کد خبر 1129896
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
واسعی: فسخ قراردادم قانونی است و می‌خواهم با تراکتور ملی‌پوش شوم/ پیکانی‌ها من را بازیکن خودشان ندانستند

سعید واسعی، هافبک جدید تیم تراکتور تبریز می‌گوید که فسخ قراردادش با باشگاه پیکان قانونی بوده و حضورش در تراکتور مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، سعید واسعی درباره اینکه عملکردش در تیم پیکان او را تبدیل به بازیکنی مورد وثوق در نقل و انتقالات تبدیل کرده بود و تا آستانه حضور در استقلال هم پیش رفت اما چه شد که راهی تراکتور شد، اظهار داشت: پیش از هر چیز خوشحالم که به تیم بزرگ تراکتور آمدم و با اصالت آذری زبان بودن، امیدوارم بتوانم به تیم تراکتور که متعلق به آذری زبان‌هاست، خدمت کنم.

وی افزود: پس از اینکه بحث حضور من در تراکتور مطرح شد، شنیدم که برخی مدیران باشگاه استقلال مصاحبه کرده و گفته‌اند واسعی برای استقلالی شدن صبر و تحمل نکرد و حتی مدعی شده‌اند فسخ من غیر قانونی بوده است. حتی گفته‌اند من با پول بیشتری ترغیب شده‌ام به تراکتور بروم، اما باید بگویم قرارداد من، نصف قرارداد بازیکنانی است که به استقلال رفته‌اند.

هافبک جدید تیم تراکتور خاطرنشان کرد: حتی فسخ قرارداد من هم قانونی بوده و مانند برخی بازیکنان استقلال فسخ نکرده‌ام و قرارداد ببندم. بازیکنی هم نبودم که روی زمین بمانم که منتظر باشم تا به من بگویند چه کار کنم یا نکنم. اکنون هم به مجموعه بزرگ تراکتور آمده‌ام که تیمی بزرگ و پر هوادار دارد و امیدوارم بتوانم با تراکتور قهرمان شوم و از اینجا به تیم ملی برسم.

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال واسعی را جذب نکرد؟

واسعی در خصوص نحوه فسخ قراردادش با پیکان گفت: اتفاقی که در پیکان برای من پیش آمد، در نظر گرفتن جریمه 30 درصدی برای من بود. در حالی که تیم هم به لیگ دسته اول سقوط نکرد تا چنین جریمه‌ای شامل حال من شود و با بندهای دیگر هم نمی‌توانستند من را جریمه کنند. چرا که اگر قرار بود جریمه شوم، باید به من ابلاغ می‌شد که چنین کاری صورت نگرفته است. با توجه به تمام این مسائل و صحبت‌های وکیلم، قراردادم را با باشگاه پیکان فسخ کردم و همه چیز قانونی است.

از طرفی سوالم از باشگاه پیکان این است که چطور در یک تیم فقط من جریمه شده‌ام؟ چند روز پیش هم به همه بازیکنان تیم پول واریز کردند به جز من، پس چنین رفتاری یعنی اینکه باشگاه پیکان من را بازیکن خودش نمی‌دانست. با توجه به اینکه پیکانی‌ها پول من را ندادند، طبق قوانین فیفا و قانون داخلی خودمان، توانستم قراردادم را فسخ کنم، اما گویا مدیران استقلال و پیکان روابطی با هم دارند که باهم صحبت کردند تا بگویند فسخ قرارداد من غیر قانونی بوده است. در حالی که وضعیت فسخ قرارداد من در مقایسه با بازیکنانی که استقلال جذب کرده، روشن‌تر است.

وی همچنین درباره رقابت فشرده در خط هافبک تیم تراکتور و حضور نفراتی چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی در این تیم گفت: خوشحالم که قرار است در تراکتور زیر نظر علیرضا منصوریان کار کنم و همینطور بازی کنار نفراتی چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی برای من یک افتخار است‌. به تراکتور آمده‌ام که از این نفرات یاد بگیرم و خودم را ثابت کنم. می‌خواهم با تراکتور قهرمان شوم و با این تیم به پیراهن تیم ملی برسم و به اروپا ترانسفر شوم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس