کد خبر 1140223
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
آل‌سعود، آل‌نهیان و داعشی‌ها از شکست «ترامپ» ناراحت هستند

یک نویسنده عراقی اعلام کرد که آل سعود، آل نهیان و داعشی های وابسته به آن ها از شکست قریب الوقوع ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت ناراحت هستند.

به گزارش مشرق به نقل از الفرات نیوز، «احمد عبدالساده» نویسنده و تحلیلگر عراقی با انتشار یک پست توئیتری به شکست قریب الوقوع «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات کنونی این کشور واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

عطوان: عربستان بزرگترین بازنده انتخابات آمریکاست

بر اساس این گزارش، وی در این پست توئیتری نوشته است: تمامی نشانه ها حاکی از شکست ترامپ در انتخابات آمریکا است. این شکستی است که ما از آن احساس خوشحالی خواهیم کرد.

این تحلیلگر عراقی افزوده است: علت خوشحالی ما این است که چنین شکستی باعث ناراحتی تمام دشمنان شیعه، حشد شعبی و محور مقاومت می شود.

عبدالساده در ادامه توئیت خود آورده است: در راس همه دشمنان مقاومت و شیعیان، آل سعود، آل نهیان و داعشی های وابسته به آنها قرار دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • CA ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    1 1
    ایرانی ها از شکست ترامپ ناراحت نیستند ولی از برد بایدن ناراحت هستند چون بایدن میخواد به برجام بی‌سرانجام برگرده ولی ترامپ داشت تکلیف همه رو روشن میکرد برای همین ایرانی ها با اینکه شعار مرگ بر آمریکا میدهند نمیخواهند که بایدن برنده شود ولی متاسفانه گزینه دیگری وجود ندارد.چون مثل روز روشن هست که بایدن تحریم های ایران را حتی با مذاکره لغو نخواهد کرد ولی برای این اصلاح طلب لیبرال بایدن شده کعبه آمال
  • رضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    2 0
    درود به شرف شما عراقى عزيز !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس