کد خبر 1130088
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
یمن نمایه

منابع خبری می‌گویند که بر خلاف انتظارات، ائتلاف سعودی در پی افزایش تحرکات خود در مناطق مرزی با یمن است و احتمالا قصد انجام عملیات وسیعی را داشته باشد.

به گزارش مشرق، به نوشته یک وبگاه یمنی، ائتلاف سعودی قصد دارد عملیات نظامی وسیعی را در مرز با یمن انجام دهد و شروع به آموزش نیروهای جدید در پایگاههای خود کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدار نماینده سازمان ملل با مقامات دولت مستعفی «هادی»

وبسایت الخبر الیمنی، این خبر را به نقل از «منابع آگاه» در داخل دولت منصور هادی نقل کرده و نوشته است که ارتش سعودی بیش از یک ماه است که تعداد زیادی از نیروهای یمنی خود را از میان ارتش وابسته به منصور هادی بیرون کشیده و به نیروهای خود در مرزها نیز فراخوان داده تا در دوره آموزشی جدید در پادگان‌های ریاض، شرکت کنند و به جای آن‌ها، نیروهای جدید مستقر شده‌اند.

به گفته این مقام مطلع یمنی، نیروهای یمنی در کنار نیروهای سعودی در پایتخت عربستان آموزش می‌بینند و همزمان نیرو و تجهیزات وسیعی به طور روزانه از ریاض روانه مرزهای جنوبی می‌شوند.

همراه با آموزش گسترده نیروها و انتقال وسیع نیرو و تجهیزات به مرزها، وبگاه میدل ایست آی نیز چندی پیش نوشت که در تاریخ ۲۲ سپتامبر  ۱۰۱۸ مزدور سودانی با کشتی وارد عربستان شده‌اند تا از آن‌جا به یمن اعزام شوند.

در کنار این‌ها، وزارت دفاع آمریکا نیز هفته گذشته از ورود فرماندهان نظامی به ریاض خبر داد و تصاویری نیز از حضور این فرماندهان در پایگاه هوایی «امیر سلطان» منتشر شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 2
    حالا بهترین موقع برای زدن پادگانهای آموزشی نیروهای مزدور در عربستان همینطور زدن پایگاههای فرماندهان ائتلاف امریکایی عربستان و امارات در ریاض رسیده است تا باد اینها خالی شود
    • SG ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      1 1
      برو بابا
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    2 1
    یقین بدونید اگه ایران درستو حسابی بداد انصاد الله نرسه ومثل گذشته شتر سواری دولا دولا کنه .امریکا واسرائیل ونوکران منطقه ای وارو پائیش مستقیما وارد عمل شده وانصار الله وازبین خاهن برد.امید وارم اونروزو نبینیم
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    خروج پر سرعت نیروهای امریکا از افغانستان نشان از عملیات جدید در عراق و یمن دارد
  • محمد ش IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 1
    سلام. انشاالله عربستان و آمریکا دوباره شکست میخورند و نیروهای یمنی هستند که پیروز میشوند.
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    1 0
    سعودیها متجاوز هستند و بر اساس آیات قرآنی آنها باید مجازات شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس