کد خبر 1152561
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
ارتش اسراییل

طبق یک سند افشا شده از ارتش صهیونیستی، شهر صهیونیست‌نشین «عسقلان» در هر مواجهه نظامی احتمالی با گروههای مقاومت در غزه، به شدت آسیب‌پذیر است.

به گزارش مشرق، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از یک سند محرمانه ارتش این رژیم پرده برداشت ک طبق آن شهر «عسقلان» (به عبری: اشکلون) در هر مواجهه نظامی با گروههای مقاومت در غزه، آسیب‌پذیری بالایی دارد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، در این سند محرمانه که فرماندهان ارتش صهیونیستی در اختیار رهبران سیاسی این رژیم قرار داده‌اند، آمده است که شهر «عسقلان» که در شمال منطقه غزه قرار گرفته، هدف اصلی جنبش حماس در هر تنش احتمالی است.

همزمان «تامیر غلام» شهردار عسقلان نیز انتقادات شدیدی متوجه دولت نتانیاهو کرده و گفته است کابینه صهیونیستی تصویب طرح کمک‌های ویژه به این شهر صهیونیست‌نشین را که از دو هفته پیش وعده آن را داده، به تأخیر انداخته است.

این طرح، کمک‌های اقتصادی و لجستیکی فوری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، وضعیت بد اقتصادی و بهبود زیرساخت‌ها از جمله پناهگاه‌ها را در بر می‌گیرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونستی سپس مدعی شد که جنبش حماس تمرکز خود را بر شهر عسقلان به عنوان هدف اصلی در هر رویارویی احتمالی خواهد گذاشت و این شهر هدف حملات سنگین حماس خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    حماس وجهاد اسلامی چه برای آزادی شهر های فلسطین اقدامی نمی کنند باید پیش دستی کرده وبه صهیونیست ها حمله کنند چقدر باید درمحاصره بمانند
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    شما همچی تون اسیب پذیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس