ترامپ نمایه

مشاور ارشد ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا درباره نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی اخیر ابراز تردید کرده و گفته متولیان این کار در حال «تحریف» این نتایج هستند.

به گزارش مشرق، ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد نظرسنجی‌هایی که از برتری «جو بایدن»، رقیب دموکرات وی حکایت دارند ابراز تردید کرده است. 

به نوشته وبگاه خبری «هیل»، «کوری لواندوفسکی»، مشاور ارشد ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانسی مجازی، متولیان انجام این نظرسنجی‌ها را به پنهان‌ کاری در شیوه کار خود متهم کرد و گفت آنها در تلاشند نشان دهند که ترامپ با شکستی بزرگ در انتخابات پیش‌رو مواجه خواهد شد.  

بیشتر بخوانید:

وی در این نشست مدعی شد که کارزار انتخاباتی ترامپ بر اساس تحلیل‌هایی به این نتیجه رسیده که حدود دو سوم نظرسنجی‌هایی که در هفته‌های اخیر منتشر شده‌اند ساختار حزبی یا لیستی از شیوه کار خود را ارائه نکرده‌اند. 

لواندوفسکی در صحبت‌های خود همچنین مدعی شد: «اینگونه است که برخی متولیان انجام نظرسنجی در حال تحریف نتایج این نظرسنجی‌ها هستند.»

نتایج آخرین نظرسنجی در سطح ملی آمریکا که روز یکشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ۱۲ درصد از رقیب جمهوری‌خواه خود پیش افتاده است.

بر اساس نظرسنجی مشترک واشنگتن‌پست و ای‌بی‌سی نیوز، ۵۴ درصد از رأی‌دهندگان بالقوه آمریکایی از بایدن حمایت کرده و ۴۲ درصد دیگر نیز ترامپ را مورد حمایت قرار داده‌اند.

در حالی که تنها ۲۱ روز مانده تا برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نتایج نظرسنجی‌های دیگر در سطح ملی این کشور نیز از برتری بایدن حکایت دارند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس