آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴۰.۲ میلیون نفر در جهان +جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۴۰ میلیون و ۲۸۹ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا-کووید۱۹- مبتلا شده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۰ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۸۳۶ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۴۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

قربانیان جهانی کرونا از ۱.۱ میلیون نفر فراتر رفت

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۰ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۵ هزار و ۳۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۱۲ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۲۴ هزار و ۷۳۲ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۵ هزار و ۷۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۷۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۱۴ هزار و ۶۴۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌ عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۰ هزار و ۹۸۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۳۳۴ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۵۳ هزار و ۹۰۵ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، آرژانتین، اسپانیا، کلمبیا و فرانسه نیز به ‌ترتیب با یک‌میلیون و ۳۹۹ هزار و ۳۳۴، ۹۸۹ هزار و ۶۸۰، ۹۸۲ هزار و ۷۲۳، ۹۵۹ هزار و ۹۷۲ و ۸۹۷ هزار و ۳۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای پرو با ۸۶۸ هزار و ۶۷۵ نفر و مکزیک با ۸۵۱ هزار و ۲۲۷ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۶ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۶۰۸، ۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۹۱۲ و ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۳۰ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    محض اطلاعتون باید عرض کنم که سازمان بهداشت جهانی یکی دو هفته قبل اعلام کرد احتمالا حدود 800 میلیون نفر از جمعیت کره زمین به ویروس کرونا مبتلا شده اند. 40 میلیون کجا بود؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس