اردن

رژیم صهیونیستی اجرای پروژه‌ای را در مجاورت نوار غزه آغاز کرده تا راه را برای تانک‌ها و خودروهای زرهی این رژیم در جنگ احتمالی آینده با غزه هموارتر کند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی اجرای پروژه موسوم به «مسیر کشتزارها» را آغاز کرده تا حرکت خودروهای زرهی صهیونیستی به سمت نوار غزه را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید:

درخواست وزیر جنگ صهیونیستی از حماس برای حفظ آرامش

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد بر اساس این طرح دهها کیلومتر راه را در مجاورت نوار غزه هموار کند و تا کنون چهار کیلومتر هموار و آسفالت شده‌ است.

روزنامه مذکور افزود، این اقدام رژیم صهیونیستی در نتیجه درسی که از جنگ ۲۰۱۴ علیه نوار غزه گرفته، انجام می‌شود. در آن جنگ ۵۱ روزه تانک‌ها و خودروهای زرهی صهیونیستی با عبور از مزارع شهرک‌نشینان صهیونیست، به بسیاری از آنها آسیب وارد کردند.

این پروژه همچنین شامل ایجاد مناطق مستحکم برای تجمع نظامیان صهیونیستی و خودروهای زرهی آنهاست تا گروه‌های مقاومت نتوانند با راکت، آنها را هدف بگیرند.

یک مقام نظامی صهیونیستی در این خصوص گفت، هدف از پروژه مذکور رسیدن به بالاترین حد آمادگی برای مقابله با نوار غزه و کاستن از خسارت‌های وارده به کشاورزان صهیونیست است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    اسرائیل بایدنابود شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس