کد خبر 1129706
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
بالگرد

برخی رسانه‌های صهیونیستی مدعی تحرکات ارتش صهیونیستی و اعزام بالگرد به قبرس برای مهیا شدن برای تجاوز احتمالی به لبنان شدند.

به گزارش مشرق، برخی منابع خبری مدعی اعزام بالگردها و  نیروهای رژیم صهیونیستی به قبرس برای  مهیا شدن حمله به لبنان شدند.

بیشتر بخوانید:

دلایل و انگیزه‌های جدید ترکیه در حمایت از آذربایجان

برخی منابع خبری صهیونیستی بعد از ظهر دوشنبه مدعی شدند که بالگردهای ارتش (رژیم) اسرائیل نیروهایی را به قبرس انتقال داده اند. این منابع مدعی شدند که تل آویو در نظر دارد خلبانان و نیروهای خود را برای حمله به لبنان مهیا کند.

بیشتر بخوانید:

هدف صهیونیست‌ها از تعیین مرزهای آبی با لبنان

این منابع به نقل از فرماندهان ارتش صهیونیستی مدعی شدند که حمله به لبنان بسیار محتمل است . «نشریه اسرائیل هیوم» در این زمینه نوشته که نیروهای صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی بیش از ۸۰ روز است که از بیم حملات حزب الله در آماده باش کامل بسر می‌برند. این روزنامه به نقل از مقامات ارشد نظامی نوشته که ارتش صهیونیستی تحرکات حزب‌الله در مرز لبنان را زیر نظر دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که ارتش این رژیم از این که سلسله حوادث پیش رو در یک ماه آتی به افزایش تنش‌ها تا بروز جنگ در غزه کشیده شود، بیم دارد.

به نوشته وبگاه عرب۴۸، «ایتی زعفرانی» از فرماندهان ارتش صهیونیستی در گردان ۷۴ سپاه جنوب، به این شبکه گفت که ممکن است اوضاع در غزه در هر لحظه‌ای دگرگون شود و این گردان اخیرا ۲۴ مقر نظامی وابسته به جنبش حماس را در پاسخ به پرواز در آمدن بالن‌های آتش‌زا و شلیک خمپاره، هدف قرار داده است.

شبکه ۱۲ اسرائیل در خصوص این سلسله حوادث که احتمال دارد منجر به جنگ شود، گفت که شیوع ویروس کرونا در غزه و پایان کمک‌های قطر در ابتدای ماه آتی میلادی و ممانعت اسرائیل از ورود تجهیزات پزشکی به غزه و از سوی دیگر انتخابات آمریکا می‌تواند عامل این افزایش تنش باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    19 4
    اسرائیل بااین اقداماتش داره نابودی و هلاکت خودش رو جلوتر میندازه البته چاره ای هم نداره نابودی سرنوشتی است که بر پیشانی این قوم نژاد پرست و عهد شکن نوشته شده است.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    13 4
    آیا عمر دولت یهود به سر رسیده ؟
  • یالثارات الحسین IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 1
    کنار گود نشستی میگی لنگش کن
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    2 0
    این ها غلط اضافه هست . که چی بشه چه اتفاقی میافتد . معلومه کم آوردند . این ارتش با یال و کوپال نزدیک سه ماه جرات دیده شدن را ندارد . الان تو اینمدت حداقل خود اسرائیلی ها( نظامیان ) راحت نبوده اند؟ . به خواب و زندگیشان میرسیدند . چون تا الان سابقه نداشت که این مرز بدون جابجائی حتی یک خودرو نظامی حداقل تردد نداشته باشه . فکر کنم ارتشی ها خوشنود هم هستند . این امثال ناتانیاهوی جنایتکار الان کم آورده و با این قبیل شانتاژهای الکی قصد داره اتفاقی بیفته بلکه حزب الله گذشت کنه . حزب الله خوبه چند تعهد از اینها بگیره که خودش میدونه از جمله عدم دخالت در لبنان به هر صورتی . از جمله و طریق آمریکائیان با طرح های عجق وجقشان که فشار بر مردم لبنان میآورند .
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    12 2
    اسراییل به زودی نابود میشود داره الکی دست و پا میزنه
  • ببسیمچی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    6 1
    حزب الله هم الغالبون
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    4 2
    اردوغان آخرین کارت اسراییل هست ....!!
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      5 1
      اردوغان روی دیگر سکه اسرائیل است
  • LB ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    7 1
    هیچ غلطی نمی کنند. بروند قبرس که چی بشود؟ اینهمه لبنانی آنجاست، حزب الله می فهمد خبری هست و نقشه دشمن شکست می خورد. مگر باند برای حمله ندارند که پاشند بروند صدها کیلومتر دورتر، از آنجا بیایند!
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    به داد بورس برسید سهامدار کوچک اماناامید
  • یاسر IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    اسرائیل هیچ غلطی نمیتونه بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس