مظلومی به خاطر استقلال، قید تیم ملی را زد

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: پورحیدری تیم ملی را به خاطر استقلال رها کرد و عمرش را برای تیم گذاشت، طبیعتا من که از آن خانواده هستم که باید همین کار را انجام می‌دادم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در خصوص استعفایش از سرمربی‌گری تیم ملی جوانان اظهار داشت: همکاری با تیم ملی جوانان برای من یک افتخار بود اما از مسئولان فدراسیون تشکر و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: تمام زندگی‌ام استقلال است و همه این موضوع را می‌دانند. یادتان می‌آید منصور پورحیدری به خاطر استقلال از تیم ملی گذشت؟ من هم از همان خانواده هستم و نمی‌توانستم به خاطر استقلال کاری کنم. وقتی وظیفه سرپرستی تیم را به من دادند، چاره‌ای نداشتم جز اینکه آن را بپذیرم.

مظلومی خاطر نشان کرد: استقلال تمام زندگی من است و عمرم را پای این تیم گذاشتم. طبیعی است وقتی از من کمک بخواهند، نه نگویم. الان هم امیدوارم تیم به موفقیت برسد و شرایط خوبی داشته باشد.

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در خصوص کادر فنی گفت: همه این کادر استقلالی هستند و سال‌های زیادی در این تیم عمرشان را گذاشته‌اند. ما هم سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم. طبیعتاً استقلال نیاز به حمایت هواداران دارد. من از آنها می‌خواهم به محمود فکری و همکارانش کمک کنند. فکری از پیشکسوتان است و سال‌ها در این تیم بازی کرده و امیدوار هستم بتواند به موفقیت برسد.

وی تأکید کرد: امیدوارم امسال با همدلی بازیکنان، اتحاد کادر فنی، حمایت باشگاه و هواداران تیم به موفقیت برسد و بتواند دل مردم را شاد کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 1
    منصورخان کجا و تو کجا......
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 1
    منصورخان کجا و تو کجا......
  • TW ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    از مربیگری تیم ملی جوانان و موفقیت این تیم توسط یک استقلالی وحشت داشتن و از اونجا که میدونستن ایشون به خاطر استقلال از تیم ملی کنار میره این پیشنهاد و بهش دادن وزارت با اوردن یک مدیر عامل به استقلال هم لیگ سال قبل هم جام حذفی و جام باشگاهارو با ترفندهای جالب و زبون بازی از بین برد حتی سال بعد و هم زیر سوال برده همه تیمهای مطرح مربی و بازیکن گرفتن ولی استقلال معلوم نیست کجای کار هستش حالا نوبت سوزوندن افتخارات استقلال با تیم ضعیف در سال بعد هستش امیدوارم خدا پشت و پناه فکری و مظلومی باشه و نقشه وزارت نقش بر اب بشه
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    0 2
    تا وقتی که همه بخاطر استقلال قید چیزهای بهتر رو میزنند و میان میگن فقط بخاطر استقلال حاضر شدیم فلان کنیم و بهمان، این تیم، تیم بشو نیست. اینا یه عده هستند که فقط شومن هستند. دلم بحال استقلال میسوزه که دچار دور باطل شده و گیر اینجور مثلا اسطوره ها و پیشکسوت ها افتاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس