کد خبر 1131269
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
اتحادیه اروپا بار دیگر ترکیه را تهدید به تحریم کرد

سران اتحادیه اروپا بار دیگر ترکیه را تهدید کردند که در صورت ادامه دادن «اقدامات تحریک‌آمیز» در شرق مدیترانه هدف تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از یورو نیوز، سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست روز جمعه خود در مقر این اتحادیه در بروکسل، اقدامات ترکیه در شرق مدیترانه را «تحریک‌آمیز» خوانده و به ترکیه هشدار دادند که اتحادیه اروپا آمادگی دارد در صورت تداوم چنین اقداماتی تحریم‌هایی را علیه این کشور وضع کند.

بیشتر بخوانید:

ابراز تاسف اروپا از اقدامات ترکیه در دریای مدیترانه شرقی

در پایان نشست امروز سران اتحادیه اروپا در بروکسل که به درخواست یونان و قبرس برگزار شد،‌ «شارل میشل» رئیس شورای اتحادیه اروپا که یکی از دو رکن قانونگذاری در این اتحادیه به شمار می‌رود، در یک نشست خبری اقدامات «تحریک‌آمیز» و «یکجانبه» ترکیه در شرق مدیترانه را محکوم کرد.

پیش از این نیز «اورزولا فن درلاین» رئیس کمیسیون اروپا (بازوی اجرایی اتحادیه اروپا) از آمادگی این اتحادیه برای وضع و اعمال فوری تحریم‌های اقتصادی علیه ترکیه خبر داده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LT ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    2 11
    اتحادیه اروپا در این حد و اندازه ها نیست
  • GB ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    3 0
    ترکیه حدو 500 میلیارد یورو بدهی داره که بیشتر هم از کشور های ازوپایی وام گرفته است. شاید ازدوغان بدش هم نیاید که چنین بشود. در کوتاه مدت به نفع اوست.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 1
    کافیه ترکیه بخش کوچکی از مرزشو بروی میلیونها پناهنده سوری باز کنه اونوقته شعارهای قشنگ قشنگ حقوق بشری اروپا تبدیل به مرزهای بسته و تیرهای اتشین بسمت پناهنده ها روی دریا در یونان میشه
  • ایرانی IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    2 3
    ترکیه به تنهایی اتحادیه اروپا و ناتو رو به تمسخر گرفته..هیچ کاری نمیتونن در مقابل ترکیه انجام بدهند.و این نتیجه سیاست درست ترکها هست.یاشاسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس