کد خبر 1131980
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
فکری: منافع عده‌ای در بهم ریختن آرامش استقلال است

سرمربی استقلال گفت: متاسفانه عده‌ای منافعشان در برهم ریختگی باشگاه استقلال است و از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمود فکری درباره شرایط استقلال، گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است. تمرینات با قدرت انجام می‌شود. تنها خواسته من به عنوان عضو کوچکی در استقلال این است که هواداران به تیم آرامش دهند و از هرگونه اقدامی که باشگاه و تیم را وارد چالش می‌کند، خودداری کنند.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای منافعشان در بهم ریختگی وضعیت باشگاه استقلال است و از احساسات پاک هواداران سوء استفاده می‌کنند و با دادن فراخوان‌هایی به دنبال برهم زدن نظم تیم ما هستید که باید با اتحاد مقابل آن‌ها بایستیم.

وی در پایان گفت: هواداران واقعی استقلال بدانند هدف ما حفظ آرامش تیم و گرفتن نتیجه است تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 7
    منظورش فرهاده
  • علی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 4
    آقای فکری منفعت طلبها شما هستید که با سمت گرفتن در باشگاه شما و آقای مظلومی روبرویه هوادار استقلال ایستادی و از وزارت ورزش و مدیریت باشگاه که تیمو نابود کردن نه زمین تمرین خوبی گرفتن نه با میلیچ و دیاباته و کریمی تمدید کردن دفاع میکنی
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 8
    خخخخخخخ نیومده شرو به چرت و پرت کردن...آخه تا کی میخاییم دست ازین کارا برداریم...برا سمت و مسئولیت سر و دست میشکونیم...بعدش شرو به بهونه و عوامل بیرونی میکنیم ......قبول مسئولیت نکنیم و السلام ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس