کد خبر 1128980
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۶

به گزارش مشرق، صفحه توییتر دیلی‌میل آنلاین درباره مدت زمان استفاده از ماسک به دلیل کرونا نوشت: دکتر مارگاریتا دل وال ویروس شناس برجسته اسپانیایی اعلام کرد برای کنترل کرونا با واکسن، روش‌های درمانی و پیشگیری چند سال زمان نیاز است و تا آن موقع مردم جهان باید حداقل به مدت دوسال زدن ماسک را به عنوان بخشی از زندگی عادی و روزمره خود بپذیرند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    2 1
    ای وای
  • مهدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    چین با ترکیب واکسن و درمان گیاهی از شر کرونا تا حدود زیادی خلاص شد خصوصا اینکه گیاهان موثر ضد کرونایی رو در زمان شیوع مرس و سارس تجربه کرده بودند لذا تا زمان تهیه واکسن توانستند بر کرونا غلبه کنند! قرنطینه و دورکاری و.. هم موثر بود!!! اما اینجا هر کس بگه کرونا درمان گیاهی دارد یه عده پزشک همیشه مخالف گیاه درمانی، سریع بهش میگن شارلاتان،خرافاتی!!! و اگر بگه داروی قطعی کرونا حتی دستگیرش هم میکنند بدون اینکه اول اثر دارو روی کرونا را بسنجند تا جرم و دروغ شخص ثابت شود!!!!!!
  • LB ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
    0 0
    این یعنی هنوز بیل گیتس نمیخاد واکسن کرونا رو بده به مردم. شایدم اشتباه محاسباتی داشته و فکر کرده مثل جوونیاش که ویروس می نوشت و انتی ویروسش رو میفروخت، الان آنتی ویروسش زود در میاد. نگو فضولی توی کار خدا، آخر و عاقبت نداره. یه روزم گند این نوکر صهیونیسم و عضو فراماسونری در میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس