طباطبایی: مجلس از ابزار استیضاح استفاده کند تا مشکلات حل شود/ هیچ اراده‌ای برای حل مشکل استقلال وجود ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مجلس از ابزارهای خودش مانند استیضاح استفاده کند شاید راه به جایی برسد ولی در غیر اینصورت به اعتقاد من باز هم هیچ تغییری در کار بوجود نمی آید.

به گزارش مشرق، در هفته جاری نشستی مشترک با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای جمعیت دلسوزان باشگاه استقلال گرد هم آمدند و درباره معضلات و مشکلاتی که این باشگاه با آن دست به گریبان است به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این جلسه گروهی از بازیکنان، مدیران، مربیان و اصحاب استقلالی نویس رسانه حضور داشتند و پیرامون استقلال و دغدغه های هواداران حرف زدند.

هادی طباطبایی دروازه بان اسبق استقلال در همین ارتباط و دلیل حضورش در آن نشست اظهار داشت: پس از حضور در آن جلسه بود که متوجه شدم هیچ پلن خاصی برای استقلال وجود ندارد. دلیلش هم این بود که جواب ها قانع کننده نبودند و ما قانع نشدیم.وی افزود: نه ما قانع شدیم و نه نمایندگان مجلس. البته حالا باید دید که اصلا عزمی برای حل کردن مشکلات این روزها و سالهای اخیر استقلال وجود دارد یا نه.

بیشتر بخوانید:

استقلال و ۳ دغدغه حیاتی

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: خواسته حاضران از نمایندگان مجلس این بود در شرایطی که صدای ما هرگز به گوش وزارت ورزش نرسیده و هیچ اقدام مثبتی برای حل معضلات باشگاه دیده نمی شود لااقل اقدامی از طرف نمایندگان مجلس در این باره اتفاق بیافتد.

طباطبایی افزود: اگر مجلس از ابزارهای خودش مانند استیضاح استفاده کند شاید راه به جایی برسد ولی در غیر اینصورت به اعتقاد من باز هم هیچ تغییری در کار بوجود نمی آید. هر چند که گفتم واکنش چندانی در پایان نشست ندیدیم.

بازیکن اسبق استقلال در آخر گفت: البته همین که مجلس به این موضوع ورود کرده است باز هم جای شکر دارد. گرچه خیلی دیر است ولی همین که ثابت شد توجهی به دغدغه مردم صورت گرفته امیدوار کننده است و البته انتظار این است که نتیجه بخش هم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس