کد خبر 1129919
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
حرف درست را مظلومی زد/ قرعه نباید برای استقلال معنا داشته باشد

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به صحبت‌های سرپرست این تیم، گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود قرعه خوب یا بد اصلا معنا ندارد.

به گزارش مشرق، قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات ترتیب قرار گیری برابر حریفان خود در ۳۰ هفته این تورنمنت سنگین و یک ساله را شناختند.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت استقلال در این خصوص گفت: قبل از هرچیز این را می گویم که کاملا موافق صحبتهای آقای مظلومی سرپرست استقلال هستم و حرف ایشان را تایید می کنم. تیمی که مدعی قهرمانی است و برای قهرمان شدن به یک تورنمنت می رود نباید دنبال قرعه خوب و بد باشد. برای تیم های مدعی قرعه خوب و بد اصلا معنی ندارد.

وی افزود: استقلال هم همانطور که خودشان می گویند قرار است در لیگ بیستم مدعی باشد و برای همین اصلا نباید به این فکر کند که در کدام هفته با چه تیمی قرار است دیدار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

قرعه شانس استقلال، ۴ میزبانی پیاپی

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نشست روز گذشته جمعی از هواداران و پیشکسوتان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات استقلال گفت: هواداران دغدغه تیم شان را دارند و باید به آنها حق داد. من هم دغدغه این تیم را دارم و وقتی گوش شنوایی در حوزه ورزش نمی بینیم ناچاریم به مجلس پناه ببریم.

صاحب جمعی گفت: اوضاع استقلال نگران کننده است و هواداران این تیم سالهاست آب خوش از گلویشان پایین نرفته است. مجلسی ها به خوبی طرح موضوع کردند و باید مشخص شود مکانیزم انتخاب مدیران در این باشگاه چیست و با چه معیاری اعضای هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب می شوند.

مدافع پیشین استقلال گفت: در همه سالهای اخیر خوشی های هواداران از ۲۴ ساعت بیشتر نبوده و این تنها به دلیل سوء مدیریت بوده است. مدیرانی که مستقیم از سوی وزارت ورزش انتخاب و معرفی می شوند و وزارت ورزش به عنوان متولی اصلی این باشگاه حالا باید پاسخگوی هواداران باشد.

وی بیان داشت: تا به حال سابقه نداشته استقلال در طول ۸ سال دستش از جام کوتاه باشد و این مقطع زمانی برای این تیم مثل یک فاجعه در تاریخش ثبت می شود. 

پیشکسوت استقلال در خاتمه بیان داشت: امیدوارم در نهایت این رفت و آمدها و این نشست ها و جلسات به سود ورزش ایران تمام شود و برای آبی ها و هواداران شان هم مفید باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس