پرداخت ۷۵ میلیارد تومان به پرسپولیس/ تکذیب پیش شرط برای بدهی

کارگزار اسپانسری باشگاه پرسپولیس از پرداخت بیش از 75 میلیارد تومان به این باشگاه خبر داد و تاکید کرد برای پرداخت بدهی برانکو پیش شرطی نداشته است.

به گزارش مشرق، در بیانیه کارگزار باشگاه پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر آمده است: «این شرکت از ابتدای عقد قرارداد کارگزاری با باشگاه پرسپولیس، در تمام مقاطع حساس و تنگناهای مالی باشگاه، با وجود اینکه به دلیل فراگیری بیماری کرونا و شرایط اقتصادی نامطلوب و تعطیلی لیگ امکان درآمدزایی و انجام امور اقتصادی به نحو مطلوب وجود نداشت در کنار باشگاه مردمی پرسپولیس بوده و تلاش کرده است همواره شفافیت لازم را در ارائه گزارش به هواداران دلسوز داشته باشد.

در همین راستا به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم که تاکنون به طور مستقیم طی ۱۶ مرحله بالغ بر ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان واریز مستقیم به حساب باشگاه و حدود ۵ میلیارد تومان درآمد مستقیم واریز شده به حساب باشگاه (مجموعاً بالغ بر ۷۴.۵ میلیارد تومان) پرداختی داشته است که برای تنویر افکار عمومی اسناد آن را به شرح ذیل منتشر می‌نماییم.

همچنین در خصوص مسأله بدهی آقای برانکو نیز خود را موظف می‌دانستیم خارج از زمانبندی تعریف شده با باشگاه، با پرداخت بخشی از بدهی‌های ایشان با تأمین نقدینگی آن در این مقطع حساس نیز کنار هواداران باشیم چرا که دغدغه هوادار را دغدغه خود می‌دانیم.

بدیهی است کارگزار نقشی در چگونگی هزینه کرد این مبالغ نداشته و ندارد و مسئولیت تصمیم گیری در خصوص این موضوع با مدیریت باشگاه است. امیدواریم همانطور که پرداختی‌ها منتشر می‌گردد اسناد هزینه‌ها نیز در صورت صلاحدید منتشر گردد.

همچنین به اطلاع هواداران فهیم می‌رسانیم شرکت آتیه داده پرداز هیچ پیش شرط عجیب و خارج از عرفی را برای کمک در پرونده برانکو مطرح نکرده است و آنچه خواسته فقط و فقط در راستای همکاری بیشتر با باشگاه برای تحقق اهداف اقتصادی و دستاوردهای بیشتر در درآمدزایی باشگاه بوده است.

ظرفیتی که هواداران باید بدانند تاکنون محقق نشده است که اگر شده بود قابلیت پرسپولیس برای درآمدزایی قطعاً بیش از آن چیزی است که تاکنون به آن دست یافته است و در صورت همکاریهای همه جانبه، این باشگاه توان آن‌را دارد تا هزینه‌های خود را متناسب با شأن پرسپولیس و هواداران آن پرداخت نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 3
    این پول را دولت پرداخت کرده یک سری شرکت های وابسته به دولت هستند به عنوان اسپانسر عمل می کنند تا قانون رو دور بزنند
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 0
    پولهای کلانی که در امور غیر تولیدی و غیر خدماتی گردش دارد و تیشه به ریشه اقتصاد زده است .
  • محمد باقری DK ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    75 میلیارد تومان نیستو مبلغ چک که یکی از مراحل پرداخته 76 میلیارد ریاله که تو تصویر هم مشخصه! کل پرداختی هم طبق لیستی که خودتون گذاشتید 695.366.000.000 ریاله که رندش کنیم کمتر از هفتاد میلیارد از آبانماه 98 تا به امروز بوده... یعنی کل این مبلغ هم به برانکو و کادرش پرداخت میشد با دلار روز باز هم کفایت نمی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس