ادعای عجیب دبیر فدراسیون شطرنج: مدرکی درمورد کشف حجاب یکی از نامزدها ندیده‌ام!

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: درمورد کشف حجاب یکی از نامزدهای انتخابات هیچ سند و مدرکی ندیده‌ام.

به گزارش مشرق، انتخابات فدراسیون شطرنج که یکی از فدراسیون های پرحاشیه سال های اخیر ورزش کشور بوده، قرار است به زودی برگزار شود. طبق اعلام وزارت ورزش، انتخابات این فدراسیون 6 آبان ماه با رقابت بین شادی پریدر، رضا شیرین آبادی فراهانی، احمد گواری، محمدابراهیم مداحی و حسین مطیعی نقندر برگزار می شود.

این روزها اطلاعات تکان دهنده ای درباره یکی از نامزدها به بیرون درز کرده است. این نامزد که از قهرمانان این رشته است و نایب رئیسی بانوان فدراسیون را برعهده داشته، اقدام به کشف حجاب کرده که با واکنش ها زیادی در فضای مجازی همراه بود. وی با چنین وضعیتی مورد حمایت مستقیم وزارت ورزش قرار گرفته است.

محسن سمیع‌زاده، سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به این اتفاقات اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید اعلام کنم که وزارت ورزش در انتخابات شطرنج از هیچ گزینه ای حمایت نمی کند. 

وی ادامه داد: درمورد داستان کشف حجاب هم من مدرکی ندیده ام. نخستین بار است که این موضوع را می شنوم. متاسفانه در آستانه انتخابات و در فضای مجازی شاهد برخی بی اخلاقی ها هستیم. برخی ها برای رسیدن به صندلی ریاست دست به هر کاری می زنند که این رفتارها به دور از مرام پهلوانی است.

سمیع‌زاده، عنوان کرد: به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ترجیح می دهم سکوت کنم تا نهادهای نظارتی به این ماجراها ورود کنند، چون اشراف کامل تری نسبت به موضوعات دارند. در شرایط کنونی صلاح نیست که بخواهم برخی صحبت ها را مطرح کنم.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج گفت: اینکه یک نفر از آن سر دنیا شب انتخابات بخواهد حرف بزند تا تاثیری روی آرای اعضای بگذارد از عجایب است. در مورد افرادی که قرار است در مجمع حاضر شده و رای بدهند هم حرف و حدیث های زیادی وجود داشت اما سعی کردم برای هر بخش چند نفر را معرفی کنم که شائبه‌ها برداشته شود.

سمیع زاده با بیان اینکه نهادهای نظارتی قطعاً به این موضوعات ورود خواهند کرد، ادامه داد: موظف هستم همه چیز را گزارش کنم. سه شنبه هفته آینده اگر شرایط فراهم باشد و مشکلی رخ ندهد انتخابات در آرامش کامل برگزار خواهد شد. برخی‌ها این روزها شیطنت می‌کنند و همه موارد را گزارش می‌کنم تا مسئولان ذی ربط در جریان اتفاقات باشند. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما باید سکوت کنم که کارها قانونی پیش برود. 

وی اظهار داشت: من تابع قانون هستم و از کسی ترسی ندارم. فدراسیون پیشینه‌ای داشته که اگر بخواهیم درمورد آن صحبت کنیم نیازمند ارائه مستندات است. در شرایط کنونی همه می‌خواهیم کمک کنیم تا آرامش به این فدراسیون بازگردد. اگر فردی اعتراض یا گله ای هم دارد باید از طریق وزارت ورزش و حراست پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس