دشان: پوگبا نمی‌تواند در منچستریونایتد خوشحال باشد/گریزمان تحت تأثیر وضعیتش در بارسلونا قرار دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از وضعیت دو مهره کلیدی این تیم در آستانه آغاز دور جدید بازی‌های ملی و لیگ ملت‌های اروپا ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش مشرق،   با فرا رسیدن بازی‌های ملی ماه نوامبر دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه هم شاگردان خود را فراخوانده و مطابق انتظار آنتوان گریزمان مهاجم بارسلونا، پل پوگبا هافبک منچستریونایتد هم جزو بازیکنانی بوده‌اند که مورد توجه او قرار گرفته‌اند. دشان اما می‌گوید که وضعیت این دو بازیکن در تیم‌های باشگاهی‌شان چنگی به دل نمی‌زند.

او ابتدا به وضعیت پل پوگبای ۲۷ ساله اشاره داشت که در دور قبلی بازی‌های ملی عملکرد خوبی در تیم ملی فرانسه داشت، اما در بازگشت به منچستر دوباره اُفت کرد و تا به امروز هم همچنان روی فرم برنگشته و دشان معتقد است که پوگبا از وضعیت فعلی خود در اولدترافورد راضی نیست. پوگبا در این فصل تنها دو بار ۹۰ دقیقه تمام در میدان حضور داشته است که تیمش در هر دوی آنها مقابل تاتنهام و آرسنال در لیگ برتر مغلوب شد. او در این فصل هم تنها یک گل زده است که مقابل برایتون در جام اتحادیه بوده است.

دشان در یک نشست خبری درباره وضعیت پوگبا گفت: من برای پوگبا هیچ توصیه‌ای ندارم. او خودش تیم منچستریونایتد را به خوبی می‌شناسد و مدت زیادی است که دارد در این باشگاه بازی می‌کند. او اما در منچستریونایتد وضعیتی دارد که نمی‌تواند از آن راضی باشد و آنهم به خاطر مدت زمان حضورش در ترکیب تیم و پست بازی‌اش است. پوگبا بهترین روزهای خودش را سپری نمی‌کند. مصدومیت‌ها یکی پس از دیگر گریبانش را گرفتند و کرونا هم ضربه نسبتاً شدیدی به او زد. پس او نیاز دارد که دوباره ریتم بازی‌اش را پیدا کند. ماه گذشته بازی او واقعاً خوب و با اینکه سرعتش کم بود، اما ثبات داشت. از آن زمان او باز هم بازی کرده، اما شما نمی‌توانید بگویید که او راضی است.

دشان افزود: من با او مشکلی ندارم و مطمئنم که می‌توانم مدیریتش کنم، اما برای یک بازیکن در وضعیت پوگبا کار هرگز آسان نیست. با او صحبت خواهم کرد و او هم یکسری چیزها را به من خواهد گفت مثل اینکه چه احساسی دارد و من هم به او می‌گویم که درباره‌اش چه طرز تفکری دارم.

دشان در ادامه به وضعیت آنتوان گریزمان در بارسلونا هم اشاره‌ای داشت و از او نیز که این اواخر عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب این تیم نداشته است، دفاع کرد.

سرمربی «خروس‌ها» گفت: گریزمان کمی تحت تأثیر شرایطش در بارسلونا قرار گرفته است و باید آن را تغییر دهد، اما من هرگز توانایی‌های او را زیر سؤال نخواهم برد. حقیقت این است که مشخصاً وقتی بازیکنان در تیم‌های باشگاهی‌شان روزهای سختی را سپری می‌کنند، اوضاع و احوال‌شان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. او باید شخصیتش را نشان دهد و همیشه هم روحیه‌اش را حفظ کند، چون این خیلی مهم است و من امیدوارم که به همیشه شیوه به کارش ادامه دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس