اکبر ترکان

مشاور رئیس جمهور گفت: مدیریت نظام ارزی در دوره‌ای که ارز 4200تومانی را توزیع کردند، تاریک‌ترین نقطه دولت روحانی است چراکه ارز ارزان فروختن، خیانت به تولید داخلی است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: اکبر ترکان در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان اظهار داشت: مدیریت نظام ارزی در دوره‌ای که ارز 4200تومانی را توزیع کردند، تاریک‌ترین نقطه دولت روحانی است چراکه ارز ارزان فروختن، خیانت به تولید داخلی است.

وی افزود: سؤال ما این است که اگر با این نرخ جنس وارد کردند آن را چند فروختند؟ اینها همان رانت‌هایی است که ثروت‌های بادآورده را می‌آورد. اگر فکر کنیم که یک نفر در آلمان ثروتمند است و احترام دارد، علت احترام به او این است که همه مردم می‌فهمند ثروت این فرد محصول کار و کوشش و صنعت و فناوری است و کسی فکر نمی‌کند بلیت این فرد برده و ثروتمند شده است، ولی در کشور ما اگر کسی ثروتمند شد، مردم نمی‌گویند او بابت لیاقتش ثروتمند شده، می‌گویند حتما کلاه کسی یا جایی را برداشته و حتما دولتی خریده و آزاد فروخته است و می‌گویند این جزو درآمد سالم نیست.

وی در پاسخ این سؤال که «برخی اصلاح‌طلبان با دولت روحانی فاصله‌گذاری می‌کنند و نمی‌خواهند هزینه حمایت از او را بپردازند، به‌نظر شما مردم چقدر این دور شدن را در آستانه انتخابات می‌پذیرند و واقعی می‌دانند؟» گفت: اگر کسی از روی زرنگی این کار را می‌کند و می‌خواهد بگوید کی بود کی بود من نبودم، اسم این کار فریبکاری است، ما طرفدار دولت روحانی بودیم و طرفداری کردیم و فکر می‌کنیم که مزایای بسیار بالایی نسبت به دولت احمدی‌نژاد داشته و دارد، ‌اشکالاتش را هم باید سر جای خودش برای اصلاح آن بگوییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • منتظر IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    کم کم باید شاهد فرار مشاورین به لندن و غیره باشیم ...این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست که آمدید و خوردید و بردید و صندوقها را خالی کردید و دستتان همچنان در جیب مردم گیر کرده و بیرون نمی آید . تنها چیزی که مردم را راضی میکند ، محاکمه است .
  • سید IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    5 0
    فریب کاری بخشی از هویت و شخصیت و ذات اصلاح طلبان تهوع آور است!!
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    بله برای شما و امثال شما مزایایی بیشتری نسبت به دولت قبلی داشته و دارد!! شما خودت ثروتت را از روی تولید و خدمات به دست اوردی؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس