کد خبر 1131198
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
واکنش کومان به کنایه گریزمان

سرمربی بارسلونا نسبت به کنایه مهاجم فرانسوی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بارسلونا شنبه شب در هفته ششم لالیگا به مصاف ختافه می رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید عملکرد ختافه در سال‌های اخیر را برجسته کرد. تیمی برنده است و به رقابت‌های اروپایی راه یافته است. بازی‌شان را مقابل آژاکس تماشا کردم. در هلند خیلی از سبک بازی ختافه انتقاد شد. من طرفدارشان نیستم اما هر مربی به دنبال فرصت خودش است. روش‌های مختلفی برای پیروزی وجود دارد. به همین خاطر در بازی داور هست تا تصمیم گیری کند. بازی سختی خواهد بود. 

بیشتر بخوانید:

پیروزی فرانسه و پرتغال و شکست انگلیس/هلند و ایتالیا برنده نداشت +جدول

آنتوان گریزمان پس از گلزنی مقابل کرواسی اعلام کرد که دیدیه دشان می‌داند در چه پستی او را قرار دهد. این اظهارات به نوعی کنایه به سرمربی بارسلونا بود که مهاجم فرانسوی را در پست غیر تخصصی‌اش می‌گذارد. کومان در این رابطه اظهار کرد: هر کسی حق دارد مسائل خود را مطرح کند. می‌دانیم که این اتفاق ها ممکن است رخ دهد. با گریزمان عصر دیروز (پنجشنبه) صحبت کردم، نه به خاطر حرفی که زد. من به دنبال بهترین راه حل برای تیم هستم. به نظرم او باید در گوش راست آزادانه بازی کند. همچنین می‌تواند به عنوان یک بازیکن شماره ۱۰ یا ۹ بازی کند. در نهایت من کسی هستم که برای تیم تصمیم می‌گیرم و هر بازیکن وظیفه دارد بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. 

سرمربی هلندی افزود: نمی‌خواهم تنها درباره مسائل فردی صحبت کنم. من هیچ مشکلی با گریزمان ندارم. سرمربی دستور می‌دهد و بازیکن باید بهترین عملکرد را داشته باشد. 

سرمربی بارسلونا در مورد زمان بازگشت مارک آندره تراشتگن اظهار کرد: بعید می‌دانم به ال کلاسیکو برسد. خیلی زود است. نباید عجله کرد. از عملکرد نتو راضی هستیم. درست است که تراشتگن دروازه‌بان بزرگی است اما اکنون در وضعیت خوبی در این پست قرار داریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس