حضور نیرو‌های جهادی در بیمارستان فرقانی قم

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۶۶۱ نفر از آنها بستری هستند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

شرط انجام تست رایگان کرونا در پایگاه‌های سلامت

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۳۷۵ نفر رسید.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

ببینید:

فیلم/ آخرین آمار جانباختگان کرونا در کشور

لاری گفت:  ۴۷۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون چهار میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت توضیح داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ..... IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    3 0
    خدا نگذره از اونایی که با ندونم کاریشون این بیماری رو گسترش میدن.خدا نگذره از دولت که از اول سفت و سخت برخورد نکرد.خدا نگذره از همکارم که رعایت نکرد و من رو هم مبتلا کرد الان دارم مرگ رو جلو چشمم میبینم حالا کرونای من زیاد شدید نیست ولی هر یه بار نفس کشیدنم احساس میکنم الان میمیرم.کر بو شدم خدایا خودت رحم کن تورو خدا مواظب باشید.
    • الی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      عزیزم خداشفات بده انشاالله
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      خدا انشاالله شفای عاجل عنایت فرماید. واز کسانی که گفتی نگذرد.
    • دعاكنيد لطفا IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      0 0
      لطفا ملحق شويد: اي خداوند نام تو مقدس است . اراده ي تو همچنان كه در آسمان است در زمين نيز انجام گردد. خداوندا بيماران مارا شفا بده زيرا تو درمانگر و بي نيازي. اي قادر مطلق بنام مقدست از تو درخواست مي كنيم اين بيماري را از شهرهاي ما و كشورما و نيز همسايگان ما دور بفرما. روزنه هاي اميد را در سامان كشورما نمايان ساز و مردمان را به نور قدوسيت خود روشن بفرما. تورا شكر مي كنيم و همه اينها را در نام مقدست طلب مي كنيم. آمين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس