کد خبر 1133143
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
عکس/ حال و هوای رشت با باران پاییزی

سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش ۳ روزه باران در ۶ استان از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در شمال آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی فعال است که پیامد آن ابرناکی، بارش باران،‌ وزش باد  گاهی رعدوبرق است، ضمن این‌که شدت بارش‌های امروز برای استان‌ گیلان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

هشدار سازمان هواشناسی برای ۹ استان

فردا برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران پیش بینی شده و روز جمعه فعالیت سامانه بارشی شمالی و خراسان رضوی محدود می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر،‌اردبیل و شمال شرق کشور دمای هوا ۶ تا ۹ درجه کاهش می‌یابد و این کاهش دما تا شنبه آینده برای شرق، بخش‌هایی از جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکی کشور ۴ تا ۶ درجه پیش بینی شده است.

دریای خزر از امروز تا بعدازظهر فردا مواج پیش بینی می‌ شود، همچنین از پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    آغاز بارش ۳ روزه باران در ۶ استان . سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش ۳ روزه باران در ۶ استان از کاهش ۶ تا ۹ هزار تومان نرخ دلار در برخی مناطق کشور خبر داد.. ای کاش به جای بارون برف و تگرگ میومد دمای هوا میرفت 100 درجه زیر صفر دلار میشد یک تومن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس