عکس/ شیء عجیب بین موهای ترامپ در مناظره امروز

ستاد انتخاباتی ترامپ از کمیسیون مناظره‌های ریاست جمهوری خواسته است تا موضوعات آخرین مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری را تغییر دهد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، بیل استپین مدیر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با ارسال نامه‌ای برای کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری آمریکا با موضوعات اعلام شده برای مناظره نهایی با جو بایدن مخالفت کرده و گفته است که این کمیسیون باید مساله سیاست خارجی را به عنوان اصلی ترین موضوع این مناظره قرار دهد و بیشتر روی این موضوع تمرکز کند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا در آستانه یک جنگ داخلی خونین: چرا انتقال قدرت مسالمت‌آمیز نخواهد بود؟ +تصاویر

وی مدعی شده است که ستادهای انتخاباتی بایدن و ترامپ پیش از این توافق کرده‌اند که موضوع اصلی مناظره سوم، سیاست خارجی باشد.

وی در ادامه جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا را متهم کرده است که به خاطر سابقه ضعیفش در زمینه سیاست خارجی، حاضر نیست تمرکز اصلی مناظره نهایی بر روی این موضوع مهم باشد.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با کابینه احتمالی دولت بایدن و ترامپ

استپین گفت: کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری که طرفدار بایدن است، برای محافظت از نامزد دموکرات حاضر نشده است تا مناظره پایانی را حول محور سیاست خارجی برگزار کند.

با این حال ستاد انتخاباتی بایدن اعلام کرده است که توافق اولیه‌ای وجود دارد که بر اساس آن مجری مناظره موضوعات را انتخاب خواهد کرد و ستاد انتخاباتی ترامپ در این باره دروغ می گوید، چرا که دونالد ترامپ نگران آن است که با سئوالات بیشتری درباره عملکرد فاجعه بارش در قبال مدیریت ویروس کرونا روبرو شود.

مجری مناظره نهایی ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده است که مقابله با شیوع ویروس کرونا، خانوارهای آمریکایی، مسائل نژادی در آمریکا، تغییرات آب و هوایی، امنیت ملی و رهبری مهمترین موضوعات مناظره نهایی خواهد بود.

ستاد انتخاباتی ترامپ تاکنون بارها بی طرفی کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری آمریکا را زیر سئوال برده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس