شرکت رسپینا به عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده اینترنت اختصاصی به سازمان‌ها در ایران، از آغاز ارائه اینترنت اختصاصی پرسرعت با حجم و سرعت نامحدود و شرایط ویژه به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صنعت دارویی کشور خبر داد. شرکت رسپینا به منظور همراهی با این موسسات در شرایط بحرانی کنونی و کمک به پیشبرد امور درمانی در این موسسات، سرویس اینترنت اختصاصی (پهنای باند اختصاصی) خود را با تخفیفی فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

در این طرح، سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا با هزینه‌ای مقرون‌ به‌صرفه و تخفیف تا 25% به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صنایع دارویی ارائه خواهد شد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود. بنابراین، دسترسی به اتوماسیون اداری و سیستم نوبت‌دهی آنلاین و پرتال‌های درمانی و همچنین ارتباط‌های تصویری بدون مشکل خواهد بود. رسپینا به منظور رضایت بیشتر مراکز درمانی، هیچ محدودیت حجم یا ترافیکی برای اینترنت اختصاصی خود در نظر نگرفته است.

رسپینا همچنین راهکار تلفن ثابت سازمانی خود با نام نکسفون را نیز با ۵۰٪ تخفیف به این مراکز ارائه می‌نماید. این سرویس علاوه بر سهولت در برقراری ارتباط، هزینه‌های ارتباطی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد چرا که علاوه بر نصب و راه‌اندازی رایگان، تعرفه‌ تماس آن نیز در مقایسه با تعرفه روش‌های سنتی تا ۵۰٪ ارزان‌تر است. نکسفون علاوه بر آی‌پی فون، از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن موبایل امکان دسترسی به تماس‌ها از منزل و یا هر نقطه‌ای از کشور را فراهم می‌کند. همچنین امکانات متعددی مانند فکس آنلاین، تلفن گویا (IVR)، صندوق صوتی، مسیریابی خودکار تماس‌ها، ذخیره‌سازی داده‌ها و ... را نیز به‌صورت رایگان برای مشترکین فراهم آورده است تا تمام نیازهای ارتباطی آن‌ها را برطرف سازد. این امکانات روند پاسخگویی این مراکز به تماس‌ها را بهبود می‌بخشد و پاسخگویی با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا با تضمین پایداری اینترنت تا ۹۹.۵٪، امکان دسترسی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می‌سازد. رسپینا با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت در سراسر کشور، بیشترین پوشش اینترنت اختصاصی را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد و بیش از ۸۰٪ سازمان‌های بزرگ کشور و به‌ویژه بسیاری از بیمارستان‌ها و کارخانجات دارویی بزرگ کشور، به دلیل پایداری و سرعت بالا، از سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا استفاده می‌کنند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید و یا با شماره 02191070000 تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس