صحنه جرم نمایه جنایت نمایه تیراندازی نمایه

گزارشی حاکی از آن است ­شهر شیکاگو واقع در ایالت ایلینیوی آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته، شاهد ۱۴ مورد تیراندازی بوده که منجر به قتل ۲ نفر و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر شده است.

به گزارش مشرق، گزارشی حاکی از آن است که ­شهر شیکاگو در ایالت ایلینیوی آمریکا روز چهارشنبه (به وقت محلی)، شاهد ۱۴ مورد تیراندازی بوده که منجر به قتل ۲ نفر شده و ۱۲ نفر دیگر نیز جراحت دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

زخمی شدن بیمار بر اثر تیراندازی پلیس کالیفرنیا +فیلم

به نوشته وبگاه شبکه خبری «فاکس نیوز»، از میان افرادی که در این تیراندازی‌ها کشته‌ شده‌اند یک نوجوان ۱۸ ساله بود که در ساعت ۹:۴۰ شب چهارشنبه (به وقت محلی) بارها از سوی یک اتومبیل در حال حرکت مورد حمله گلوله قرار گرفت و در مکان حادثه جان داد.

فرد دیگری که بر اثر تیراندازی جان خود را از دست داد یک مرد ۳۰ ساله بود که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی بر اثر جراحت در یک مرکز درمانی در شهر شیکاگو جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

وقوع تیراندازی‌های پی‌درپی در یک مرکز تجاری در آمریکا

همچنین از میان افرادی که روز گذشته بر اثر این تیراندازی‌ها زخمی شدند یک دختر ۱۰ ساله بود که از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

روز چهارشنبه در سراسر این شهر به افراد دیگری نیز با شلیک گلوله حمله شد که از میان آنها دو مرد بودند که از ناحیه صورت جراحت دیدند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند.

شیکاگو با جمعیت بیش از ۹ میلیون نفر سومین شهر پرجمعیت در ایالات متحده است و پرجمعیت ‌ترین شهر غرب آمریکاست.

این شهر یکی از خشن‌ترین و جرم‌خیزترین شهرهای آمریکا محسوب می‌شود. پژوهشگران هنوز نتوانسته‌اند این پدیده را تبیین کنند.

در مقاله‌ای که سال ۲۰۱۷ در اندیشکده آتلانتیک ارائه شده آمده که پژوهشگران و تحلیلگران هنوز به اجماع بر سر دلایل این موضوع نرسیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Erfan IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    3 0
    مطمئن باشید در تاریخ خواهند نوشت که همین آزادی تسلیحات نظامی در ایالات متحده باعث فروپاشی آمریکا شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس