کد خبر 1122419
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۸۶۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۳۲ میلیون و ۴۲۰ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده‌اند؛ تعداد مبتلایان هند در شب گذشته با افزایش ۸۶ هزار مبتلا به مجموع ۵ میلیون و ۸۱۸ نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۳۲ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۱۴۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۸۷ هزار و ۸۱۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۳میلیون و ۹۳۴ هزار و ۹۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۵ هزار و ۹۶۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۱۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۷ هزار و ۵۳۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸۶ هزار و ۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۵۷۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۹۲ هزار و ۳۱۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۲ هزار و ۱۲۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۹۰۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۹ هزار و ۸۸۳ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، کلمبیا، پرو، مکزیک و اسپانیا نیز به ‌ترتیب با یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار و ۸۳۶ نفر، ۷۹۰ هزار و ۸۲۳ نفر، ۷۸۸ هزار و ۹۳۰ نفر، ۷۱۵ هزار  و ۴۵۷ نفر و ۷۰۴ هزار و ۲۰۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۶۷۸ هزار و ۲۶۶ نفر و آفریقای جنوبی با ۶۶۷ هزار و ۴۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۴ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۱۶۴ نفر، ۴ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۵۷۵ نفر و ۴ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۸۹ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا , کشور هند ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس