کد خبر 1131152
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
زیدان: از پیشنهاد رئال مادرید به مسی اطلاعی ندارم

سرمربی فرانسوی اعلام کرد چیزی درباره پیشنهاد رئال مادرید به ستاره بارسلونا در سال ۲۰۱۳ نمی‌داند.

به گزارش مشرق، به نقل از بی ساکر، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی رئال مادرید و کادیس از هفته ششم لالیگا حاضر شد. سرمربی فرانسوی درباره بازی فردا (شنبه) گفت: ۱۲ روز بدون ۱۴ بازیکن بودیم. همه با سلامتی کامل به تیم پیوستند که این موضوع مهم تر از همه است. امروز تمرین کردیم و بازی بزرگی را پیش رو داریم. آماده این دیدار هستیم. کادیس تیم منظمی هست که توانست صعود کند و مطمئنا ما را دچار مشکل خواهد کرد. می‌دانیم که در لالیگا همه حریفان سخت هستند. می‌دانیم برای کسب پیروزی باید تلاش کنیم. این کار را انجام خواهیم داد تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم. 

رئال مادرید در سال ۲۰۱۳ به لیونل مسی پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی داده بود اما ستاره بارسلونا آن را رد کرد. زیدان در این رابطه اظهار کرد: در مورد این موضوع چیزی نمی‌دانم و نمی‌خواهم درباره بازیکنی صحبت کنم که متعلق به تیم ما نیست. می‌دانیم مسی چه کسی هست، چه کارهایی انجام داده است و چه کارهایی انجام می‌دهد. با این حال در رابطه با آن قضیه چیزی نمی‌دانم. به همین خاطر نمی‌توانم به شما چیزی بگویم. 

بیشتر بخوانید:

افشاگری از پیشنهاد رئال به مسی و اقدام او

سرمربی رئال مادرید در مورد برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر به خاطر بحران کرونا، گفت: من در این رابطه تصمیم گیری نمی‌کنم. ما کاری را که می‌گویند انجام می‌دهیم و شرایط را می‌پذیریم. اگر تماشاگر باشد بدون شک بهتر است. 

سرمربی فرانسوی درباره ترکیب اصلی اظهار کرد: برای این که در طول یک فصل طولانی پیروز شویم نیاز به سیستم چرخشی داریم و بازیکنان خوبی برای جایگزینی وجود دارند. می‌دانم هواداران دوست دارند همیشه پیروز باشیم. ۱۴، ۱۵ بازیکن ما هرگز استراحت نمی‌کنند چون مدام در حال رقابت هستند. در رابطه با استراحت دادن به تیبو کورتوا هنوز تصمیم نگرفته‌ام‌. سه دروازه‌بان در اختیار دارم و ممکن است به سیستم چرخشی در این پست فکر کنم. 

زیدان در مورد این که احساس می‌کند در رئال مادرید ارزشمند است، گفت: این احساس را دارم چون در حال هدایت مادرید هستم‌ که آن مسئولیت خیلی مهمی است. با این حال قرار نیست کل زندگی‌ام مربی این تیم باشم. اکنون در این سمت تمام توان خود را به کار می‌برم. از چیزی که من را به وجد می‌آورد لذت می‌برم. 

سرمربی رئال مادرید درباره احتمال امضای قرارداد با کیلیان ام‌باپه اظهار کرد: شایعات زیادی در پیرامون باشگاه وجود دارد و درباره بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنم. اکنون فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده است و تیمی که در اختیار داریم می‌تواند در تمام مسابقات پیش رو رقابت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابولفضل IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    عالی عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس