کد خبر 1132017
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کیش و مات تاتنهام در دقایق پایانی

تیم فوتبال تاتنهام برتری خانگی سه بر صفر مقابل وستهام را در دقایق پایانی از دست داد تا همچنان روند پرفراز و نشیبی داشته باشد.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس تیم فوتبال تاتنهام در خانه خود از وستهام پذیرایی کرد و در حالیکه تا دقیقه ۸۲ با سه گل از میهمان پیش بود در نهایت به تساوی سه بر سه رضایت داد.

شاگردان «خوزه مورینیو» که در دیدار قبلی خود مقابل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به برتری قاطع ۶ بر یک رسیدند، بازی امروز را نیز با انگیزه زیاد و تهاجمی آغاز کردند.

در همان دقیقه نخست، «سون هیونگ مین» ستاره اهل کره‌جنوبی از پاس «هری کین» استفاده کرد و گل نخست بازی را به ارمغان آورد.

در دقیقه هشتم، هری کین از پاس سون هیونگ مین بهره لازم را برد و گلزنی کرد تا هماهنگی این ۲ مهاجم ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۱۶ «رگیلون» مدافع جناح راست اسپانیایی که به تازگی از رئال‌مادرید به تاتنهام آمده است با ارسالی زیبا موجب شد تا هری کین با ضربه سر، گل دوم خود و سوم تیمش را درون دروازه حریف جای دهد.

در نیمه دوم تیم تحت هدایت «دوید مویس» که همه چیز را از دست رفته می‌دید، روشی کاملا تهاجمی و ریسکی را در دستور کار قرار داد و میزبان خود را در دقایق پایانی، کیش و مات کرد.

«گرت بیل» ستاره ولزی که به تازگی از رئال مادرید جدا و به تاتنهام پیوسته است، پس از سپری کردن دوران مصدومیت و از دقیقه ۷۲ وارد زمین شد تا پس از هفت سال دوباره پیراهن این تیم را برتن کند.

در دقیقه ۸۲ «فابین بالبوئنا» یکی از گل‌های خورده وستهام جبران کرد. سه دقیقه پس از آن «داوینسون سانچز» مدافع کلمبیایی تیم تاتنهام به اشتباه توپ را درون دروازه خودی جای داد تا دقایق اندک باقی مانده حساس‌تر دنبال شود.

در دقیقه ۹۰ «گرت بیل» در آستانه گلزنی قرار گرفت اما این بخت مناسب را از دست داد.

در دقیقه ۹۴ و در آخرین فرصت این دیدار، «مانوئل لانزینی» هافبک آرژانتینی تیم وستهام با شوتی سنگین و غیرقابل مهار دروازه تاتنهام را باز کرد تا این دیدار زیبا و فراموش نشدنی با تساوی سه بر سه به اتمام برسد.

با این تساوی تاتنهام فرصت رسیدن به رتبه دوم را از دست داد و با هشت امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت و وستهام نیز، هفت امتیازی شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس