسید، آنهم به امامت حضرت حجت بن الحسن قائم آل محمد ص.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 0
    .مگر این ملت چه گناهی کرده اند که طعمه بد ترین جانوران انسان نمای عالم شده اند.نسل طبیبان خدا ترس را قطع کردند تا افعی های سیری ناپذیر پذیر جای آنها را بگیرند.آیا یک ایرانی دانشمند پیدا نمیشود که از این ملت دفاع کند و بهداشت کشور را از جاسوسان صیهونیسم پاکسازی کند.قطع ارتباط بهداشت ایران به بهداشت جهانی خواسته مردم است.
  • محسن کاظمی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    مطمئن باشید توطئه جدی است ... لطفا سازمان اطلاعات سپاه و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله وارد قضیه شوند تا دیر نشده ...
  • میکائیل IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    1 0
    سلام.من برای پیسگیری از داروی امام کاظم ع که ترکیب پودر شده هلیلیه سیاه و مصطکی و شکر سرخ است استفاده می کنم و با همه رفت آمد هم دارم حتی با کروناییها ، که خیلی خفیف گرفتم و فقط با بک روز استراحت خوب شدم. عسل و سیاه دانه هم استفاده کردم و تغییر سبک زندگی به سنتی و استفاده از روغن های طبیعی و سنتی و غذاهای ارگاتیک و طببعی
  • KR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 1
    قبول ندارم!
  • متین IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    چون شاگرد اولیشو با پول گرفته
  • علی قدیمی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    تا دولت یک تصمیم اساسی در مورد تعطیلی ادارات و اماکن نگیرد در کنترل کرونا موفق نخواهد شدو هر شاهد تلفات بیشتر خواهیم بود
  • میهمان IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام واقعا جای تاسف داره
  • اسداله شهبازی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    به نظر اینجانب.به سپاه و ارتش وگذار کنید مشکل حل است.نه اقازاده ها .من قول مدهم صدر صدر .
  • ن.و IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام پشت پرده توطئه کرونا هنر یا شایدم شاهکار صهیونیستها برای تحقیر وتسلط برمردم جهان در مصاحبه ویدیویی دکتر محمد اقبال جراح ارشد در انگلستان در گوگل و در کانال مجله طب اسلامی در ایتا توضیح داده شده است.
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    تا وقتیکه قبله اعتقادی، علمی و عملی مسئولان و نخبگان کشورهای غربی و یا شرقی باشد اوضاع اقتصادی، سیاسی و سلامت کشور همینطور خواهد ماند.
  • علی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    2 0
    در حالیکه در گذشت ماهها شمار تلفات کرونا در کشورهای اطراف ایران مثل افغانستان و ترکمنستان وکشورهای دیگر که از نظر بهداشتی متاسفانه تعریفی ندارن داره لحظه به لحظه خوشبختانه به کمتر از ده درصد میرسه ،آمار تلفات در ایران برخلاف قبل بطرز مشکوکی در حال رشد فزاینده ای شده،کاملا واضحه که فاز جدید کارآزمایی بالینی که فقط با مشورت چند نابلد و بی وجدان برای سرنوشت یک ملت تصمیم گرفته شده،نسل کشی جدیدی رو براه انداخته،بعنوان یک ایرانی ازتون می‌خوام اگر هنوز وجدانی دارید به این آزمایشات مرگبار سازمان جهانی بر روی ایرانیان،خاتمه بدید....
  • سید علی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    سالهاست که بزرگان طب ایرانی فریاد میزنند که در حوزه سلامت نیز باید در این کشور انقلابی رخ دهد. افسوس که حتی طیف مذهبی و دلسوز ایران هم از عمق خیانت های حوزه سلامت بی خبر هستند
  • محمد IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    مستندات قوی از جمله کتاب ذهبیه امام رضا و احادیث مستند شده و دارای سابقه اثبات در خصوص داروی امام کاظم (ع)، جامع امام رضا (ع)، سیاه دانه و عسل ، وجودداشته و در طی این چند سال، با اتفاق های افتاده و ازمایش بر روی بسیاری از افراد ، نشان از صحت و دقت این داروها دارد. مقاله به تعداد بالا برای وزارت بهداشت ارسال شده که می بایست این موضوع از رضا ملک زاده ، پرسیده شودچرا روی آنها بررسی نشده است.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    بايد بيل گيتس را بهتر بشناسيم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس