کد خبر 1132106
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
ای مادر تو نیز زینب گونه مانند کوه باش

در وصیت نامه بسیجی شهید «لطف الله تقدیسی میرک» آمده است:‌ای مادر تو نیز زینب گونه مانند کوه باش و در برابر غم‌ها استقامت بسیار کن.

به گزارش مشرق، بسیجی شهید «لطف الله تقدیسی میرک» فرزند رمضان در دهم اردیبهشت ۱۳۴۶ در روستای میرک از توابع شهرستان مشکین شهر به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در سی ام بهمن ۱۳۶۲  در جزیره مجنون به شهادت نایل و پیکر پاک وی در گلزار شهدای زادگاهش آرام گرفت.

وصیت نامه بسیجی شهید «لطف الله تقدیسی میرک»:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون» ما از خدا آمده ایم و به سوی او برگردانده می شویم.

به نام خداوند در هم کوبنده منافقان اسلام و درود بر شهیدان کربلای حسین (ع) سلام بر یاران با وفای حسین (ع) و سلام بر امام امت و ابراهیم زمان و حسین زمان و خمینی حامی مسلمین و مستضعفان جهان، درود به یاران باوفای امام خمینی.

درود بر تمام شهیدان گلگون کفن کربلای ایران و سلام بر عاشورای حسین (ع)، سلام بر سنگرهای پر خون مرزهای ایران که توسط مزدوران بیگانه و جیره خواران شرق و غرب که از آستین صدام خائن درآمده {است}.

خداوند حکیم در قرآن می فرماید: «که کافران می خواهند نور خدا را خاموش کنند و با وجهه کراهت کافران، خداوند نورش را همچنان حفظ خواهد کرد».

امروز روز در مبارزه و جهاد است. روزی است که خدا می خواهد بنده اش را آزمایش کند و چه افتخاری بالاتر از این می تواند باشد که از این آزمایش پیروز بیرون بیاییم و چه چیز را می توانیم با وعده روح الله قیاس کنیم. آنجا که می فرماید «اگر کشته شوید سعادتمند و اگر پیروز شوید باز هم سعادتمندید». و من هم به سوی جبهه های اسلام حرکت می کنم تا لشکرهای کفر را با رمز یا علی (ع) و یا مهدی (عج) تار و مار و به آنان بقبولانیم که با اسلام نمی توانند مقابله کنند و با امید خدا پیروزی نهایی از ماست و از خدای بزرگ فرج حضرت مهدی (عج) را خواستار و برقراری حکومت اسلامی را در سراسر جهان آرزومندیم.

این جانب لطف الله تقدیسی اعزامی از مشگین شهر سن ۱۶ سال ساکن قریه باللوجه وصیت نامه خاصی ندارم و چون نوشتن وصیت نامه واجب است اگر من شهید شدم برای من گریه و زاری نکنید ما از سوی خدا آمده ایم و در جهان و آخرت خوش و سعادتمند می شویم.

پدر و مادر عزیز ما در جبهه حق و حقیقت هستیم {...} را در همه کوبنده، بشر واجب است به جبهه برود ما شیعه علی هستیم و از امت محمد (ص) هستیم. علی (ع) کدام را می رود؟ ما اون راه می رویم.

من از پدر عزیزم خواهش می کنم دیگر فرزندان خود را {مانند} علی اصغر گونه تربیت کند تا آنها لبیک یا خمینی را بگویند و به جبهه حق بشتابند.

ای مادر تو نیز زینب گونه مانند کوه باش و در برابر این غم ها استقامت بسیار کن، چون که زینب (علیها السلام) از علی اکبر(ع) و علی اصغر(ع) در راه دین اسلام گذشت و تو هم از من و دیگر فرزندان خود، در راه خمینی و اسلام بگذر تو هم بگذر.

جنگ جنگ تا پیروزی

لطف الله تقدیسی میرک

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    شهید عزیز در قیامت شفاعتت نصیب ماه هم بشود انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس