کد خبر 1132587
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

به گزارش مشرق، امیر حسین عاصف، فعال رسانه‌ای درباره همایش مخالفان روحانی و استیضاح او در کانال تلگرامی خود نوشت: قرار است در قم عده‌ای که خود را مخالفان روحانی می‌نامند همایشی برگزار کنند و خود را هم حامیان استیضاح روحانی خوانده‌اند.

استدلال این جماعت هم این است که مسبب الاسباب مشکلات امروز کشور روحانی است و باید برکنار شود.

جرقه این جریان را هم یکی از نمایندگان تندروی مجلس با ادبیاتی ناشایست و تهدید آمیز زد و چند روزی اظهارنظر نسنجیده وی تیتر یک همه روزنامه‌های اصلاح طلب و دولتی شد که تا آن روز در پیچ و خم پاسخگویی به افکار عمومی بابت عملکرد فاجعه بار اقتصادی دولتشان بودند.

اما به این به ظاهر دوستان "مخالف روحانی" باید گفت که اتفاقا شما از بیش از همه حامیان روحانی، هوادار او محسوب می شوید این حرکات و رفتارهای کودکانه شما نیز هدیه ای گرانبها برای رئیس جمهور در ماه‌های پایانی دولتش است.

کافیست همین الان و پیش از شروع همایش کذایی تان نگاهی به اطراف خود بیاندازید؛ در حالی که همه رسانه‌های اصلاح طلب و دولتی با تمام توان حواشی ایجاد شده توسط شما را پوشش می‌دهند، بورس بیش از 50 هزار واحد دیگر سقوط کرد و هزاران میلیارد از سرمایه مردم نابود شد.. دلار افتان و خیزان به 32 هزار تومان نزدیک می‌شود .. کرونا روزانه جان بیش از 250 ایرانی را (طبق آمار رسمی) می گیرد. 3 میلیون نفر بر اثر کرونا بیکار شده اند. خط فقر در تهران و شهرهای بزرگ به 10 میلیون تومان رسیده و مردم هر روز فقیر تر می‌شوند. قیمت پراید را دیگر کسی نمی داند 150 میلیون است یا 170 میلیون..!

اما شما دلواپسان خدمتی بزرگ به روحانی کردید که باید در این ماه‌های  باقیمانده با استفاده از ظرفیت مجلس او را وادار به کار بیشتر و حل مشکلات مردم می‌کردید. این چندماه را هم به رفت و آمد رئیس جمهور و وزرایش به مجلس برای سوال و جواب‌های بیهوده خواهید گذراند.

شما که نظر ولی فقیه را هم می‌دانید و بازهم خلاف آن عمل می‌کنید و قطعا عاقبت این افراط و تفریط‌ها چیزی جز پشیمانی دنیوی و عقوبت اخروی نخواهد بود.

اینکه کدام مقام سابق کشور، نمایندگان تندرو مجلس را تحریک به برهم زدن اوضاع سیاسی کشور آن هم در آستانه آبان ماه کرده، بر آگاهان پوشیده نیست، اما شما که پای استیضاح روحانی را امضا کردید بدانید که او را از بار سنگین پاسخگویی بابت قریب به 8 سال عملکرد و سیاست‌های غلط و توهمات دیپلمات‌هایش نجات می‌دهید.

شما با این حرکت‌های بیهوده در ماه‌های پایانی، نجات بخش گفتمان رو به اضمحلال و نابودی اصلاح طلبی و برجام طلبی و سازش خواهید شد.

فراموش نکنید، منافقین، براندازها، آمریکا و اسرائیل و سعودی‌ها، با همه توانشان برای تکرار آبان ماه برنامه ریزی کرده اند، و چه لکه ننگ بزرگی بر دامان شما خواهد ماند اگر جرقه حوادث احتمالی را این بار هم شما از قم بزنید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    8 0
    خجالت بکشید همین مصلحت سنجی های بی مورد و افراطی کار رو به اینجا کشونده هر کسی میخواد کار کنه میگید تند رو شما ها در تخریب تندرو هستید استیضاح وظیفه نماینده است و الان هم بهترین گزینه اقایون همیشه مصلحتی، از اول این اقای روحانی مصلحتی بود که پدر ما رو در اورد یه کمی هم تفکر بد نیست
  • حجت IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    3 2
    شما هم خیلی شلوغش کردی اینها یه اشتباهی کردند اما نه اینهمه شورشو در ا وردی تو دیگه کی هستی
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    7 0
    بدون استیضاح چگونه روحانی پاسخگو میشود؟! نگران شده اید که برنامه هایتان برای رسیدن به کعبه آمالتان به هم بریزد؟! خود شما نبودید که چپ و راست کوچکترین حرکات و گفتار شیخ را به باد انتقاد میگرفتید؟! نه رفقای رو راستی هستید و نه شرکای قابل اعتمادی. لطفا لیست جدید دلواپسان؟ و مخالفان استیضاح را در مجلس منتشر بفرمائید. مردم و انقلاب اگر سالم به زمان انتخابات برسند خود تصمیم میگیرند.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    9 0
    بحث استیضاح که در حد یک فشار جدی به دولت فشل شیخ و اصحاب و دادرسی از مردم است، ولی چند چهره های فرصت طلب و عوامل قدرت طلب را بد جوری به تکاپو انداخته است. و رویای رسیدن به کرسی ریاست پاستور را تبدیل به خواب آشفته کرده است.
  • DE ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    2 0
    .....اما شما دلواپسان خدمتی بزرگ به روحانی کردید که باید در این ماه‌های باقیمانده با استفاده از ظرفیت مجلس او را وادار به کار بیشتر و حل مشکلات مردم می‌کردید. این چندماه را هم به رفت و آمد رئیس جمهور و وزرایش به مجلس برای سوال و جواب‌های بیهوده خواهید گذراند. شما که نظر ولی فقیه را هم می‌دانید و بازهم خلاف آن عمل می‌کنید و قطعا عاقبت این افراط و تفریط‌ها چیزی جز پشیمانی دنیوی و عقوبت اخروی نخواهد بود.....// واقعا جهانگیری باید رییس جمهور بشه خیلی آینده نگر هست .او از وقتی دید که به سراسر کشور اصلاحات زدند و همه جا را اصلاحات مالی کردند گفت من هیچکاره بیدم حتی منشی من از من قویتر است ...برای چنین روزی بید که بگه مردم شاهد باشید من از قبل گفتم هیچکاره بیدم
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    3 0
    امیرالمومنین(ع) می‌فرمودند: «فَیَا عَجَباً عَجَباً وَ اللَّهِ یُمِیتُ الْقَلْبَ وَ یَجْلِبُ الْهَمَّ مِنَ اجْتِمَاعِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ عَلَى بَاطِلِهِمْ وَ تَفَرُّقِکُمْ عَنْ حَقِّکُمْ فَقُبْحاً لَکُمْ وَ تَرَحاً »؛ (شگفتا، شگفتا! به خدا سوگند قلب را مى‌میراند و غم و اندوه را به روح انسان سرازیر مى‌کند که آنها در مسیر باطل خود، چنین متّحدند و شما، در طریق حقّتان، اینگونه پراکنده و متفرّق! روى شما زشت باد! و همواره غم و اندوه قرین‌تان باشد!)
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    1 6
    از این همایش بهترین فرصت برای نجات اصلاح طلبان میباشد
  • حامد IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    1 2
    همان طور که احمدی نژاد رو هم برخی با انتقادهای بی جا باد کردن.
  • محصل IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    5 1
    من نمیدونم چه شیر تو شیریه تو این مملکت که هر بی سوادی فقط کافیه به یه رسانه دسترسی داشته باشه ، فوری شروع میکنه اظهار فضل کردن و نظریه پردازی ، بهتر نیست جناب نظریه پرداز اول جایگاه خودت و ببینی بعد به اندازه اون حرف بزنی و راجع به عمل و حرف دیگران اظهار نظر کنی ؟!!!
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    2 0
    کشوری که دو دستگی توش باشه به قهقرا میره هرکی بخواد کار کنه اون یکی نمیزاره هرکی شکست بخوره اون یکی خوشحال میشه! و مردم هم قربانی...
  • مسلم IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    5 0
    عه حالا از نظر شماها ذوالنور شد تندرو؟؟؟؟؟؟؟ از بودن دولت روحانی معلومه خوب کاسبی میکنید
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    4 0
    الان یه فعال رسانه ای برای شما شده مرجع فکری!!! شما تحلیل داری از دو روز بعد؟ یه ماه بعد؟ مگه رهبر نفرمود سوال و استیضاح حق مجلسه؟ مگه حق مردم نیست؟ رو چه حسابی جلوی امضاهای نمایندگان برای استیضاح و سوال رو میگیرید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس