امکان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی برای ایرانیان خارج از کشور

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از فراهم شدن زمینه تحصیل مجازی متقاضیان خارج از کشور (ایرانیان خارج از کشور) در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین امید افزود: برای متقاضیان دانشگاه جامع علمی کاربردی در خارج از کشور، (ایرانیان خارج از کشور) در حال پیش بینی آموزش مجازی تک پودمان هستیم.

وی ادامه داد: این ظرفیت در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال ایجاد شدن است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی درحوزه بین‌الملل گفت: برنامه‌های دانشگاه علمی کاربردی در حوزه بین الملل در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در حوزه بین الملل تبادل دانشجو بود که به نتیجه رسید، البته به مشکل همه گیری کرونا برخورد کردیم ولی در اولین سری قراراست تعدادی از دانشجویان را به یکی از دانشگاه های آلمان اعزام کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: مقدمات اعزام دانشجویان، گزینش و مصاحبه آنها انجام شده و معرفی شده اند و منتظر پاسخ هستیم. با توجه به محدودیت هایی که دراین سفر وجود دارد اگر مشکلی پیش نیایید می توانیم تعدادی از دانشجویان خود را برای گذراندن دوره های عملی در کارخانجات اعزام کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    در واقع صدور کارگر به آلمان است. اسم آن را می گذارند همکاری بین المللی . همکاری یعنی کاری دوسویه . آیا این نیروها به ایران برمی گردند؟ آیا این نیروها فقط تربیت حرفه ای می شوند؟ آیا از تربیت فرهنگی ودینی واخلاقی جامعه آلمان بی نصیب می مانند؟
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    0 0
    تیتر خبر را می زند امکان تحصیل ایرانیان خارج کشور. بعد متن خبر را می خوانی میبینی از ایران فرزندان ما را به آنجا می فرستند. کجای این کار همکاری بین المللی است؟ آیا آلمانی ایران می آید کار کند، وکار یاد بدهد؟ آیا دانشجویان قبلی که در قرارداد های همکاری بین المللی با دانشگاه های آلمان بسته شد به ایران باز گشتند؟ این چه همکاری های بین المللی یک طرفه ای است که مسوولان دانشگاه ها انجام می دهند وکاملا یک سویه وبه نفع کشور های اروپایی است.
  • وطن پرست IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    با سلام تا کی برخی مسولان می خواهند به اروپائیان خدمات ارائه کنند؟ کافی است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس