پلوسی سیاست‌های دولت ترامپ در مورد کرونا را ناکافی خواند

با توجه به روند صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بیشتر ایالت‌های آمریکا، رییس مجلس نمایندگان این کشور، برنامه‌های دولت ترامپ در مورد آزمایش و درمان کرونا را ناکافی خواند.

به گزارش مشرق از نشریه هیل، نانسی پلوسی نماینده دموکرات کالیفرنیا روز یکشنبه با انتقاد از مدیریت بحران کرونا توسط دولت ترامپ اعلام کرد،  بسیار تاسف بار است که دولت هنوز هیچ برنامه ملی برای انجام آزمایش و درمان کرونا ندارد.

پلوسی در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد: از این نظر که چه کسی از هزینه‌ها سود می‌برد، تفاوت‌هایی وجود دارد اما از نظر پرداختن به انجام آزمایش و درمان کرونا آنچه دولت ترامپ ارائه کرده کاملا ناکافی است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که ویروس کرونا را با برنامه ملی مبتنی بر علم از بین نبرده‌ایم، نمی‌توانیم با خیال راحت مدارس، اقتصاد و جامعه را بازگشایی کنیم.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و ناکارآمدی دولت ترامپ در مهار این ویروس،  روز یکشنبه نزدیک به ۳۸ هزار نفر به کرونا مبتلا شده و ۳۰۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

آخرین آمار نشان می‌دهد که تا کنون ۷میلیون و ۹۶۳ هزارو ۱۴۳ نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و ۲۱۹ هزار و ۶۷۵ نفر نیز جان باخته‌اند.

در زمینه تلفات کرونا، ایالت کالیفرنیا با ۱۶ هزار و ۵۷۹ نفر در رتبه اول و ایالت‌های تگزاس، فلوریدا و نیویورک در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس