بالاخره مشخص می‌شود خلیل‌زاده برای چه به ترکیه رفته/ مگر باشگاه‌های دیگر برای پرداخت بدهی‌ها سفر خارجی می‌روند؟!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی پول نداریم مربی یا بازیکن خارجی بیاوریم، غلط می‌کنیم برای جذب آن‌ها اقدام می‌کنیم که در نهایت باشگاه به چنین وضعی بیفتد.

به گزارش مشرق، حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص پرداخت مطالبات شفر و سفر اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه به ترکیه اظهار داشت: اصلا هیات مدیره ثبات ندارد که بخواهد تصمیم گیری کند. حتی اگر خلیل‌زاده هم قرار است به ترکیه برود، هیات مدیره باید جلسه بگذارد و یک نفر را برای این سفر تعیین کند و نتیجه این جلسه به اطلاع هواداران برسد. این در حالی است که یک نفر که وارد به این کار است باید اقدامات لازم برای پرداخت مطالبات را انجام دهد. اینکه یک نفر چون رئیس هیات مدیره است بخواهد بدون تصمیم هیات مدیره شخصا اقدام کند درست نیست؛ اصلا هیات مدیره این وسط چه کاره است؟ اینها اصلا به هوادار اهمیت نمی‌دهند و شخصیتی برای آنها قائل نیستند. ثبات مدیریت در استقلال و پرسپولیس یخ‌زده و زیر صفر است. در همه جای دنیا مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره به دلیل مرگ یا کهولت عوض می‌شوند اما در این دو باشگاه سالی ۴-۵ مدیر می‌آیند و می‌روند.

روشن در ادامه افزود: سوالی که دارم این است که سفر آقایان به ترکیه، فقط برای پرداخت پول شفر است؟ چطور دیگر باشگاه‌ها مطالبات خارجی‌شان را از داخل و بدون سفر خارجی انجام می‌دهند؟ ما آنقدر روش‌های مختلف و آدم علاقه‌مند به باشگاه در خارج از کشور داریم که می‌توانند در زمینه پرداخت مطالبات خارجی‌ها کمک کنند تا اصلا نیازی به این سفرها نباشد. حالا باید صبر کرد و دید مطالبات شفر پرداخت می‌شود یا خیر. البته دیگر نباید گفت «صبر ایوب» بلکه باید بگوییم «صبر استقلالی‌ها». از طرفی وقتی پول نداریم مربی یا بازیکن خارجی بیاوریم، غلط می‌کنیم برای جذب آنها اقدام می‌کنیم که در نهایت باشگاه به چنین وضعی بیفتد.

این پیشکسوت فوتبال در واکنش به تجمعات اخیر هواداران مقابل مجلس، گفت: وزارت ورزش باید روی عملکرد مدیران باشگاه نظارت داشته باشد که اگر خطا کردند با آنها برخورد کند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. هوادار حق دارد از این وضعیت ناراحت باشد. حتی در پرسپولیس هم که قهرمان شده، ثبات نیست و اعتراض هواداران‌شان را شاهد هستیم. وقتی متولی استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش است، پس مقصر مشکلات این دو باشگاه هم همین وزارتخانه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 1
    دنبال خوردن پولشون می افتین وبهانه تحریم وعدم‌جابجایی پول می کنید غافل از اینکه این خبرانیست
  • پرویز متکی IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    یک سوال مردم از نظر اقتصادی در زندگی توی مشکلات هستند خیلی بدبختیم توی این اوضاع اقتصادی به بازیکنان فوتبال پول بدهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس