فاضل میبدی

متاسفانه طیف تندروی اصلاح طلب اصرار دارد که به ائمه معصومین و مقدسات توهین و جسارت کرده و اعتقادات و باورهای دینی مردم را به سخره بگیرد.

سرویس سیاست مشرق -  روزنامه شرق در شماره ۲۴ مهر در یادداشتی با تیتر تأمل برانگیز «پس از مرگ پیامبر»! به قلم «محمد تقی فاضل میبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع مدرسین نوشت: «براساس روایات تاریخی، پس از انتشار خبر مرگ پیامبر اسلام (ص) مردم جزیره‌العرب واکنش‌های مختلفی نشان دادند...آنان که او را پیامبر برگزیده خدا می‌دانستند و تحولات بزرگ او را در جزیره‌العرب دیده بودند، نمی‌توانستند مرگ کسی را که در دل و جان جای داده بودند، باور کنند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «باور کردن مرگ چنین پیامبری برای برخی چندان آسان نمی‌نمود. خاصه اینکه سن پیامبر چندان بالا نبود و بیماری‌اش کوتاه و نه چندان سخت... مورخان نگاشته‌اند هنگامی که خبر مرگ پیامبر اعلام شد، خلیفه دوم سخت برآشفت و گفت: هرکس بگوید محمد (ص) مرده است، با شمشیر سراغش می‌روم. «پیامبر نمرده است، او غایب گشته، همچنان‌که موسی به کوه طور رفت. به خدا قسم پیامبر به‌زودی خواهد آمد». خلیفه اول خود را به او رسانید و گفت: مگر در قرآن نخوانده‌ای «انک میت و انهم میتون» وی خاموش شد و گفت خدای محمد زنده است».

روزنامه شرق در ادامه نوشت: «گروه دیگری که پس از مرگ پیامبر به امحای اسلام نمی‌اندیشیدند، اما برای احیای خلافت و بقای آن در تبار خود نمی‌آسودند، بدون اتلاف وقت، جسد بی‌جان پیامبر را رها کرده و شتابناک به‌دنبال نصب رئیس امت برآمدند. معدودی از بنی‌هاشم، در رأس آنان علی (ع) و عباس و طلحه و زبیر سرگرم غسل و دفن پیامبر بودند و عده‌ای زیر طاق سقیفه نشسته بودند تا تکلیف امت را برای تعیین رهبری روشن کنند. مبادا قبیله‌ای قدرت را از کف قبیله دیگر برباید».

فاضل میبدی در این یادداشت تاکید کرد: «کسانی از بنی‌هاشم از جمله حضرت علی در ماه‌های نخست با خلافت از سر سازگاری درنیامدند. شاید پایان داستان را تلخ و تاریک می‌دیدند؛ یعنی با این شیوه ممکن است سالیانی نه چندان دور، اسلام نبوت به اسلام سلطنت تبدیل شود و باز حکومت اسلامی به شیوه ملوکیت و سلطانی در لباس اسلام به‌جای نبوت نشیند و این آیینی که با دانش و قرائت و اندیشه آغاز شده است، پس از مرگ پیامبرش با جنگ قدرت ادامه یابد و چنین قضاوت شود که تاریخ اسلام یعنی تاریخ جنگ قدرت».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه نوشت: «پیامبر برای مردم از اخلاق و عدالت و برادری سخن گفته بود. سفارش یتامی و فقیران در زبان وحی جاری بود. نخستین صدایی که در حرا پیچید، دعوت به خواندن و تعلیم انسان بود؛ اما پس از مرگ او در میان مسلمانان اختلاف بر سر قدرت و ثروت بالا گرفت و چه خون‌ها که در زمان امویان و عباسیان برای تصاحب کرسی امیرالمؤمنینی ریخته نشد؟ ».

این یادداشت تأمل برانگیز روزنامه شرق از چند جنبه قابل بررسی است:

نویسنده یادداشت روزنامه شرق لباس روحانیت بر تن دارد، اما در متنی که به مناسبت ۲۸ صفر نگاشته شده است، بارها و بارها از عبارت «مرگ پیامبر»! استفاده کرده است. این ادبیات سخیف آن هم در کلام فردی که ملبس به لباس پیامبر است، توهین به ساحت رسول اکرم(ص) است.

سالگرد چهلمین روز درگذشت امام حسین(ع)!

پیش از این نیز در ۲۹ مهر ۹۷ روزنامه اصلاح طلب ابتکار- متعلق به «محمدعلی وکیلی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم و کاندیدای ناکام مجلس یازدهم- در مطلبی تأمل برانگیز در توصیف ایام اربعین شهادت اباعبدالله الحسین(ع) نوشته بود: «زائران اربعین هر سال پیش از سالگرد چهلمین روز درگذشت امام حسین (ع) راهی شهر کربلا می‌شوندراه طولانی است و مسافران پس از خروج از مرز باید کیلومترها راه بروند تا به مقصد برسند... این احتمال وجود دارد که درمسیر برای زائران اتفاقاتی پیش بیاید که بیشتر مربوط به نکات بهداشتی می‌شوداگر افراد به درستی این نکات را رعایت نکنند، این احتمال وجود دارد که در دام بیماری بیفتندبیماری‌هایی که برخی از آن‌ها خطر مرگ را برای فرد به همراه خواهد داشت...این احتمال وجود دارد که به دلیل آلودگی‌های مواد غذایی و آب آشامیدنی زائران در خطر مبتلا به وبا باشند».

این روزنامه اصلاح طلب، اربعین را «سالگرد چهلمین روز درگذشت! امام حسین (ع)» معرفی کرده بود!

فاضل میبدی در یادداشت مذکور، دوران پس از رحلت پیامبر را دوران اختلاف بر سر قدرت و ثروت نامیده و ائمه معصومین(ع) را از این قاعده مستثنی نکرده و از بیان ظلم ها و ستم هایی که به ائمه اطهار و اهل بیت وارد شده، امتناع کرده است.

نویسنده یادداشت مذکور در ادامه استفاده از عبارات سخیف در وصف پیامبر گرامی اسلام (ص)، از عبارت «جسد بی جان پیامبر» استفاده کرده است. این در حالی است که به دلیل جایگاه والای پیامبر و ائمه معصومین در نزد مسلمانان و شیعیان، هیچگاه در توصیف معصومین از این ادبیات استفاده نمی شود.

من هم شارلی هستم!

در هفته های گذشته مجله فرانسوی «شارلی ابدو» در اقدامی مسبوق به سابقه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) توهین کرد. این اقدام با اعتراض مسلمانان در سراسر جهان و ایران مواجه شد. اما نکته قابل تأمل اینجاست که رسانه های اصلاح طلب و فعالین این طیف، هیچ واکنشی به این اقدام سخیف نداشته و اعتراضات سراسری در محکومیت این اقدام هتاکانه را نیز سانسور کردند.

در دی ماه ۹۳ نیز نشریه شارلی ابدو همین اقدام هتاکانه را انجام داده بود. در آن مقطع روزنامه اصلاح طلب «مردم امروز» - به سردبیری  «محمد قوچانی» -  سردبیر فعلی روزنامه سازندگی و از مشاوران رسانه ای روحانی، در اقدامی تأمل برانگیز همزمان با توهین و هتاکی نشریه شارلی ابدو علیه پیامبراعظم (ص)، تیتر اول خود را به یک کارگردان غربی اختصاص داد و در تیتری درشت نوشت  «من هم شارلی هستم»! این اقدام تأمل برانگیز با اعتراض گسترده مردم مواجه شد.

طیف تندروی اصلاح طلب بارها توهین به ائمه اطهار و مقدسات را در کارنامه خود ثبت کرده است؛   «حتی علیه خدا هم می توان تظاهرات کرد(ابراهیم اصغرزاده)»،   «حضرت علی (ع) مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است(رجبعلی مزروعی) »، «معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند(عزت الله سحابی) »، «خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است(عبدالکریم سروش)»، «فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد، کشتن هم آسان میشود(عبدالکریم سروش) »، «امروز خدا در جامعه هیچ کاره است(محسن کدیور) »، «احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله ای است، «قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست(محمد خاتمی)»، «تفکر فقیهی نمیتواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند(سعید حجاریان)» و...تنها بخشی از جسارت طیف تندروی اصلاح طلب به مقدسات و ائمه اطهار(ع) است.

امام حسین(ع) در عاشورا به دنبال صلح بود!

محمدتقی فاضل میبدی، تاکنون بارها اظهارات تأمل برانگیزی بیان کرده است. برای نمونه وی - ۱۲ مرداد ۹۸- در مصاحبه با روزنامه همدلی گفته بود: «متأسفانه جنگ هرلحظه ممکن است اتفاق بیفتد و این اتفاق برای کشور ما خطرناک است. شاید عده‌ای احساس کنند ما تا آخر ایستاده‌ایم و همچون امام حسین(ع) تا شهادت می‌جنگیم، درحالی‌که خود امام حسین(ع) هم نمی‌خواست جنگ برپا شود. حتی روز عاشورا هم پیغام می‌فرستاد که صحبت‌ نماییم و صلح کنیم».

فاضل میبدی در شهریور ۹۷حدود ۲ سال پیش- و در مقطعی که هیچ خبری از کرونا نبود، تاکید کرده بود که مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) را تعطیل کنید. نکته قابل تأمل اینجاست که وی محرم امسال به بهانه کرونا، همان نظر را تکرار کرد و گفت: «با تعطیلی عزاداری امام حسین هیچ اتفاقی نمی افتد»!

متاسفانه طیف تندروی اصلاح طلب اصرار دارد که به ائمه معصومین و مقدسات توهین و جسارت کرده و اعتقادات و باورهای دینی مردم را به سخره بگیرد و تصمیمات نظارتی هم تاکنون موجب تغییر رویه هتاکانه آنها نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 120
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 74
  • رضا IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    خدا ازتون نگذره اینا از خوارج هم بدترن واسه هدفشون هرکاری میکنن
    • روزبه IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      اصلاح طلبان انگار یادشون رفته قرار بوده هدف اصلاحات موضوع سیاست بوده ولی با گذشت زمان کاملا مشخص شد که هدف رو اصلاح دین اسلام می دونن، حالا یه تعداد در جامعه مذهبی نیستن ولی نه اینکه مابقی ملت ضد دین شده باشن، ستاد فرماندهی اصلاح طلبان وضعیت فکری حاکم بر برخی مرفه نشینان چند تابعیتی جامعه رو به کلیت جامعه تعمیم میده و میخواد نتیجه بگیره که بله اسلام و محتوای متون دینی و تاریخ اسلام نه بر تولی و تبری بوده که همه بر اساس مصلحت صورت پذیرفته، جنابان اصلاح طلب حتما سطح فهم و برداشت شما در نقد رخ دادهای تاریخ اسلام متفاوت تر از دکتر شریعتی هست ولی به طور مسلم منصفانه تر و آگاهانه تر نیست، رویکرد شما مبتنی بر نفی نص صریح متون دینی و تحریف هست ولی ایشان که مثل جنابان اصلاحات درس حوزوی نخوانده ولی تاریخ اسلام رو توانسته منصفانه نقد کنه نه خود دین رو، شماها هم تاریخ رو تحریف می کنید و هم ماهیت دینرو،شبهه ای هم در مورد دین دارید به علامه طباطبایی و استاد مطهری رجوع فرمایید
    • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      تسلیت خدمت همه دوستان ، این هماهنگی ویک صدایی در میان لیدر های اصلاحطلب برای مخدوش کردن معارف ، نمی تونه اتفاقی باشه. به نظر میاد با طرح و برنامه کار می کنن !.
    • وطن پرست DE ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      85 18
      این هم نتیجه رافت اسلامی یک طرفه
    • مهدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      92 10
      افساد طلبان دشمن اسلام و مسلمین هستن و بیش از این انتظاری ازشون نیست.
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      85 9
      اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و فقط باید خفه خون بگیرند.
    • NL ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      اتفاقا از اول گفته بودند با اسلام مشکل دارند و هدفشان اصلاح دین است. حرفهای عبدالکریم سروش در دهه هفتاد مقدمه اینکار بود. خاتمی هم در تحریفی آشکار در انتخابات 76 گفت:" امام حسین گفت من قیام کردم برای اصلاح دین جدم!!". که کفر محض است. امام حسین فرموده بود من قیام کردم برای اصلاح امت جدم".
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      76 5
      سوکولاریزه کردن دین توسط اصلاح طلبان یعنی توهین کننده آوازه خوان به اسلام آسمانی میشود ولی برای پیامبر بزرگوار لفظ مرگ دقیقا مرحله به مرحله با برنامه ربزی ریشه اسلام را از بین بردن
    • طلبه حوزه علمیه قم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      43 6
      شما اگر در این جماعت افساد طلب یا همان اصلاح طلب !! یک آخوند باسواد و فقیه و متقی پیدا کردی که اهل سخن درست و حسابی باشد معرفی کن تا به شما جایزه بدهم…… علی برکت الله
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      79 5
      چرا این به اصطلاح حزب رو منحل نمیکنند ماهیتشون واضح این پشت گوش انداختن ها به جو کشور آسیب میزند مدارا با هر کس و ناکسی جایز نیست
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      36 2
      من واقعا دلیل سکوت حوزه و علما و مرجع و روحانیت رو متوجه نمیشم چرا این اخوندهای فاسد در دادگاه ویژه روحانیت محاکمه نمی شوند
    • بختیاری IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      25 2
      وای بر منافق که دردناکتر از کافر عذاب خواهد شد.!!! به نظرمن اینها دقیقا همان وسوسه کسب قدرت وحکومت معاویه را دارند که برای رسیدن به قدرت حاظر شد وصی و برادر رسول اکرم صل الله علیه واله و نوه آن بزرگوار را شهید کند..شکی ندارم این عمروعاص ها و معاویه های دوران هیچ فرقی با جاهلین عرب ندارند.******* به کوری چشم شارلی ابدوها و غربگدایان بیسواد گمراه، الهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      5 0
      حاج آقا ظاهرا پول لازمه!
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      5 0
      حاج دنبال اخضر کارت (گرین کارت)خخخخخ
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    89 13
    از اين شيخ هاي بيسواد تو اصلاح طلبان هستند ، باسوادان معمولا جذب اصلاحات نميشوند وتفكر ليبرال معمولا براي تخريب عقائد مردم از جنس همينها استفاده ميكند اول قداست زايي ميكنند اگر جرياني مانع نباشد اصل دين را هم به تمسخر ميگيرند
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      1 0
      اصطلاح اصلاح طلبی مثل یه چتر گسترده ست که طیف بزرگی از همه دیدگاههای سیاسی مخالف نظام ،از منافقین و سلطنت طلبها و داعش گرفته تا ....
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      0 0
      اولا قداست زدایی درسته. دوما اصلاحاتچیا هم آدم باسواد دارند.چرا؟!چون تونستند خوشگل گند بزنن به سر تا ته مملکت!این که اتفاقی نمیشه! از فرهنگ و دین گرفته تا اقتصاد و... . البته همه تقصیرات به گردن اونا نیست.به گردن تفکر لیبراله که متاسفانه در جماعت اصولگرا هم اندکی چند طرفدار داره.
  • میثم IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    86 12
    حرومی های اصلاحات
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      31 3
      خیانت به لباس پیامبر
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
      1 0
      آخوند اصلاحطلب به مراتب خطرناک تر از سکولاریسمه!سکولاریسم میشه سروش که اظهاراتش خط پررنگی بین او و مردم میکشه. اما آخوند اصلاحطلب با لباس پیغمبر خنجر از پشت میزنه به دین و دیانت.
  • علی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    86 11
    متاسفانه طیفی که دل در گرو غرب(بخوانید یزیدیان حرمله ها و خولی ها) دارد نباید انتطار داشت احترام شعایر را نگه دارد اینهد از روحانیت فقط لباسش را دارند پیامبر بزگوار اسلام صلی الله علیه و اله و سلم صلح داشتند اما با کفار و منافقین هم زیاد جنگیدند با رسانه های انقلابی چهره منافقانه این افراد را به مردم نشان دهند بسیاری از این افراد ثروتهای باد آورده فراوانی دارند و فرزندانشان خارج نشین و خودشان کاخ نشینند این افراد هیچ وقت حق و انقلاب را درک نکردند و همیشه در پی ثروت اندوزی و خوش رقصی برای شیاطین هستند
  • حامد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    94 8
    یکی از هنرهای اصلاح طلبان گنده کردن مهره های بی سواد و ناچیز خودشان است. این شخصی را جایی دکتر می نامند جایی آیت الله. طبق قوانین کسی که دوره دکتری قبول می شود باید در آزمون های معتبر زبان نمره خوبی کسب کند. برای دفاع باید نمره بالاتری هم کسب کند. باید مقاله ISI داشته باشد. آیا واقعا این شخص این مراحل را طی کرده است؟ در کدام آزمون دکتری قبول شده؟ نمره های ارشد او چند است؟ در کدام آزمون ارشد قبول شده؟ در کنکور چه رتبه ای به دست آورده؟ نمرات کارشناسی او چند بوده؟ مهره های سیاسی خود را دکتر و آیت الله و علامه می نامند!
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    78 14
    اصلاحات تندرو و میانه رو و کندرو ندارد جملگی سر و ته یک کرباسند چنانچه فردی از این جریان شوم هتاکی و پرده دری کند سکوت دیگر هم طیفی ها نشان تایید و همراهی است آن هم در میان جماعتی که به شدت پایبند همبستگی اعضا و حمایت قبیله ای از یکدیگر است. البته اطلاق نام زیبای اصلاحطلب به این جماعت نیز صحیح نیست و همواره میبایست مدعیان اصلاحات خطاب شوند
  • عباس IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    60 13
    مار تو آستین پرورش دادیم
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      25 3
      اینا دارن همون راهی رو میرن که سالهای پیش سروش و کدیور رفتن و به بن بست رسیدن. هر که با آل علی(ع) درافتاد، ورافتاد
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    51 13
    وای بر تو!!! عجب توهيني / متاسفم
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    66 9
    لعنت بر اصلاحات
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      5 14
      بگو خدا هدایتشون کنه
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    55 8
    افساد طلبانی که بنام اصلاح طلب خود را می قبولاندند مانند ترامپ به نمایش چهره حقیقی خود پرداخته اند .
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    57 14
    اصلاح طلبان= افساد طلبان
  • علی IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    54 11
    اصلاح طلبی در ایران معنی یی جز "از فرق سر تا نو انگشتان غرب را جایگزین کن"نداره. هنوز محمد تقی ها زیادند بین ما که اسلام شناسنامه ای رو یدک می کشند ولی خداشون همان خدای ساعت سازه.
  • سید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    50 6
    اسامی روحانیون خود خوانده ای که از ملّا بودن و حوزوی گری فقط لباس آن را اختیار کرده اتد و از لحاظ درس و بحثِ علمی و تقواپیشگی و زی طلبگی درحداقل ها مانده اند، را مرور می کنیم به یاد آن حدیث معصوم می افتیم که فرمود در آخرت دوزخیان بیشتر از عذابی که از سوختن در جهنم می برند از گند تعفن روحانی نما ها در رنجند! به قول ظریفی که گفته بود اصلاح طلبان تهوع آور خود چه منزلتی دارند که معممین طرفدارشان را بخواهیم روحانی بدانیم!؟
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      44 7
      بعضی دزدان فاسدی هستن که لباس روحانیت پوشیدن
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    40 11
    لعنت خدا و رسول اعظمش ملائکه الهی بر دشمنان اهل بیت رسول اکرم ( ص ) بر هتاکان منافق باد فقط درآخرالزمان یک روحانی نما میتواند تهمت و دشمنی اش با رسول اکرم ( ض) را عیان کند اینها جهنمی هستند خاک بر سر این کور وکران بی وجود باد
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    51 16
    مرگ خودت انشالله
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    44 12
    خداوند کسانی را که اعتقادات مردم را هدف گرفته اند و به مقدسات توهین می کنند را لعنت و خوار و رسوا کند انشاا..
  • محمدایوب IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    45 8
    از حوزه علمیه انتظار پاسخ می باشد.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    26 16
    اینقدر ما ملت این دست و اون دست میکنیم که این زباله ها مثل میبدی تریبون دست می‌گیرند تفکر خوارج رو تکرار میکنند از سادگی امت علی تنها ماند . حالا باید به خودمان نگاه کنیم آیا به عنوان شیعه دوبار از یک سوراخ گزیده میشویم یا نه . بخدا قسم از شیطان بزرگ مواجب میگیرند و وعده حکومت ری به آنها داده‌اند . لشکر یزید باشید یا امام حسین ؟؟؟
  • علی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    36 14
    اینا واقعا جاهل هستند؟
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      12 2
      بعید میدونم اینا دیگه انگار رسما خائن هستند
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    25 11
    اگر بدنبال صلح و صفا هستید ای تنبلای راحت طلب باید برای جنگ اماده باشید دنیا قانون زور فقط میفهمه نادونای محترم هرلحظه امکانش هست ارباب بالگد دندونای پاچه خواراشو بشکنه
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    34 6
    اصلاح طلبان جاهل
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    23 6
    در هر زمانه ای گروهی هستند خود را به شکل گروه حق در می آورند تا منافعشان را ببرند ..مهم مردمند که باید بفهمند که متاسفانه آنها هم مانند مردمی که در هر زمانه ای کار را به نا اهلش دادند عمل می کنند(مردمی که فقط چن صباح پیش روی خود را می بینند و گول وعده تأمین این چن صباح توسط این گروه باطل را می خورند) ..و این حکایت همچنان باقی است...
  • علـی IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    25 5
    خبر مرگشون بیاد
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    27 6
    همین جماعت یاجوج وماجوج وقتی یک اواز خان ۸۰ ساله که کلا اسلام ومدهب را مانع پیشرفت خود معرفی میکند وقتی می میرد میگوینداسمانی شد،علمای وابسته به خودشان را رحلت جانسوز می اورند ولی برای اشرف مخلوقات وبهانه هستی واژه وهابی مرگ،اف برشما وعقبه شما بنی امیه
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    23 9
    خدا رابه مظلومیت چهارده معصوم ع قسم این منحرفین را هدایت فرماید و اگر قابل هدایت نیستند رگ حیاتشان را قطع فرماید
  • کیایی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    9 17
    آقای میبدی، خدا هدایتت کنه
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      6 0
      الهی آمین
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    23 10
    اینها با تحریف تاریخ به دنبال مقاصد سیاسیشان هستند
  • احمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    12 7
    اگر شما اینها رو برجسته نکنید، هیچکس اینها رو در حد سبزی فروش سر کوچه‌شون هم نمی‌شناسه
    • تک سوار DE ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      5 0
      تا حدی قبول دارم اما بعضی جاها سکوت هم جایز نیست. متاسفانه این قدری که به این اشغال ها می پردازن به امثال گودرزی و رایفی پور و نسل جوان متدین میدان نمی دن.
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    24 14
    چهره کریه این جونور اسلاحتلب گویای ذات پلیدش است
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    17 11
    الان نباید در این روزنامه لجن رو گل گرفت!؟ یا فقط ساحت رئیس جمهور مقدسه و هرکس حتی به درست ازش انتقاد کرد باید دهنش بسته بشه!؟
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    28 4
    نفرین برهتاکان پیامبررحماءُ بینهم واشدّاءُ علی الکفّار
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    15 16
    شما اصلاح طلبان باید از ریشه زده شوید و از نظام اسلامی بیرون شوید شما فقط به ایران و ایرانی خیانت کرده اید و وطن فروش هستید شما نیز مانند شمر و عمر بن سعد که اب را بر امام حسین (ع) بست حالا با گرانی های پی در پی اسایش و غذا و رفاه شیعیان اهل بیت شما یزیدیان زمانه هستید خداوند شما را با شمر و عمر بن سعد محشور بگرداند
  • بنده خدا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    23 5
    با سلام باید قوه قضاییه وارد شودو هرچه زودتر با مجازات این افراد جلوی توهین کنندگان گرفته شود
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    34 20
    از خس و خاشاک انتظاری جز این نیست
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    20 8
    دادسرای ویژه روحانیت بایدورودکند
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    13 0
    بیشرف‌بایدازبین برند این اتمام دارودستش
  • Ali110 IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    17 0
    حرفای این شیخ بی سواد به اصطلاح شیعه ولی... انگار پیغمبر فرستاده خدا نیس یکی از همین مردم عادی جامعس!! نمی فهمه که بعدش چه خبر میشه! هدایت مردم رو با جنگ قدرت یکی می بینه؟؟!!!!!
  • علی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    7 17
    من هیچ مطلب توهین امیزی به پیامبر ص و ائمه ع در نوشته ایشان پیدا نکردم
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      7 1
      ساده ای یا......؟؟!!!
  • علی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    من دل خوشی از هیچ کدام از اصلاح طلبان واصول گرایان ندارم اما غلط می کند کسی به پیامبر واهل بیت توهین کند. خیلی بیجا می کند کسی چه باعمامه چه بی عمامه به خاطر تکه استخوان این دنیا به اشرف وسید مخلوقات حضرت رسول اعظم که جانم فدایش، کوچکترین بی ادبی وجسارتی کند. پیامبر واهل بیت خط قرمز هستند وکسی حق نداره برای پست ومقام به ساحت مقدس اونها توهین کند. صلی الله علیک یا رسول الله، صلی الله علیک یا نبی الله. اللهم عجل لولیک الفرج، اللهم عجل لولیک الفرج
  • حسين DE ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    آقاى محمد تقى مثلاً (فاضل) تو درك و شعور دارى كه بگى چرا آمريكا در سراسر جهان دست به جنايت و غارت و چپاول و تجاوز ميزند؟تمامى جنگهاى امروزى در سراسر دنيا چرا زير نظر آمريكا اداره ميشود؟چرا آمريكا از ديكتاتورها و تروريستها حمايت ميكند؟تو سن و سالت در حد و اندازه اى هست كه بخاطر بيارى يانكيها چگونه از رژيم خائن و مزدور پهلوى حمايت كردند و بعد از انقلاب پر شكوه ايران چه مصيبت و دردسرها براى ما بوجود آوردند؟تو توانائى و شعور دارى كه يكبار در قبال عملكرد آمريكا در برابر انقلاب ايران يك مطلب بنويسى؟آقاى ميبدى شما بنظر من فقط يك اشكال كوچك دارى،چون در دنباله نام فاميلى ات واژه فاضل آمده امر بر تو مشتبه شده كه مثلاً فاضل هم هستى .
  • محسن IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    19 0
    خدایا به حق آقا امام رضا هر چه زودتر شر این افساد طلبان را از این مملکت کم کن و این ها را به عموی بزرگوارشان ترامپ برسان
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    یکبار برای همیشه دکان اصلاحات و شرق را ببندید تا خون مردم حزب الله به جوش نیامده لعنتی ها !!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    7 0
    این جماعت مسخره که احترامی برای پیامبر و اهل بیتش (ع) قائل نیستن و مقلیدین مرجع تقلید رو میمون خطاب میکنن چرا برای نامه ی محترمانه ی حسین شریعتمداری به آقای سیستانی خودشون رو جر دادن و یقه دریدن ؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    6 0
    ننگ بر این روزنامه« ملکه انگلیس»یا بهتر «بی بی سی»ضد فارسی
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    9 0
    وقتی روزنامه شرق هر اراجیفی را میگه وکسی کاری باهاش نداره کارش به توهین به مقدسات هم میکشه دیگه. باید روزنامه تعطیل وعوامل توهین به اشد مجازات مجازات شوند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    مرگ بر افساد طلبان خائن.!!!
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    اگر دقت کنید افساد طلبان چهره هایی مسخ شده دارند.! که حکایت از باطن جهنمی آنهاست.!
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    افساد طلبان به آخر خط رسیدند. بدنبال گور وکفن باشند.! وقیامت وپاسخگویی به خدا وجهنمی که از متن جهنم می‌گذرد.!
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    8 0
    این اقا به کمک فرانسه و امریکا و اسرائیل رفته ، تا ورژن دیگری از اسلام را بقرار نمایند ... مرد حسابی یک مدرک بیا رکه ایرا ن و ایرانی طالب جنگ است مرگ برامر یکا هم یعنی مرگ بر شما ها .. مگر امریکا غیر ازحرفای شما میزند عمامه را بردار و حرف چرند بزن
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    ننگ بر این تفکر و نگاه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    8 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    چرااااااااا درب روزنامه شرق تخته نمیشه؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ هر روزنامه ای که از اخلاق و شرف تخطی کنه دیگه روز نامه نیست، شب نامه جهل هست. اینا همینطور دارن تکثیر میشن. تعدادی از اذناب اینها هم استاد دانشگاه هستن. از همین مدرک بادمجانیهای چاپلوس که تامین محتوا براشون میکنن.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    وااااای خدا تازه میفهمم امام خمینی چی از دست این جماعت کشیدن. جهاد اکبر، جهاد با بشر نوع نادان هست که از هر فرصتی برای تحریف و خدعه و یاوه استفاده میکنه. دوره این افسادطلب ها تمام میشه اما جهل همچنان ادامه خواهد داشت. دوستان ما باید سطح آگاهیمون رو ببریم بالا.
  • تاریخ نگار IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    9 0
    چرا کسانی به این ها تریبون دادند تا قلب امت اسلامی رو به درد بیاورند و خون بکنن. ننگ شان باد تا ابد
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    روحانیت. حوزه های علمیه. مراجع و دلسوختگان انقلاب. جامعه المصطفی. بسیج دانشجویی. تشکل های دانشجویی چرا ساکتند؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    ان شاء الله خبر رسوایی تمامی اصلاح طلبان فاسد و تمامی منافقین داخلی و خارجی
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    8 0
    اینا دستورومزد ازکدخدا میگیرن. خوب طبیعیس که چنین باشن
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    15 0
    اینا دیگه پایگاه مردمی ندارند.
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      6 0
      از اول هم جایگاه مردمی نداشتند به دروغ خودشان را مردمی جا زده بودند.!
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    18 0
    خط فکری افساد طلبان یک خط بیشتر نیست خط نیرنگ و نفاق .این خط از پیش از انقلاب وجود داشت .بارها سعی کردند انقلاب را منحرف کنند یک بار با حمایت از روحانیون ساده لوح یک باردیگر با نفوذ در‌مراکز‌آکادمیک و ترویج افکار پوپر بار دیگر با شعار سازندگی و توسعه دیگر بار با طرح مباحث جامعه مدنی آزادی و فردایی بهتر و اینبار آخر با طرح شعار فریبنده اعتدال و تدبیر و این خط نفاق و تزویر همچنان ادامه دارد و کمربه نابودی جبهه حق و حقیقت گرفته است و اکنون نیز مثل اسلاف خود درصدراسلام دل به تحریف تاریخ و بدعت درحقایق آن بسته اند.حزب الله باید بیدار و هوشیار باشد.اینان اگر فرصت پیدا کنند آرزوی آنان هدم اسلام و انقلاب است.امانتی که شاید تا هزاران سال دیگر به دست بشر سپرده نشود.
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    17 0
    منافقین صدر انقلاب 2 دسته شدن . یک دسته شون اسلحه بدست گرفتن و مردم رو کشتن و رفتن کنار صدام وهابی با ما و اسلام محمدی جنگیدن که نامشون شد منافقین خلق . و گروه دیگر که بسیار موذی و حیله گر بودن ماندن و مثل کرم و موریانه در نظام و جامعه رخنه کردن. اما غافل از این هستند که خدا منافقان رو در دنیا واخرت رسوا میکنه و بهشون وعده چشیدن عذاب نزدیک رو قبل از عذاب اخرت داده
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      4 0
      هردو یکی هستن....برای اهداف شون قربانی کردن از میان خودشان هم هیچ جای بحث و اشکالی نداره...در ایران جوانان ساده دل و بازیچه ...و در اون طرف قربانگاه مرصاد ...!!!
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    مرحوم شیرازی بعد از فتوای تحریم تنباکو گریه میکرد وقتی علت را پرسیدند ایشان گفتند به این علت ناراحتم که انگلیس ملعون به نقش حوزه پی برده بعدازاین عوامل نفوذی خود رابه آنجاخواهد فرستاد واین فاجعه است این روحانی نماهای اصلاح طلب همان نفوذیهای روباه پیر هستند چقدر راحت نسخه تن دادن به ذلت سازش راتجویز ودیکته رااجرا وتوصیه میکنند
  • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    مال حرام ببین چه کارمیکنه خداعاقبت ماروخیرکنه.ماکه منافقین صدراسلام روندیدیم اماالان قشنگ داریم لمسشون می کنیم.احمق هائی بودن که خواستن دین روازبین ببرن اماخدامی فرمایدخودم حافظ دینم.اینم احمق های جدید
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    یکباروبرای همیشه این اصلاح طلبان خائن ومزدور محاکمه بایدشوند
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    چرا این روزنامه تعطیل نمیشه؟علنا بارها و بارها تیترهای خائنانه و توهین آمیز و وطنفروشانه ازش دیدم.۱جاهایی از منوتو و bbc جلوتر میره تو...
  • محمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    6 0
    باطل را ترویج نکنی خودش از بین میرود.با ال علی هر که درافتاد ور افتاد .
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 0
    شوربختانه جدیتی هم نمی بینیم....نه رسانه سمعی بصری افشاگر و مطالبه گر و مچ‌گیری ...!!! نه آموزش و پرورش و آموزش عالی که زیر نظر حکومت باشه و نه در کنترل و بازیچه دولت ها ....!! موشک مهم هست...اما مهم تر سرمایه انسانی هست ......ادامه بدید با همین رویه ...دلتون خوشه به همین فضا ..اما غافل از انعکاس فراگیر حقایق در میان عوام ...!!
  • بوعلی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    9 0
    اینها در لباس دین علیه دین دارند کار میکنند خدا رحمت کنه دکتر شریعتی که گفت اسلام علیه اسلام باید خلع سلاح بشن بهترین کار اینه که لباس پیامبر خدا را از تن این روحانی نماها خارج کنند دادگاه ویژه روحانیت نباید نظاره گر باشد
  • رحیم IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    7 1
    اینها به اندازه کافی کوچک هستند و مطاللشان کلی گویی و سطحی است. حتی یک دانشجو میتواند با آنها مباحثه کند و منکوبشان کند. بزرگشان مپندار.
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    7 14
    پیامبر(ص) مگه شهید شدن؟؟؟؟؟ شما دیگه کی هستین
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      10 10
      پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم. رحلت فرمودند.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    4 0
    این مرتیکه رفیق گرمابه و گلستان خاتمی ه
  • ناشناس IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    5 0
    مرگ بر ذات بی وجود هرچه اصلاح طلب .چه آخوند قلابی چه کت وشلوار ننگ بر شما بی وجودها باید از صحنه سیاسی و اقتصادی و اجتماعی گورشونو رو گم کنند
  • سعید IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    3 0
    متاسفانه باید گفت این افراد ایمانشان به خدا و اسلام دچار اشکال و توهم است حالا می خواهد عالم دهر هم باشد
  • علی اعوانی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    6 0
    خداوند دین و جامعه ما را از این افساد طلبان مصون نگهدارد.
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    8 1
    أمان از ادم هاي بيسواد كه فقط ظاهر علما را يدك ميكشند،حداقل ادب در نوشتار را بخوان مردك كه لفظ مردن كه براي پدرت استفاده نميكني براي پيامبر اعظم صلي الله عليه اله بكار نبري
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    11 0
    لعنت خدا و تمام اهل زمین و آسمان بر دشمنان احمق و خوار رسول الله صلی الله علیه وآله و دشمنان احمق اهل بیت طاهرینش سلام الله علیهم
  • حسین IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 0
    مسلمانان ضربات زیادی از این روحانی نماهای بی بصیرت دیده اند.حضرات بارها تجربه کرده ولی باز...
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    4 0
    یهودیا همینطوری مسیحیت رو خراب کردند. این به ظاهر مسلمونا هم خیلی هاشون دارن فقط ماموریتشون رو انجام میدند
  • CA ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    3 0
    لیبرالیسم خودش یک دین هست منتهی دین برده داری. حال آیا ما میتوانیم بگوئیم لیبرالیسم نبایستی سیاسی باشد! که اینها میگویند دین باورمندی سیاسی نباشد! لیبرالیسم بدترین نوع از مدل توسعه هست که باعث از بین رفتن منابع بدون رشد واقعی میگردد. منابع زمین ارزشمند هست نبایستی اجازه چنین توسعه احمقانه ای را بدهیم. لیبرالیسم بایستی از بین برود و عوامل اساسی و اشاعه دهنده آن اعدام گردند که مطمئنا چنین اتفاقی خواهد افتاد.
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    5 0
    این ها اصلاح طلب نیستند افساد طلب هستند
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 0
    چون جریان و طیف فکری شارلی ابدویی و اصلاحات دو روی یک سکه اند.
  • من SY ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 0
    فقط موندم که چرا دادگاه ویژه روحانیت علی حین روحانی نما های ضد دین و ضد کشور کاری نمیکنه. یعنی دیگه باید به چی توهین کنن که دادگاه ویژه روحانیت وارد عمل بشه؟!!!!!
  • قاسم باوی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    احمق نافاضل بهترین شرایط برای صلح زمانی بود که به ابوفاضل واقعی امان نامه دادند ولی ایشان برعهدووفای خود پایدار ماندند واین صلح ظاهری رانپذیرفتند خاک برسر ادمهای ترسو وبزدلی مانندافسادطلبان که حاضرند برای این دنیای فانی عزت وشرفشان راباامریکا معامله کنند حیف ازاون لباس مقدسی که تنت کردی اورابود پدری فاضل ازفضل پدر ترا چه حاصل
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    انشاء الله خبر خودش و اعوان و انصارش الی جهنم و بئس المصیر
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 1
    محمد تقی شارلی ابدو میبدی
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 2
    غلط کرده توهین کرده.!!!!!
  • حامد IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    مشرق نیوز; شما خودتون هم نمیدونید منظورتون از این حرفها چیست ؟؟اگر به وضوح بفرمایید کجای سخنان اقای میبدی توهین به ساحت پیغمبر (ص) بوده است همه مسلمانان جهان میدانند که 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اسلام است حالا اگر به جای رحلت واژه مرگ به کار رود چه اتفاقی افتاده است ؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 1
    باسلام، در خصوص آقای معلوم الحال و همفکرانش، موضوع برای دینداران واقعی و ذو علم و معرفت روشن و مبرهن است که بنابه دلایل دنیا گرایی به اقسام گوناگونش، دلشان از مسیر زلال و مششع خاندان عصمت و طهارت دور افتاده و رو به تاریکی است. تعجبم از مدعیان دروغین و کاسبان به نام مکتب اهل بیت علیهم السلام است که به بهانهٔ نقل قول به خود جرأت می دهند تعمداً جملات و الفاظ سخیف و دور از ساحت حضرات معصومین علیهم آلاف التحیة والسلام را کراراً به زبان و قلم خود جاری نموده و اشاعه دهند. وای بر دنیا و آخرت هر دو گروه منحرف و تهی از دین و مکتب ناب آل رسول(ص). گروه دنیا گراو گروه حاکمیت گرا.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 1
    همانطور که سید شهدا و آزادگان عالم امام حسین علیه السلام فرمودند این حرفها و انحرافها نتیجه مالهای حرامی است که چشم ها را کور کرده و گوش ها را کر و قلبها را وارونه حرام خوری ها نتیجه ای جز این بدهد باید تعجب کرد.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    9 1
    این است کلابی برجام دلار 33 هزارتومان تخم مرغ 2 هزار تومان حقوق 3 میلیون تومان با این حقوق فقط 1500 تخم مرغ می توانیم بخریم و فرضا اگر 5 نفر باشیم ماهی برای هر نفر چند تخم مرغ می رسد سال 1390 مبلغ یارانه ماهای برای هر نفر 45 هزار تومان بود و قیمت تخم مرغ 50 تومان و هر ماه هر نفر می توانست 900 تخم مرغ بخرد حالا معنای گلابی برجام قابل فهم می شود هر ایرانی حقوق کارگریش تقریبا همان قدرت خرید یارانه دو نفر در سال 1390 است حالا فهمیدید احمدی نژاد نفت را بر سر سفره ها اورده و اقای روحانی با سودای برجام همه را یکجا از سفرهها بیرون کشید
  • مجید حیدرزاده IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    1 0
    خدا اصلاح طلبان منافق و مزدور صهیونیست و غرب را لعنت کند زمانش برسد
  • ناشنا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 1
    تهمت نزنید هیچ اصلاح طلبی به ساحت پیامبر گرامی اسلام توهین نمی کند چرا که مسلمان است و شعیه دوازده امامی که اگر چنین شخصی باشد ما اورا اصلاح طلب نمی دانیم و او یک نفوذی است
  • امین IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    0 0
    بی حیا و بی آبروتر از اینا وجود ندارد در سر تا سر عالم
  • ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه های ما درایران هستند اسرائیل کودکش جنایتکار این سرمایه های اسرائیل در ایران جز خیانت به دین ومردم کشور تاکنون کاری نکرده واکنون نیز مزدوران وطن فروش داخلی اسرائیل مانند اژه‌ای خائن در راس قوه قضاییه همراه باسایر همکاران فاسدش به خیانت علیه مردم ایران مشغول وبا عدم اجرای احکام الهی وقوانین مصوب کشور باعث ترویج فساد وفحشا ونابودی کانون گرم خانواده ها شده تا دشمن براحتی بر کشور مسلط ومردم را از بین ببرد شرمت باد اژه‌ای مزدور کثیف دشمن در کشور عزیزمان حق بر باطل که شما مزدوران بیگانه در وطن عزیزمان هستید پیروز می شود انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس