کد خبر 1133248
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
ممنوعیت تبدیل کارمند به هیات علمی در دانشگاهها

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تبدیل کارمند دانشگاه به هیات علمی ممنوع است اما این موضوع در برخی از دانشگاه ها انجام شده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی کی‌نژاد، رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تبدیل کارمندان به هیات علمی در برخی از دانشگاه‌ها گفت: در گذشته در مقطعی برخی از دانشگاه‌ها کارمندان خود را به هیات علمی تبدیل کردند در حالیکه این موضوع ممنوع بوده است.

بیشتر بخوانید:

دختر روحانی عضو هیئت علمی شهید بهشتی شد؟

وی ادامه داد: یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور بود که برخی از کارمندانی را که کارشناسی ارشد داشتند به هیات علمی تبدیل وضعیت داد در حالی که جذب فوق‌لیسانس فقط برای کارگاه ها و آزمایشگاه ها است.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حال وقتی دانشگاه دیگر آزمایشگاه و کارهای عملی و ... ندارد باید فکری برای این افراد شود.  

کی نژاد درباره اینکه برخی از این افراد به کارمند تبدیل شده و با برخی دیگر نیز دانشگاه ادامه همکاری نمی دهد، گفت: این افراد می توانند به دانشگاه شکایت کنند، دانشگاه برای آنها حکم صادر می کند و اگر به آن اعتراض داشتند به هیات مرکزی جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

وی افزود: اگر آنجا نیز بعد از ۲ ماه به اعتراض آنها جواب نداد به هیات عالی مرکز جذب ارجاع داده می شوند ولی تاکنون شکایتی ارسال نشده است.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس