به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای درباره کاسبان برجام در کانال تلگرامی خود نوشت: جزو "کاسبان برجام" است که با عوام فریبی گفتند اگر هسته ای را واگذار کنیم، اقتصاد رونق می گیرد. مدعی بودند فقر  در کشور، محصول غنی سازی اورانیوم است؛ عینا عملیات روانی آمریکایی ها را بازگو می کردند، بی آن که به اهمیت فناوری هسته ای در پیشرفت های اقتصادی بپردازند.

او البته درباره "رونق از طریق واگذاری هسته ای" بیراه نمی گفت!! از وقتی بخش اعظم برنامه هسته ای واگذار یا تعلیق شد، قیمت ارز نُه برابر شده و امثال او که دسترسی به رانت حاصل از "بزک برجام" داشته اند، توانستند "ارز دولتی" بگیرند و بار خود را بی هیچ زحمتی ببندند.

پدرام سلطانی، حداقل  یک میلیون دلار ارز دولتی در ایران گرفت، اما همچنان حلیم آمریکایی ها را هم می زند و آدرس دروغ دیگری به مردم می دهد. ما به التفاوت این یک قلم رانت در بازار آزاد، ۲۵ میلیارد تومان است.

با وقاحت، مجددا آدرس آمریکایی ها را برای بهبود اوضاع می دهد. و حال آن که او و امثال او با دادن همین آدرس در برجام، دلار ۳۷۰۰ تومانی را تا ۳۲ هزار تومان رساندند و در حالی که تورم را سر سفره مردم می آوردند، در فاصله شکاف هشت- نُه برابری نرخ ارز دولتی و آزاد، غواصی کردند!!

اگر این روزها قیمت ارز پایین آمده، مربوط به افزایش صادرات میعانات نفت و گاز (با وجود تحریم های خباثت آلود آمریکا) و همچنین جدی شدن باز پرداخت بدهی ۵ میلیارد دلاری عراق و نیز برخی مذاکرات مشابه با چین است؛ یعنی همت و تلاش خودمان به رغم عداوت های آمریکا.

با این همه، چرا بعضی نمک نشناس ها، همچنان تیمار فیل و الاغ های آمریکا را ترجیح می دهند؟ به آنها طبق ادبیات خودشان، چه باید گفت؛ زر اندوزان یانکو فیل (یانکی دوست و یانکی زده)؟ الاغو فیل! یانکو الاغو فیل؟ چرا باید اجازه داد تا هم از توبره بخورند و هم از آخور؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    1 12
    از ترامپ بدتر نداریم درسته بایدن هم یک شغال ولی واقعا ترامپ کسی که در کرونا هم تحریم کرد
  • FR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    3 1
    متاسفانه اینها اجازه شون دست خودشونه.....
  • عربی IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    5 1
    خدایا اگه این جماعت اصلاح طلبِ غربگدای دین ستیز هدایت می شن که هدایتشون بفرما، وگرنه خوار و زبون و مفتضح شون بفرما
  • US ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    4 1
    با جریان ضد ایرانی اصلاحات تسویه حساب خواهد شد.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    1 4
    برای اینکه شما حتی در اون حد هم نیستین!
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    5 1
    از قدیم گفتن الاغ با الاغ. ادم با ادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس